@ Monkey en Colossus: Ik weet heus wel hoe je met een headset om moet gaan, zoals gezegd, deze is tweedehands en dan weet je nooit waar je aan toe bent natuurlijk. Al vanaf begin af aan was het draadje dat naar de mic loopt raar. Ik kan gewoon de binnenkant van de draad zien liggen, ik mis nog een snoer dus kan de chatfunctie niet testen, maar ik kan wel raden dat die niet goed functioneert. En na een paar keer gebruiken, ik heb niet zo'n groot hoofd, dus ik heb de twee oorstukken niet uitgeschoven, hing 1 oorstuk ineens alleen nog aan een kabeltje, dat kabeltje is niet gebroken, die doet het gewoon nog, het kabeltje van de mic is wel gebroken, wss is dat draadje vlak achter het bevestigingspunt te veel gedraaid door de vorige gebruiker of heeft ie knel gezeten ofzo.
Het stuk plastic dat je ziet als de oorstukken uitschuift is opgedeeld in verschillende segmenten gescheiden door een inkervinkje, daar is hij gewoon finaal afgebroken en dat terwijl ik hem 3 keer op mn hoofd heb gehad en hem nooit in of uit heb geschoven. Ik zeg niet dat de vorige gebruiker dit wist, maar het is wel duidelijk dat hij bij hem al het overgrote deel van de schade heeft opgelopen en dat ik opgezadeld ben met een kapot product zonder dat ik daar zelf iets aan kan doen. En papa en mama hebben er niks mee te maken, ik betaal alles gewoon zelf, dus oordeel niet meteen colossus als je nergens wat vanaf weet. Ik hoop dit op een goede manier met de verkoper op te kunnen lossen. Sowieso ben ik op zoek naar een nieuwe headset en ik denk dat het de Turtle Beach X41 gaat worden en anders de Tritton AX 720.
Laatst bewerkt: 19 jan 2010