1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een beetje geluk zou je 'm zelf nog simlockvrij kunnen maken

    Als je dus een iPhone 3GS van voor 09-09-2009 kan regelen kan je 'm zelf nog simlockvrij maken. Een iPhone 3G kan je altijd simlockvrij maken.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2010
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Iemand hier toevallig in het bezit van een HTC Hero? Apparaatje is vrij goedkoop voor een Smartphone. Heb vorig jaar mijn abbo verlengt bij Hi en toen een Omnia genomen, was een regelrechte ramp en in oktober vorig jaar de Omnia met iemand geruild voor een N95. Leuk ding, maar de Hero kan volgens mij een stuk meer.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb dan wel geen Hero, maar wel een G1, wat eigenlijk de voorloper was. Tsja, vergeleken met de Omnia is hij vele malen beter, simpelweg omdat het Android draait. Daarnaast maakt HTC altijd wel degelijke telefoons.
     
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    C'est moi!
    Wat wil je weten?

    Ik vind het zelf een heerlijk apparaat met in feite maar in nadeel: Er zit geen flitser op. Verder komen er elke dag nieuwe apps op de market en is Android gewoon een prima besturingssysteem :)
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Batterij duur ben ik wel benieuwd naar. Mijn Omnia was namelijk binnen een halve dag leeg met alleen 3G aan. Waardeloos apparaat. Ben toch wel iemand die een paar keer per dag even wat sites af ga voor nieuwtjes.

    Enne, heb jij de witte of de bruine variant? Jammer dat er geen zwarte versie is.
     
  6. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Ik heb hem ook, beste foon die ik ooit heb gehad (en dat zijn er best wat!).
    Super uitgebreid maar retemakkelijk te bedienen, alles naar eigen smaak in te richten, Sense interface werkt erg goed, snel, superfoontje! Enige nadeel is inderdaad de flitser, en wellicht de plaatsing van de "back"-knop. Verder zéér betaalbare en geniale telefoon! Heerscht naar mijn mening bijna alle andere telefoons er vierkant uit.. Android _O_
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    In dit geval zou ik dan task killer aanraden, dan is mijn batterijduur op te krikken tot 3 dagen met 3g aan. :)


    Ik heb de bruine, echter "bruin" vind ik hem niet. Dit is een fijne kleur bruin 8)
     
  8. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Hoor daar juist andere verhalen over, dat zo'n taskkiller ook niet alles is.. Ik heb 3g/hsdpa vol aan, elk kwartier mail checken, beetje bellen, beetje smsen, market, spelletjes, af en toe beetje surfen en ik haal met gemak 3 dagen!

    _O_ Hero _O_
     
  9. eagle50

    eagle50 FIFAPRO

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0

    Misschien op papier maar in praktijk is het niet zo. In oktober heb ik abonement+iphone 3gs besteld bij de phonehouse en ik ging even testen of het simlockvrij was en toevallig was het ook simlockvrij. Dus soms heb je gewoon geluk dat het simlock vrij is.
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ben ook wel benieuwd naar de batterijduur van een iPhone. Bij mijn HTC moet ik toch wel oppassen als ik op internet heb gezeten en hem aan het eind van de dag niet oplaad.
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ik veel gebruik maak van internet en mailen , dan is de batterijduur na een werkdag nog maar 20%.
    Heb mij een tijdje geleden een Sony klokradio met een ingebouwde iPod/iPhone dock gekocht.
    Zo is de accu van mijn iPhone altijd volledig opgeladen.
     
  12. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Pff, ik ben al blij als mn normale Nokia 3700 het 4 dagen doet :+ Jammer dat die nieuwe telefoons zo snel leegraken, of valt dat wel mee?
     
  13. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Ik snap dat nooit zo, vaak lees ik van mensen die hun foon supersnel leeg hebben, terwijl ik met dezelfde foon makkelijk het dubbele of nog langer haal..
    Met mijn Xperia X1, en nu met mijn Hero ook.
    Zorg er dan ook voor dat ik mijn foon pas oplaad als het nodig is, probeer hem pas aan de lader te leggen als de foon dat aangeeft...

    Maargoed, ik speel er dan ook niet de hele dag mee :) Staat aan, bel er wat mee, sms een beetje, check de mail om het kwartier, 3g/hsdpa standaard aan, bluetooth regelmatig aan, af en toe wifi gebruiken, soms eens een spelletje en een beetje websurfen en de market checken.

    Maar het klopt wel dat foons van tegenwoordig meer batterij vreten.. een 3,5" 65 miljoen kleuren touchscreen kost natuurlijk wel iets meer stroom dan een Nokia 3310 monochroom schermpje ;) Plus GPS, wifi, bluetooth, internet, etc.. Al die technologie vreet batterijen :)
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2010
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    mijne houdt het ongeveer 13-15 uur uit, als ik er weinig mee speel:emo:
     
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Na 2jaar een samsung touchscreen telefoon te hebben gehad nu eindelijk weer een degelijke telefoon:

    [​IMG]

    Week standby met 3g aan en af en toe mail checken/internetten.
     
  16. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Na al 3 maanden te hebben moeten wachten op een N900 was ik t vandaag zat.
    Bestelling om laten zetten naar een Motorola Milestone, hopelijk morgen binnen.

    I can't wait. \o/

    [​IMG]
     
  17. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Android _O_
    Lijkt me supertelefoon, als ik nu mocht verlengen had ik deze gegarandeerd ook genomen!
     
  18. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een leuke simpele betaalbare gsm?

    EDIT: LG COOKIE lijkt me wel wat: klik

    Ik heb pas een Samsung u600 gekocht van een pauper via internet.
    Maar dat ding zat vol met krassen :mad:
    Dus die gaat weer de deur uit, met de eerlijke vermelding dat er krassen op zitten.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2010
  19. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

    Géén LG!!!

    Ik loop nog liever met een ouderwetse bakelieten telefoon in mijn binnenzak dan dat ik ooit nog een telefoon van LG in mijn handen heb. Wat een absolute wangedrochten zijn dat! Niet doen. Support is kut, telefoons zijn kut (althans, degene die ik in mijn handen heb gehad), bediening is kut, kwaliteit is kut: LG is gewoon kut. Serieus. Geloof me op mijn woord, of geloof de andere slachtoffers op dit forum... Of word zelf ook een slachtoffer :)
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Samsung Star, niet zo heel duur en is wel een aardig dingetje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina