1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Krijg melding dat het kanaal offline is.
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Klopt. Die channel ging offline in half time. Er was een andere channel geweest, maar de game is nu afgelopen.

    Ff een half uurtje pauze en ik blijf zitten voor de Vikings - Saints game \o/
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    hmm.. wil die ook wel graag gaan kijken zo, alleen weet bijna wel zeker dat er een spoiler gaat komen over die de vorige game gewonnen heeft en dat wil ik natuurlijk niet.
    Word morgen TYT ff goed in de gaten houden dus.
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    AFC champ game staat al online, andere nog niet. Het duurt lang in vergelijking met anders, maar goed dat maakt het nog wat spannender zeker..
     
  6. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, normaal is de "late" game pas in de middag online.
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar het is in standaard def. dus ik wacht nog geduldig af op de 720 release.
    Wat een verschil is dat zeg.

    En had laatst ook een Full HD wedstrijd te pakken (patriots-bucs in london). Daar kon je werkelijk alle grassprietjes tellen.

    Nieuwe teams die dit jaar naar london komen zijn de 49ers en Broncos. Ik ga zorgen dat ik er dit jaar wel weer bij ben!

    edit: lekker dan.. eerste uitslag is al verpest door een teamgenoot die het nodig vond de uitslag te smsen!!:mad:
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2010
  8. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn...
    Lekker dan...

    De 1080i versie van de Patriots-Bucs bedoel je?
    Die was idd enorm scherp!
    :thumbs:
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik moet de 2e helft van de Vikings - Saints nog kijken... Dus a.u.b. niet spoilen!

    Zo was er vorige week iemand die zo de uitslagen typte:
    SPOILER
    xx - xx.

    Dan helpt het ook niet natuurlijk :p.
     
  10. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier?
    Dat kan ik me niet herinneren...



    EDIT:

    De eerste torrent voor de NFC game is online!
    Uiteraard nog niet de 720p, maar goed, de eerste is er!
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2010
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Oh zijn die data al bekend gemaakt trouwens, nog niet neem ik aan? Moet ik ook zeker zien dat ik niet vergeet kaartjes te bemachtigen.

    Edit:
    Ben hem al maar aan het binnenhalen, te ongeduldig. Als het echt een sterke wedstrijd is haal ik die andere gewoon ook af.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2010
  12. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Zondag 31 oktober.
    Slechts 1 wedstrijd in de UK dit jaar itt wat eerder dit seizoen gezegd werd dat er 2 games zouden zijn.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Er word nog gekeken naar een tweede game.
    Hoop het eigenlijk niet want dit maakt het juist zo speciaal, dat eens per jaar.
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik hoop op een Patriots - Vikings game in Duitsland ofzo. Maar dat zal wel nooit gebeuren.
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    NFC championship game

    Toch wel een spannende game! Maar ik vond de Saints echt sloppy spelen bij momenten, zo veel (personal) fouls (waarom schrijven ze eigenlijk foul, ik dacht altijd dat het eigenlijk 'fault' was van 'fout'..) en gemiste kansen op een 1st down bij 3th &!
    En altijd die runplay attempts recht door het midden, die altijd werden afgestopt op max 3yrds. Dat viel me toch wel op. Ok 3yrds is 3yrds maar dat moet je dan niet zitten proberen bij 2nd (of zelfs 3th) & 10. Ik was bij momenten toch wel wat gefrustreerd!

    Niet tegenstaande dat ik zeker opgelucht ben dat de Saints doorgaan! Ik hoop enkel dat ze bij de Superbowl iets mooi(er)s kunnen neerzetten. \o/
     
  16. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    De 720p versie van de NFC game is ook online he?

    Hehe, mn ratio van de 1e torrent van de NFC game (2,64 GB) is inmiddels 7,259!
    :thumbs:
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik vond het eigenlijk alleen spannend omdat de Vikings steeds fouten maakten, fumbles, interceptions blabla. De Saints profiteerden hier vooral van.

    Ook ik werd een beetje zat van al die running plays die totaal niet effectief waren, ik geloof dat Brees ook maar iets van 28 attempts had ofzo? T.o.v. de 50 van Favre. De offense van de Saints straalde niet echt uit dat ze de meeste punten maakten dit seizoen. (Alhoewel, toch weer 4 TD's en een FG deze pot).

    Ik had liever de Vikings (Favre) door gezien, maar gun het de Saints ook wel. Al waren ze ook weer vrij gelukkig bij de booth reviews?
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Zo goed was ie bij mij nu ook niet, had slechts iets van een 2.281 ofzo... maar krijg ik toch (weer) een of andere "An operation on a socket could not be performed because the system lacked sufficient buffer space or because a queue was full." error waardoor de tracker niet kan updaten en het gewoon niet telt... Sigh. Ach ja op zich boeit het me weinig want zo een game doet niet erg veel aan mn ratio, maar ik probeer die toch liefst op >1 te houden.

    Wel waar ja, zonder die 5 turnovers was het een heel andere uitslag & spel geweest natuurlijk. Alhoewel zo heel veel hebben ze er toch ook niet kunnen omzetten in punten, in elk geval herinner ik me alvast 1 keer dat ze gewoon de plays erna al niet verder kwamen dan een 4th down & kick return. Er zat nog meer in, maar dat geldt wel voor beide teams. Maar ja ik vond de Vikings sowieso ook redelijk sloppy spelen eigenlijk. Ik dacht echt dat het gedaan ging zijn in favor of the Vikings met een FG op het einde, gelukkig was het uiteindelijk juist omgekeerd:)
     
  19. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    peterson is een leuke speler en alles maar 3 fumbles in de wedstrijd!! ongelooflijk brett favre kreeg het wel te verduren moet ik zeggen.. verder kreeg brees nog steeds veel tijd! jammer dat de vikings verloren maar ze hebben het toch echt aan zichzelf te danken

    ik speel bij de Maastricht Wildcats seniors en het NL team jeugd.
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Is er eigenlijk in NL toch wel een deftig competitieniveau voor American football? Aangezien het toch niet echt een populaire sport is in Europa zullen er wel niet zo veel clubs zijn neem ik aan, en dat is misschien al een eerste hindernis als je ver moet rijden telkens naar de training/club ook voor veel jongeren.
     

Deel Deze Pagina