Even om een inventaris te geven van wapens voor Hunter/Feral Druid en Death Knight: In ICC 10 droppen er 2 (!!!) wapens voor Death Knights van de eerste vier bosses, die zeker een faceroll zijn, en voor iedereen in emblem gear onderhand toegankelijk. Voor hunters weet ik het niet precies, maar Feral Druids zijn in ieder geval niet in staat één van deze twee wapens te gebruiken (zijn namelijk 2h sword en axe) dus die moeten dan voor de Archon Glaive gaan. Daarom vind ik dat Death Knights geen enkele reden hebben om op dat wapen te looten aangezien er zo verschrikkelijk veel vervangende en betere wapens zijn. Bovendien is de Justicebringer al voor de Death Knights van ToC 25. Wij kunnen het ook niet helpen als die niet dropt.
Wat betreft die cloak: Als het een upgrade was voor je dan had hij inderdaad net zo goed naar jou kunnen gaan ipv een raidroll..
Dit was trouwens vanuit het oogpunt van een priest/bear tank. Ik kan er altijd heel slecht tegen als agility-items naar DKs, Warriors of Paladins gaan ten faveure van de classes waarvoor het echt goed is, aangezien de eerdergenoemde classes er toch maar half profijt van hebben.
Laatst bewerkt: 22 jan 2010