De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Wij hebben volgens mij nog 2 wedstrijden vrij vervoer over, Heerenveen en NEC. Rest is bus (of trein), en AZ en Roda autocombi. Maar Feyenoord zorgt er meestal wel voor dat er opstapplaatsen zijn in de buurt van de betreffende plaats.

    Kaartje VVV uit: 37 euro, buscombi. En toch gaan we iedere keer weer :emo:
     
  2. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    idd, deze zijn erger:



    Maar ik heb ff vraag over Gabri,
    die zou toch een controct afsluiten met Ajax ofzo totdat hij zou stoppen?
    Is daar nog wat van terecht gekomen?
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nec was bij ons ook met de bus. Roda ook voor het eerst met de auto dit jaar. Alleen was op vrijdag dus was lekker thuis gebleven :).

    Sinds wij op oad zijn overgestapt vallen de prijzen wel mee. Heb voor groningen uit 42 euro betaald volgens mij. Nu met oad hebben we vaste busprijzen waar je ook heen gaat. Zo is sparta bijvoorbeeld 32 euro maar groningen uit 30 euro. Ligt er maar net aan hoe duur het uitvak is. Scheelt dus wel een hoop geld! Maar zou fijn zijn als je gewoon vaker met de auto kan gaan!
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij heeft hij alleen gezegd dat hij zijn carriere wil afsluiten bij Ajax. Ajax heeft daar verder niet op gereageerd met een contract of iets dergelijks.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    :eek:
     
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    kutzooi :+ net wat we niet moesten hebben, een kwaliteitsinjectie bij de concurrentie. Die gozer is echt goed. Wel tof dat we wekelijks kunnen zien wat ie in huis heeft dan.
     
  7. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop echt dat ie komt, heb 'm van de zomer aan het werk gezien in the Emirates. Hij is echt goed!
    Wel logisch natuurlijk dat ie nooit aan spelen toekomt met een middenveld zoals ze bij Arsenal hebben (Fabregas, Rosiscky, Ramsey, Nasri, Diaby, Song, Denilson etc.)
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Zou prachtig zijn voor Twente, en leuk om in de Eredivisie te zien. :)
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje vreemd van Twente. Tiote en Janssen keren allebei terug zo rond februari. Gaan ze deze speler dan huren voor die paar weken tot zij weer terug zijn?

    Neemt niet weg dat het natuurlijk een geweldige speler is.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Tiote is meer de de stand in voor Brama en Wilshere zou dan om een plek moeten strijden met Perez en Janssen. Zeker omdat Twente nog in 3 competities mee doet is een extra middenvelder geen overbodige luxe
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke, ja het stond letterlijk in het artikel:

    Doordat Theo Janssen vanwege een auto-ongeluk nog niet inzetbaar is en Cheick Tioté met Ivoorkust deelneemt aan het toernooi om de Afrika Cup, zit trainer Steve McClaren dun in zijn middenvelders. De Engelse coach heeft volgens het Algemeen Dagblad opnieuw het netwerk in zijn vaderland benut om Twente van versterking te voorzien.

    Maar goed, de VI is natuurlijk allang niet meer serieus te nemen met die Snor aan het roer.
     
  12. Kilian002

    Kilian002 Smell you later!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou een geweldige aankoop zijn voor twente, maar als psv'er hoop ik niet dat hij komt }:]
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, want het AD is de bron toch?
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, alleen dat stukje na 'Volgens het Algemeen Dagblad'. Leek me nogal logisch, maar goed. Het lijkt me dat de VI die eerste zin wel zelf heeft geschreven.
     
  15. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dr vorig seizoen ook geweest voor de play offs voor europa league. wat zicht op het veld betreft moet je een beetje geluk hebben, het uitvak is zegmaar in delen gesplist een deel achter het goal naast de brabo's en 1 daarnaast weggestopt in de hoek. je moet dus het geluk hebben dat je achter het doel word gezet alleen al om de vijandige sfeer mee te maken:cool:
     
  16. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt. En Groningen uit is echt een hel 8) zeker als je elke keer punten verliest :D
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    "Fortuna Sittard verzekert zich van diensten Gommans en Linssen"

    Je krijgt ze toch echt allebei! :)
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    WELKOM! _O_

    E: Zie nu pas de post van Danny. Man wat ben hier blij mee:) Linssen is imo 1 van de betere middenvelders van de Jupiler League. Die 9 jaar dat hij bij VVV speelde, vond ik hem altijd al eruit springen. Dacht dat wij alleen maar mochten dromen van zo'n speler.

    En tja, Gommans. Heeft een paar seizoenen toch even 20+ doelpunten gemaakt in een seizoen bij Mvv. Is daarna bij Vitesse terrecht gekomen, en dus nu bij Roda. Heeft echter daarna niet veel meer gepresteerd. Voor de Jupiler League is het voor iedereen wel een aanwinst, maar in de eredivisie komt hij gewoon te kort. Hopen dat hij er nog 10 inlegt dit seizoen.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Laat maar komen! :)

    Ik hoop toch niet dat ik nu om de 10 minuten aanwinsten van Fortuna moet gaan posten.. :+
     
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Gaat lekker daar met de aankopen in Sittard! :D
    Waar blijven de aankopen van de Go Ahead Eagles, en dan vooral een spits..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina