De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Welke kant je scherm op staat in je broek is van levensbelang!!!! :eek:

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Been. Maar bij m'n Berry gebruik ik de standaard hoes die is bijgeleverd waardoor hij sowieso wel goed beschermd is. Heb het normaal nooit zo op dat soort dingen maar bij deze heb ik er geen enkele last van.

3. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook een losse blackberry kopen en dan me sim only gebruiken met internet om te pingen etc?

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik geloof het niet. Want om gebruik te maken moet je zowel internet hebben van je provider als die blackbarry internet service dinges van Blackbarry zelf.

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Een goede kennis had haar zinnen gezet op de Blackberry 9800.
    Deze heeft ze los gekocht bij T-Mobile (€ ± €400) en vervolgens daar haar standaard Hi simkaart in gestopt.
    De Blackberry ligt nu weer in de kast want zonder een goed werkende internet-verbinding (Blackberry Abonnement) heb je helemaal niets aan dat ding.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Toen ik m'n Hi abo nam met mijn Berry heb ik ook voor het overgebleven deel van mijn abo bij T-Mobile mijn internet abo om laten zetten in een BB-abo. Het lijkt mij dat dit ook moet kunnen met die sim-only? Zolang je maar over een abo beschikt (en niet over prepaid) dan zou je daar volgens mij een BB-abo aan kunnen verbinden wat je vervolgens alle mogelijkheden biedt die elke andere Berrygebruiker ook heeft. Pingen, e-mails ontvangen en versturen, internetten, you name it.

Overigens zou ik een Berry zonder BB-abo nog niet als nutteloos beschrijven. Ook sms'en vind ik een verademing t.o.v. T9 bijvoorbeeld. Voorlopig ben ik er ook stellig van overtuigd dat ik na m'n huidige abonnement gewoon weer een Berry neem.

Laatst bewerkt: 9 jan 2010
  7. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Heb een samsung star qwerty sinds woensdag... maar hij heeft nog wel is dat hij gewoon van toetsenblokkering af gaat en vervolgens uit. Gewoon in m'n zak, bijv. tijdens werk (vakkenvullen) :confused:.. iemand tips? Anders verkoop ik m namelijk door zwaar irritant.

8. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm apart. Een vriend van me heeft een BB met sim only en hij kan pingen :confused:? Zal toch even voor de zekerheid vragen hoe hij dat heeft gedaan

9. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    lol zoals ik eerder melde gaat die tel. dus hele tijd in broek van toets.blokkering af... gruwelijk irritant.. gister ging die zelfs in me broek dus verkeerde pincodes invullen waardoor ik weer de puk-code via vodafone aan moest vragen. :+
    Wanproduct ga ik uiteraard verkopen... snap echt niet dat ze zoiets op de markt kunnen brengen. Goed geld verloren waarschijnlijk nu aangezien er geen hond is die hem voor de nieuwprijs wil overkopen week oud.

10. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Over welke telefoon heb je het?

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Kijk eens twee posts erboven.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Iemand ervaring met de Nokia E71? Belangrijkste voor mij is een makkelijke en overzichtelijke telefoon, en ik moet er heel goed mee kunnen SMS'en (Heeft een qwerty dus zal wel goed zijn).

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.010
    Waarom neem je gewoon geen ZwarteBes dan.

14. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Heb deze week me nokia N97 ontvangen,
    maar tot nu toe bevalt die prima en uitstekend 1 probleempje,
    Heb gelezen over die V12 firmware, en wilde de n97 upgraden tot V10 komt die maar en hoger gaat die niet.

Heb het abonnement bij vodafone, doet deze provider niet hoger soms en hoe ken ik hem nou toch upgrade naar.

Dankje,

15. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Daar had ik last van met mijn gewone Samsung Star. Na het aanschaffen van een hoesje deed hij dat gelukkig niet meer. Was erg vervelend.

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb de zelfde problemen gehad met mijn N95 , hierop zat zowel een Vodafone Simlock als Softwarelock.
    Door de Softwarelock kon ik alleen firmware's installeren die goedgekeurd waren door Vodafone.
    Om het Net staan programma's waarmee je snel en simpel de productie-code van de Nokia kan veranderen.
    Toen ik de Vodafone firmware wel vervangen door de laatste Nokia Firmware.

17. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Still loving the HTC Touch Pro 2 :

18. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Zit ook te twijfelen tussen die hier boven (HTC Touch Pro2), de HTC Touch HD of de Samsung Omnia Qwerty B7610. Kan iemand me verlossen met mooie argumenten? :9

19. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga voor HTC want HTC is tof.

Is dat een goed argument?

20. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Lastige keuze, wil je echt een qwerty toetsenbord? Ik zou sowieso niet voor Samsung gaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina