Met een nieuwe tv in aantocht wordt het ook tijd om een bluerayspeler aan te gaan schaffen.
Natuurlijk als gamer zijnde is de ps3 zeker een optie, maar ik twijfel er toch nog een beetje over. Ik heb namelijk ook een 360, en ik kreeg een beetje het idee dat als je een 360 hebt ps3 niet vreselijk veel meer toevoegt. (voor zover het uitmaakt, ik ben vooral een fan van RPG's)
En dus mijn vraag, voegt het kopen van de ps3 echt wat toe? Een voordeel dat ik me kan bedenken is evt de betere kwaliteit van spellen en ik zou dan de mogelijkheid hebben om spellen ipv voor de 360 voor de playstation te halen. Maar om nou alleen voor de kwaliteit een ps3 te halen..is bijvoorbeeld het aanbod wat niet op de xbox uitkomt nog een beetje interessant?
Het alternatief is om een homecinema/blueray set te kopen, 2 spelers leek me een beetje overbodig dus de vraag en ook hoorde ik dat de ps3 speler minder zou zijn dan een losse blueray speler. Dus mijn vraag, voegt de ps3 echt iets toe naast mijn 360 en kan ik beter een ps3 + een boxenset (oid) aanschaffen..of de ps3 vergeten en gewoon een mooie homecinema set scoren
Wat raden jullie, ik gok ps3 en xbox bezitters (aangezien het een xbox forum is uiteindelijk) me aan?
Klik om te vergroten...