De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Spannende wedstrijd. Heeft excelsior nog wat van feyenoord overgenomen?
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Den haag wil El akchaoui van NEC overnemen. Dat zou echte en vertserking zijn want we hebben op dit moment geen echte linksback. Er staat altijd een centrale verdediger of een rechtsback. Beter komt die gewoon, scheelt wel heel wat!
     
  3. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    el akchaoui mischien iets voor ajax? Transfervrij lijkt mij de gok wel waard.
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Erg leuke speler!
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Volgens mij spelen er aardig wat gasten van Feyenoord daar.
    Maar dat maakt helemaal niks uit natuurlijk, gewoon 1 - 0 van gewonnen! :+
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat die man over Suarez heeft gezegd, dat kan gewoon niet. Ik hoef hem dus echt niet bij Ajax te zien.

    Er komen trouwens steeds meer berichten over dat Ajax bezig is met Lodeiro. Groot talent uit Uruguay, speelt bij dezelfde club als Suarez eerst. Suarez heeft ook al gezegd in een interview met AT5 vandaag dat Lodeiro naar Ajax wil. Heeft al zijn debuut gemaakt in het nationale team(in de wedstrijden om WK-ticket tegen Costa Rica), waar ik hem ook van ken. Van wat ik toen zag is het een speler met een sterke dribbel en goed schot. Verder nog Youtube filmpjes van gezien, die waren wel indrukwekkend maar die moet je natuurlijk met een korreltje zout nemen.

    Ik lees her en der dat hij het best op 10 of linksmid is, dus het zou om een vervanger van Emanuelson kunnen gaan. Hoop eigenlijk dat hij ook op rechtsbuiten kan, Kennedy of Rommedahl kan echt niet meer.

    Vraag me verder ook af waar Ajax het geld vandaan moet halen, zie dat clubs als Napoli, Valencia of Liverpool ook in hem geinteresseerd zijn en hij moet 5 miljoen gaan kosten.
     
  7. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Suljemani, Kennedy, Anita, Wieleart en Oleguer verkopen. Zou met wat geluk toch wel 5 miljoen moeten opbrengen.:emo:
     
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom niet? Wat Suarez doet, dát kan niet. Moet zeggen dat het de laatste tijd wel een stuk minder is geworden (gelukkig), maar ik blijf het een irritante, zuigende, en nog steeds schwalbes makende speler vinden.
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Kennedy, Wielaert en Oleguer zul je moeten blijven verhuren tot hun contract is afgelopen. Niemand wil hun salaris betalen. Misschien dat iemand die sinds mei 2008 onder een steen heeft gelegen nog wat wil betalen voor Sulejmani.

    Alsof El Akchaoui zo'n brave jongen is. Als er iemand irritant is, loopt te zuigen en iedereen verrot schopt dan is hij het wel. En al vind je Suarez zo vervelend, dan ga je niet roepen dat ie thuis hoort in de goot van Uruguay.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2010
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij zei ie dat ook niet hoor. Alleen dat ie er vandaan komt.

    Alleen die vergelijking met van Beukering :lol:
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke iets minder erg dan ik dacht maar toch. Je ziet het niet vaak dat een speler een collega zo af loopt te kraken. Vooral is het vreemd als die collega toch 1 van de betere voetballers is uit de Eredivisie.
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    hoe zou dat nou komen :emo: pannekoek
     
  13. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Mido:x

    Nouja als hij zijn niveau haalt zoals eerder bij Ajax, en af is van die nare maniertjes van hem, dan mag hij best komen. Maar ik weet voor 99% zeker dat dit zeker niet het geval is. Mafkees.
     
  14. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Laat Mido maar wegblijven en geef dan je geld maar uit aan Lodeiro. Dat is misschien niet een versterking die we persé nodig hebben maar het zou zonde zijn om zo'n talent te laten lopen.

    Aan de ene kant lijkt het wel of Jol het kampioenschap heeft opgegeven om zo te experimenteren met jonge spelers.
    Aan de andere kant moet hij wel experimenteren met deze jongens als hij aan een kampioensploeg wilt bouwen. Dan maar geen kampioenschap dit jaar. Als Jol dit jaar een sterk team weet op te bouwen dat elk jaar mee kan strijden om het kampioenschap zonder enig probleem dan vind ik het een geslaagd seizoen.
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Mido is een prima voetballer. Bij Tottenham deed hij het niet slecht (onder Jol), dus ik hoop dat de band zo goed zit dat dat ook zo is bij de motivatie van onze vrolijke vriend. Ik zou hem er best bij willen. Is in ieder geval een fysiek sterke gozer, voldoende techniek en iemand die vrij onvoorspelbaar is.

    Mido-Pantelic
    Suárez
    Enoh-De Zeeuw-Gabri
    Urby-'tonghen-'weireld-Wiel​

    Ben je meteen van een hoop problemen af (gebrek aan een '10' en de belabberde vleugels zijn weg).
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    jammer alleen dat die vent waarschijnlijk een topsalaris heeft en je dan alleen maar een ander probleem vergroot..
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan mag hij eerst flink wat salaris inleveren ja. Liever Lodeiro dan Mido imo.
     
  18. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    En dan de eerste beelden van Suk op de training bij Ajax 1.


    He sure looks cool:cool:
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    hoop dat het een aanwinst wordt, voetballen kan ie volgens mij wel (anders word je niet zo snel een contract aangeboden)
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    He sure does, en hier een foto reportage van zijn eerste training. Zie hem liever als tweede spits dan Castillion.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina