1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, hij ligt ondertussen al 1.5 maand bij Sharkoon voor reparatie :lol:
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Monkey en Colossus: Ik weet heus wel hoe je met een headset om moet gaan, zoals gezegd, deze is tweedehands en dan weet je nooit waar je aan toe bent natuurlijk. Al vanaf begin af aan was het draadje dat naar de mic loopt raar. Ik kan gewoon de binnenkant van de draad zien liggen, ik mis nog een snoer dus kan de chatfunctie niet testen, maar ik kan wel raden dat die niet goed functioneert. En na een paar keer gebruiken, ik heb niet zo'n groot hoofd, dus ik heb de twee oorstukken niet uitgeschoven, hing 1 oorstuk ineens alleen nog aan een kabeltje, dat kabeltje is niet gebroken, die doet het gewoon nog, het kabeltje van de mic is wel gebroken, wss is dat draadje vlak achter het bevestigingspunt te veel gedraaid door de vorige gebruiker of heeft ie knel gezeten ofzo.

    Het stuk plastic dat je ziet als de oorstukken uitschuift is opgedeeld in verschillende segmenten gescheiden door een inkervinkje, daar is hij gewoon finaal afgebroken en dat terwijl ik hem 3 keer op mn hoofd heb gehad en hem nooit in of uit heb geschoven. Ik zeg niet dat de vorige gebruiker dit wist, maar het is wel duidelijk dat hij bij hem al het overgrote deel van de schade heeft opgelopen en dat ik opgezadeld ben met een kapot product zonder dat ik daar zelf iets aan kan doen. En papa en mama hebben er niks mee te maken, ik betaal alles gewoon zelf, dus oordeel niet meteen colossus als je nergens wat vanaf weet. Ik hoop dit op een goede manier met de verkoper op te kunnen lossen. Sowieso ben ik op zoek naar een nieuwe headset en ik denk dat het de Turtle Beach X41 gaat worden en anders de Tritton AX 720.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2010
  3. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Vind het jammer dat jij je aangesproken voelt. Jij heb gewoon pech met de aankoop van een 2e hands headset.

    Waar ik op doelde is dat er iemand ff gaat zeggen dat van hem en nog een paar bekenden de Sharkoon niet deugt.
    Kabelbreukjes en iets anders....... lekker vaag!
    Ik bedoel te zeggen tegen zulke jochies, betaal zelf zo'n ding en dan ben je er misschien wel zuinig op! That's all.
    Succes met het vinden van een nieuwe headset!;)
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, tnx ;) Ik dacht je vond dat ook ik er niet mee om kom gaan en zo weer een nieuwe zou krijgen van mn ouders :D Ik heb mn zinnen gezet op een X41, maar Tritton is nog niet helemaal buiten beeld, balen dat de levertijden zo lang zijn van de goede sets.
     
  5. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    los van wat 'bekenden' zeggen is het iets dat ik op meerdere fora NL en BTNL heb gelezen mbt de sharkoon, mede daarom stond deze niet eens op mijn shortlist. Tritton zijn ook veel wisselende verhalen over. als ik puur voor het gamen zou gaan zou de Astro A40 of TBX41 mijn keuze zijn geweest. ben nu al blij met mn mixamp en Sennheiser HD595, wat kwa geluidskwaliteit beter is dan de anderen (als ik audiofielen moet geloven) alleen mis je dan een mic.
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Had ik het maar iets eerder geweten, Sound ;) Nu weet ik iig dat de X41 beter is en dat zal hem dan ook gaan worden. Mic is echt een must, heb nu nog geen werkende mic en zat met een paar Nederlanders in een party en dan mis je die mic echt hoor ;)
     
  7. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    Hallo mensen,

    ik zit er ook sterk te overwegen om een surround headset te kopen.
    nu de vraag:
    is de turtle beach - Ear force x41 een goede koop?
    en is dit dan ook een betrouwbare site?
    http://www.turtlebeach.com/products/efx41/home.aspx

    als jullie een betere optie hebben. graag laten weten.
    kan er dan ook link geplaatst worden naar de (betrouwbare) site. waar ik die kan kopen?

    Thanx

    edit: ik kom er net achter dat ze alleen naar de UK versturen..
    weet iemand een site waar ze ook naar NL versturen?
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Je pakt de officiƫle Turtle Beach site en je vraagt of het betrouwbaar is? 8)
     
  10. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    bedankt.. => kheb aan een half woord genoeg:cool:
     
  11. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Naar Kampen versturen ze helemaal al niet. Haha.:thumbs:
     
  12. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    duzz...

    heeft er ook iemand een andwoord waar ik wel wat aan heb?
    een site waar ik het kan bestellen ofzo.
    er zjin meerdere mensen hier die een surround headset hebben.
    hoe komen jullie eraan dan?
     
  13. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik woon ook in Kampen, vandaar. Sorry man.

    Ikzelf heb de Astro A40, via de UK site shippen ze gewoon wel naar NL. www.astrogaming.co.uk.

    Wil je een dolby surround gaming headset? Dan moet je toch in de wat hogere prijsklasse kijken. Turtlebeach, Astro, Tritton, Sennheiser en Razor zijn goede voorbeelden. De Sharkoon zijn wel geloof ik dolby maar dat weet ik niet zeker, kijk even dit topic door, er is al heel veel over gesproken.
     
  14. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7


    http://www.muizenshop.nl/p/turtle-beach-ear-force-x41-digital-rf-wireless-headset/57568/

    http://www.muizenshop.nl/p/tritton-ax-720-dobly-digital/57942/

    nog wel een weekje wachten voor levertijd.

    http://www.play.com/Product.aspx?r=X360&title=11828512&source=9593
     
  15. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    thanx !
     
  16. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Wordt het niet eens tijd dat er een deel 2 van dit topic komt?
    en dan 1tje met een fatsoenlijke startpagina?
    Als jullie dat ook vinden dan wil ik eigenlijk samen met fardo en monkeybrainsNL een startpost maken waarin fardo over de turtle beach verteld (aangezien jij die een hebt), monkeybrainsNL over de Astro (same story als bij fardo) en ik 1tje over Tritton.
    Lijkt jullie dat wat?
    want er komen echt iets te vaak dezelfde vragen voorbij die een simpele startpost zou kunnen verhelpen.
     
  17. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind het een erg goed idee.
     
  18. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    ik zal de tritton ax720 voor mijn rekening nemen:)

    en als collosus de v3 sharkoon x-tatic wil doen, hebben we de gehele bende compleet.

    van 100 euro t/m 250 euro en meteen alle toppers bij elkaar
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Deze is ook in nederland te bestellen, microMedia ''games en hardware leverancier van veel retailers , hebben sinds kort ook de turtles in hun assortiment.

    Vanaf 2 februari zijn deze beschikbaar en ik kan je vertellen dat de wireless variant die bij Play.com 199 euro kost, in nederland een advies verkoopprijs krijgt van 179,- euro.

    Just my two cents
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Is normaal bij 1000 posts, maar een goeie startpost zal iedereen wel waarderen lijkt me, top idee!
    Want dikwijls komen toch eenzelfde aantal vragen terug en vooral headsets terug. Als je dan meteen wat info gebundeld ziet is dat altijd handig meegenomen.
    Trouwens daarom niet om over te schrijven of te vermelden, maar als extra info ofzo is er ook zo'n soortgelijke degelijke overzichtspost hier te vinden. Misschien heb je/jullie er nog iets aan.
     

Deel Deze Pagina