Haa we speelden met cattinaccio niet goed nee, maar ik heb nooit het verwijt verplaatst naar alles behalve mezelf, ik heb hier en daar wat posts gemaakt waar ik mijn meing uitte, dat was alles. Jij loopt hier zelf te verkondigen dat ik de schuld bij jullie schoof maar dat heb ik helemaal nooit gedaan, plus het feit dat jij nu zelf met deze post feitelijk de schuld bij een ander legt.
Katti vroeg zich af of we niet met teveel man waren en ik bevestigde dit in een post, dat is eigenlijk alles wat ik gezegd heb.
btw, heb ik ten tijde van de oprichting van FCI wel 3 keer gepost dat ik (en katti) niemand voor het hoofd wouden stoten.
nou precies zoals ik het zeg, jullie blijven maar zeiken en zeuren over dingen waarvoor wij ons al meerdere malen over verantwoord hebben, daarom zit het je hoog.
Het is natuurlijk wel zo, als je een nieuwe club opstart, dat je nieuwe verantwoordelijkheden krijgt, zoals het tot de orde roepen van een bende rapaille dat niks anders probeert als de boel op te fokken.
---
edit: katti, ze hoeven niemand de schuld te geven want ze hebben geen grond om op te staan, ze willlen alleen de boel op stoken, notoire herrieschoppers is het juiste woord.
mischien ook niet helemaal netjes, maar in iedergeval netter als hun benamingen.
-----
btw, ik kan nu ff niet spelen, maar mischien over een halfuurtje ofzo wel weer. mijn broertje zit te xboxen haha en ik moest hem van me moeder erachter laten
Laatst bewerkt: 15 jan 2010