De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Welke Nederlandse clubs gaan door in de Europa League?

1. Ajax, PSV en FC Twente

20,3%
  2. Ajax en PSV

7,6%
  3. Ajax en FC Twente

10,1%
  4. PSV en FC Twente

12,7%
  5. Alleen Ajax

7,6%
  6. Alleen PSV

20,3%
  7. Alleen FC Twente

2,5%
  8. Alle drie vliegen eruit

19,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ajax punten verloren, toch alleen maar mooi: Des te leuker is de Klassieker over 2 weken. Het gevecht om de 3de plek. :thumbs:

2. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Wat een heerlijk voetbalweekend!
    Barcelona gewonnen en heerlijk gespeeld (bij vlagen).
    Arsenal net gewonnen, en voor het eerst eigenlijk weer echt kunnen genieten van Ronaldinho_O_

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet echt nog veel leren dus ik moet een van de mooiste dit jaar via teletekst volgen, grr.. Hoop dat we de punten thuis houden maar tegen Palermo zal dat niet zomaar gaan.

4. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Held! Held! Held! Held! Held! Held! De Sanctis! Stopt penal van Palermo!

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Schilder > Anita dat is duidelijk. Wat een prutser vind ik die gozer toch. Nog niet 1 wedstrijd overtuigend gespeeld die jongen. Ook die Kennedy :emo:. Sulejmani heeft ook weer niets laten zien, maar ik had hem nog liever op Kennedy's positie gezien. Vorm krijg je alleen terug door te spelen, niet door in te vallen.

Verder kon Eriksen niet echt veel laten zien. Deels natuurlijk door NAC, maar grotendeels door toch het slechte spel van Ajax. Zag af en toe wel wat momentjes waar hij meer risico had moeten nemen of zijn handelingssnelheid wat hoger had moeten liggen. Die jongen is uiteraard pas 17 dus ik verwachtte ook niet dat hij meteen het verschil zou maken.

Duidelijk is wel dat je beter een jeugdspeler in de spits kan hebben en Suarez rechts dan die koekenbakker rechts en Suarez in de spits. Zonder degelijke buitenspelers kan Suarez niet functioneren in de spits. Al speelde hij zelf ook heel slecht vandaag, maar dat had hij kunnen rechtzetten had ie de bal niet uit het stadion geknald.

6. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Miss dat Atouba voor een oplossing kan zorgen voor de links back positie?
    Ik weet natuurlijk niet hoe het uitpakt, maar alles beter dan dat gedoe wat er nu aan de hand is met Anita en Emanuelson.

7. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2de helft van een leuke pot, forza Napoli!

8. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ben benieuwd wat jullie mening is over een vangbal binnen de lijnen. Heb het nu al 2x meegemaakt dat een speler een te hoge bal binnen de lijnen vangt ipv uit laten gaan. Persoonlijk vind ik een handsbal binnen de lijnen gewoon een gele kaart.

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Op prof niveau is het niet nodig met alle ballenjongens die er betrokken zijn, maar een gele kaart vind ik een beetje overdreven.. gewoon laten gaan, misschien een vrije trap om het af te leren.

10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het uit? Anders gaat hij uit, en nu kan het spel sneller hervat worden.

Het is anders wanneer er een andere speler in de buurt staat, die hem kan onderscheppen.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vind van niet. Geen aanleiding tot een discussie imo. Het is een beetje dom, maar het heeft geen gevolgen voor het spel in welk opzicht dan ook dus lekker boeiend. Gelukkig vond Blom dit ook, een van zijn weinige goeie beslissingen.

12. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0

hoezo zitten jullie achteraf altijd zo te zeiken op de scheids? zo slecht was hij echt niet hoor. emanuelson had eerder geluk dat hij geen geel kreeg. Liep in de eerste helft anders paar keer goed uit te delen.

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Die was toch sowieso voor de linksback positie gehaald? Hoevaak heeft die kerel nou trouwens een hele wedstrijd gespeeld? Was al haast vergeten dat ze die nog hadden bij Ajax...

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Probleem is dat hij meteen bij zijn eerste wedstrijd (PSV) grandioos door het ijs zakte. Dan heb je alle schijn tegen. En dan komen die blessures van hem er ook nog bij. Maar ik ben wel benieuwd wat hij kan natuurlijk. Wat hij tot nu toe liet zien was allesbehalve fraai, maar hij zou toch best wel kunnen voetballen? Zet hem er maar in voor een paar wedstrijden.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja jullie mogen wel zeiken zeker. Verliezen van Ajax met 5-1, krijgen een onterechte rode kaart en vervolgens gaat het alleen maar over die rode kaart.

En oh wee als Ajax een keertje bevoordeeld wordt, dan komen alle zeikerds weer tevoorschijn met hun 'Lucky Ajax'-gejank(wat al jaren niet meer van toepassing is).

16. Kilian002

Kilian002 Smell you later!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij wikipedia, ajax intikt en je kijkt bij bijnamen voor de club staat Lucky Ajax er nog steeds tussen :9!

Maar een goed weekend voor PSV dat Twente punten laat liggen! Wat vonden jullie trouwens van het laatste moment in de wedstrijd van het onderuithalen van van Wolfswinkel? Vrije trap of penalty?

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een frustratie :+

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ach dat gezeik over scheidsrechters. In Duitsland is het pas erg
    [yt]PHJgvD1sOpM[/yt]
    :emo:

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Echt erg inderdaad, zelfs op de bank moeten ze er om lachen en dat is 50 meter verder :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina