1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Neemt niet weg dat voor sommige mensen die geen icc raiden het wapen nog steeds BiS is. Ik had hetzelfde op mijn DK laatst, ook een Pug toc25 en er dropte een cloak met agi en attack power (ipv str) en dat ding was item level 264 oid en BoE, ik rolde erop maar dat mocht niet, verder was er geen 1 andere hunter en rogue die hem nodig had dus deed hij een raid roll en paar uur later stond hij op AH....

Mwa ligt erg aan de persoon, als je bijv een instance zoals FoS hc doet dan is een DK wel handiger aangezien je daar trash hebt die vaak per 5 mobs bij elkaar staat.

Laatst bewerkt: 22 jan 2010
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Check mijn post eens op pagina 693. ;)

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Even een plaatje van mijn UI

Moet alleen nog even onderin de spellpower en haste veranderen naar attack power en nog iets :')

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand nog suggesties voor een goede Mage UI?

5. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Even om een inventaris te geven van wapens voor Hunter/Feral Druid en Death Knight: In ICC 10 droppen er 2 (!!!) wapens voor Death Knights van de eerste vier bosses, die zeker een faceroll zijn, en voor iedereen in emblem gear onderhand toegankelijk. Voor hunters weet ik het niet precies, maar Feral Druids zijn in ieder geval niet in staat één van deze twee wapens te gebruiken (zijn namelijk 2h sword en axe) dus die moeten dan voor de Archon Glaive gaan. Daarom vind ik dat Death Knights geen enkele reden hebben om op dat wapen te looten aangezien er zo verschrikkelijk veel vervangende en betere wapens zijn. Bovendien is de Justicebringer al voor de Death Knights van ToC 25. Wij kunnen het ook niet helpen als die niet dropt.

Wat betreft die cloak: Als het een upgrade was voor je dan had hij inderdaad net zo goed naar jou kunnen gaan ipv een raidroll..

Dit was trouwens vanuit het oogpunt van een priest/bear tank. Ik kan er altijd heel slecht tegen als agility-items naar DKs, Warriors of Paladins gaan ten faveure van de classes waarvoor het echt goed is, aangezien de eerdergenoemde classes er toch maar half profijt van hebben.

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Wens je veel succes, maar mijn paladin outdps je niet.
    Hunters met meer dan een volle Tier voorsprong net wel, de rest totaal niet.

Op bosses staan andere classes hoger natuurlijk, maar dat komt eerder door Seal of Vengeance dan iets anders.

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ziet er netjes uit! Zelf gemaakt of is het een addon pack?

8. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Agility is een sterke stat op weapons voor DKs, om deze dan vervolgens als tank wep te gebruiken. Maar weinig 2H tank weps voor DKS :\ En een upgrade blijft een upgrade. Strength is niet altijd nodig als een "agility" wep ook een upgrade is qua alle stats. Uiteindelijk heb je er geen half profijt van.

Als ik bijv de Dual-Blade Butcher had of iets wat beter was, had ik er ofc niet op gerolled. Is hetzelfde met Edge of Agony and die Thunderstrike Polearm drop van Ony. Het zijn weps die goed benut kunnen worden als tank wep, maar ook zeker als DPS wep als je eigen wep slecht is.

9. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Godver! Ik heb net een gamecard gehaald en die werkt dus niet, heb het echt al 30x nagekeken en het moet gewoon kloppen. Ook staat er bij account status: Frozen. Zou dat er aan liggen? En wat betekend dat?

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Frozen zegt niet zoveel. Ik heb laatst een account ge-unfrozed en dat moet gewoon werken. Frozen is bij Blizzard een ander woord voor inactief.

Dat die code dan niet werkt vind ik wel vreemd. :eek:

11. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Hmm, ja was daar inmiddels ook al achter. Maar de code werkt nog steeds niet, 20x al geprobeerd ofzo. Kan daar echt kwaad om worden! Dacht vanavond nog lekker level 66 op me Paladin te worden, dus niet !! :mad:

Er staat dus dat er een error gevonden is en dat ik beneden voor details moet kijken, maar die staan er niet.

EDIT; Hij DOET 't! Ben uitgelogd en toen weer ingelogd en nu doet ie het wel..

12. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    OMG, newby. daarom moet je het ook gewoon via internet doen :+

13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Die weddenschap durf ik wel aan! Tenzei je met Shadow's edge aan komt kakken ofzo ;p

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Gewoon Quel'delar ;)

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Owww een wellfare epic ;)

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wel komisch om te lezen dit thread, snap namelijk de ballen van al die afkortingen en termen :9

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hoe kan dat nou, je had toch al een lvl 60'r ofniet? :9

18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    nee joh, met recht geloot! :D

Hoevaak reset op jullie servers de raidquest btw? Bij ons elke zaterdag en dinsdag, wat een bug lijkt te zijn.

19. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Dat is inderdaad een bug want bij ons reset hij alleen op dinsdag..

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Mooi dat die het nu doet. Ik voer die code ook standaard via internet. Heb er sinds ik speel ook nog nooit last van gehad. Wel is het transferren van chars nog wel eens een probleem, maar zo vaak doe ik dat niet.

Geef maar eens een keer een linkje naar je pala en je main als je er aan denkt.

@ Discussie boven mij: Heb zelf ook dat vette zwaard op mijn Dreanei DK. Menora Klik maar op de naam. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina