De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Welke Nederlandse clubs gaan door in de Europa League?

1. Ajax, PSV en FC Twente

20,3%
  2. Ajax en PSV

7,6%
  3. Ajax en FC Twente

10,1%
  4. PSV en FC Twente

12,7%
  5. Alleen Ajax

7,6%
  6. Alleen PSV

20,3%
  7. Alleen FC Twente

2,5%
  8. Alle drie vliegen eruit

19,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Roda is beter zelfs :) Maarja, kwaliteit van psv, moet je ze nageven.

Het is wel een leuke wedstrijd btw

Laatst bewerkt: 19 jan 2010
  2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dit had weinig met kwaliteit van PSV te maken. Manolev met een mislukte dwarrelvoorzet die gewoon totaal verkeerd verwerkt wordt door opperkneus Castro (altijd een vreselijk knurft gevonden), en Koevermans hoeft hem alleen maar binnen te lopen.

3. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Maar zo doet psv het al jaren. Dat is hun kwaliteit

Bij ajax had er 3 man met de handen in de broek staan kijken hoe Castro die bal verkeerd behandeld.

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nou, ik ben met je eens dat luizig winnen een kwaliteit is (ik ben Interfan, zie het bijna wekelijks), maar dit specifieke geval was gewoon uit puur geluk geboren.

City - United is NET begonnen op BBC1, voor de liefhebber. Halve finale League Cup.

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik zie psv vaak wel betere doelpunten maken. Dit was een beetje lucky omdat Castro gewoon kut is. Wel een kwaliteit van Koevermans dat ie weer op de goede plek staat!

6. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tevez 1-1 na een (onterechte) penal, maakt het er wel leuker op :)

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Mooie wedstrijd gezien. Had beide kanten op kunnen gaan.

8. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2-1 weer Tevez.

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Geweldige pot :cool:

Genoten van De Jong, Tevez, Rooney en Giggs. Wat een voetbal op het laatst van United zeg, zoveel druk, elke pass perfect, onvoorstelbaar. En Rooney, wat een geweldenaar. De passie en strijd door de derbyemoties maken het alleen maar mooier.

Leuk voor Mancini :thumbs:

11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Net de eindfase gekeken. Leuke wedstrijd!! En wat is die Rooney een beest zeg! Denk alleen dan Man U een spelverdeler nodig heeft op het middenveld!

Vanavond ook PSV gekeken en ben blij met de 3 punten (en de koppositie:D!). Wedstrijd was echt beroerd en denk dat Roda wel recht had op een gelijkspel. vrijdag NEC pakken en hopelijk krijgt Twente het moeilijk tegen Groningen!

12. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geweldige wedstrijd idd, vooral de laatste 10 minuten genoten _O_ Werkelijk prachtig om te zien.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    en toch weet ik het niet bij Rooney, hij is zeker goed maar geen wereldtop. Gast heeft altijd veel inzet, maar in een boel wedstrijden (deze niet, hier was hij geweldig) zie je hem ook niet en zit alles tegen.

Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Gister ook de laatste 20minuten van de wedstrijd gezien. Zeer boeiende slotfase. 2-1 was wel slecht verdedigd en dat had natuurlijk nooit gemogen. Verder ben ik ook geen fan van City, maar vind dit toch mooi.

Rooney geen wereldtop noemen :emo:. Je ziet aan alles dat hij zoveel kwaliteiten heeft. In de kleine ruimte, de versnelling, het schot enzovoort. Daar komt nog zijn inzet bij waardoor hij een kleine marathon loopt voor zijn team elke wedstrijd en dat maakt hem in mijn ogen toch echt een van de beste spitsen ter wereld. Of in ieder geval het Europese continent.

Verder nog de slotfase gezien van PSV. weet niet hoe het wedstrijd verloop was, maar tijdrekken bij de cornervlag tegen Roda :emo:.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Als je Rooney geen topspits vindt vraag ik me af wie je dat dan wel vindt.

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Villa is voor mij absolute top. Ook mensen zoals Drogba, Eto'o en Zlatan (eigenlijk pas echt sinds afgelopen jaar) zijn goede voorbeelden. Ook Higuaín is hard op weg er een te worden. Ik vind Rooney ook overgewaardeerd. Begrijp me niet verkeerd, erg goede aanvaller, maar hij maakt er gemiddeld niet zo veel per seizoen. Verder ben ik niet zo gecharmeerd van zijn hele speelwijze. Hij is technisch wel begaafd maar het is in mijn ogen toch ook wel wat lomp, mede door zijn bouw natuurlijk. Desondanks wel iemand die eigenlijk overal wel in de basis zou staan.

17. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Hij is topscoorder in de PL met 15 uit 21. Scoort inderdaad heel weinig _0/ Rooney wordt de laatste jaren juist ondergewaardeerd. Hij werkt keihard en kan echt geweldig ballen. Het is natuurlijk geen opvallende mooiboy, dan stond hij misschien wat meer in de belangstelling.

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    League
    Season | Apps|Goals
    2002–03----33----6
    2003–04----34----9
    2004–05----29----11
    2005–06----36----16
    2006–07----35----14
    2007–08----27----12
    2008–09----30----12
    2009–10----21----15

En flikker nou maar op met je lullige zwaaihandje, zeker als je niet eens kan lezen. Het woord "gemiddeld" was alweer teveel voor je.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Allemaal spelers uit de Primera Division op Eto'o die net is weggegaan. Als ik een top5 moet opstellen zouden Villa, Zlatan en Drogba er ook zeker instaan, maar ik schat Rooney toch wel in dat rijtje hoor.

Overigens stelt je rijtje niet zoveel voor natuurlijk. Dan zou die Janko van vorig jaar de beste spits ter wereld zijn als dat het criterium was (Ik zeg niet dat jij dat zegt, en uiteraard is het een onderdeel).

Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    dan is rooney alleen wel de #5 op het lijstje. Vind die andere toch wel een (halve) klasse beter dan Rooney. Dit is tot nu toe zijn beste seizoen, wie weet kan hij me overtuigen maar de afgelopen seizoenen is het allemaal goed, maar niet briljant (op vlaagjes na). In de CL heeft hij me ook haast nooit kunnen overtuigen (al kan ik het hier mis hebben hoor, kan me niet veel CL wedstrijden van Man u bedenken momenteel die ik helemaal heb gezien)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina