1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 10] FC Initium

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door House, 28 dec 2009.

1. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Wij willen niet dat jullie niet op het forum komen, maar ik zei alleen maar dat ik je kippen-plaatjes-posts niet waardeer, dit is net een msn gesprek maar dan op een forum. dergelijke toevoegingen zijn nou niet echt een toevoeging ;)

2. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je moet het ook met een korrel zout nemen zeg.... beetje uitdagen is niks mis mee toch gebeurd genoeg in de real life voetbal wereld ;)

3. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    maar van toegevoegde waarde is het niet, zoveel heeft het namelijk niet om ons topic vol te spammen snap je.

4. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen aaf clubs? ik heb niks dus het kan wel :p

5. WFabian NL

WFabian NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is goed, hoe laat?

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    niet tegen ons suffie, dat willen ze niet!:+

7. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
  8. WFabian NL

WFabian NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet ik toch ook wel hank

9. jeffreythespartaan

Leuk Bevonden:
    0
  10. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Tripple dit topic niet zo vol spammen die reactie heeft natuurlijk geen toegevoegde waarde en dat weet je zelf ook wel. SNAP JE

11. jeffreythespartaan

Leuk Bevonden:
    0
    Frank, nog steeds nare gevoelens omdat Burger en Katti een eigen club hebben opgericht:+

12. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ja zeker...... dat merk je toch wel :) gelukkig vroeg je ons niet eerst te joinen voordat je naar Katti zijn team ging... Kan me nog goed herinneren dat je bij ons in de chat kwam en vroeg of je kon joinen... echter moesten we daar over na denken dus ging je maar naar Katti.

13. jeffreythespartaan

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ja, en ben blij met deze beslissing. is toch niet raar?

14. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    yeah right, en jullie zijn ook helemaal van nu geweest de laatste paar posts.Ik weet niet waarom jullie er niet over op willen houden maar houd er over op, waarom Frank, zit het je zo hoog dat Katti en ik toen in eerste instantie een nieuwe club zijn begonnen.

zowiezo is triple er niet meteen bij gekomen dus een beetje gelul is het wel. gewoon ophouden hierover, het kan mij niet meer zo veel schelen en ga er ook niet meer over discuseren,

met minste hoogachting.

Burger King NL a.k.a. The Dude

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik weet wel waarom frank er pissig over is, niet zozeer door katti maar door jou. Jij kwam bij de club, hebt zo ongeveer elke wedstrijd als een zak stront gespeeld maar weitte het aan alles behalve jezelf. Daarna zorg je ervoor dat de club verdeelt raakt omdat jij vind dat het weer ligt aan teveel mensen enzo, terwijl je het niveau van de club omlaag haalde. Komt nogaal brutaal over, dus vandaar.

16. jeffreythespartaan

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als jullie dat vinden, oké ieder zijn eigen mening, maar nu hoef je toch niet ons topic vol komen te spammen en elke dag te vragen of we willen spelen? En je wilt eigelijks zeggen dat door Rien de club uit elkaar is gegaan? Ik was er ook al sowieso mee gestopt, omdat het gewoon op een gegeven moment niet meer leuk was. En Katti wou toch ook opnieuw beginnnen? Ligt dat ook aan Rien? En jullie zijn nu toch ook tevreden met jullie eigen clubbie?(neem aan van wel) Dan is het toch niet erg dat we uit elkaar zijn? Of had je liever nog Cattinaico gehad?

17. WFabian NL

WFabian NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Weet niet waar je dat uit haalt dat het me nog hoog zit... bij ons was je idd een zwakke schakel nu praat je alsof je de man bent. Wat ik alleen aan uit lokken was eindelijk eens een onderlinge confrontatie die na mijn mening door jullie steeds uit de weg gelopen wordt. Bij ons wanneer je mee deed was je een kastplantje zei nooit wat en nu gedraag je je zelf als de man.... en denk je ook nog eens the big lebowski te zijn of zo... (the dude) The dude is cool you are not. En tripple is ook beetje een zielig ventje eerst bij ons sneu in de chat ik zit nu zonder club, half huilend mag ik jullie joinen. Hop nog geen dag later gelijk naar de "concurrent" but i don't blame him hij is 12 of zo toch?

Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  19. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, come on !

Rien had bij Cattinaccio niet veel gespeeld, dus vind ik dat je ook niet gelijk de sterren van de hemel kan spelen. En om dan te zeggen dat hij voetbalt als een zak stront(Dyonko) vind ik niet erg respectvol. Als je iemand niet goed vind kun je dat beter zeggen dmv frank zn benaming(zwakke schakel) jammer dat frank daarna een beetje te ver gaat.

Rien is een erg aardige jongen en we zijn blij dat hij bij Initium voetbalt want hij is erg vooruit gegaan.

Wat Triple betreft, "blame" je hem niets, maar uiteindelijk toch wel. Triple wist niet wat hij moest kiezen. Moet je niet zo denigrerend over hem doen, lijkt me. Ok, hij is jong en af en toe zegt/post hij wat te snel, maar in het veld laat hij zijn voeten spreken, en idd ook beter dan bij Cattinaccio.

Als je dan iemand de schuld wil geven, geef mij dan maar de schuld ! Ik was een vaste waarde van Cattinaccio en ik voelde er niets meer voor om met meer dan 4 man te spelen, dus Winterdam laat rien en triple met rust en als je nog wat gal te spuwen hebt.....hit me !!

Gelieve dat wel respectvol te doen

20. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Haa we speelden met cattinaccio niet goed nee, maar ik heb nooit het verwijt verplaatst naar alles behalve mezelf, ik heb hier en daar wat posts gemaakt waar ik mijn meing uitte, dat was alles. Jij loopt hier zelf te verkondigen dat ik de schuld bij jullie schoof maar dat heb ik helemaal nooit gedaan, plus het feit dat jij nu zelf met deze post feitelijk de schuld bij een ander legt.

Katti vroeg zich af of we niet met teveel man waren en ik bevestigde dit in een post, dat is eigenlijk alles wat ik gezegd heb.

btw, heb ik ten tijde van de oprichting van FCI wel 3 keer gepost dat ik (en katti) niemand voor het hoofd wouden stoten.

nou precies zoals ik het zeg, jullie blijven maar zeiken en zeuren over dingen waarvoor wij ons al meerdere malen over verantwoord hebben, daarom zit het je hoog.

Het is natuurlijk wel zo, als je een nieuwe club opstart, dat je nieuwe verantwoordelijkheden krijgt, zoals het tot de orde roepen van een bende rapaille dat niks anders probeert als de boel op te fokken.

---

edit: katti, ze hoeven niemand de schuld te geven want ze hebben geen grond om op te staan, ze willlen alleen de boel op stoken, notoire herrieschoppers is het juiste woord.
    mischien ook niet helemaal netjes, maar in iedergeval netter als hun benamingen.

-----

btw, ik kan nu ff niet spelen, maar mischien over een halfuurtje ofzo wel weer. mijn broertje zit te xboxen haha :p en ik moest hem van me moeder erachter laten :p

Laatst bewerkt: 15 jan 2010

Deel Deze Pagina