1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

  1. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    in de 1ste divisie is het niveau aardig hoog vooral bij de 2 topclubs die elk jaar weer talentvolle spelers hebben Maastricht Wildcats en de Amsterdam Crusaders. ze steken wel met kop en schouder boven de andere teams in de divisie uit!

    en ja qua reistijd je moet gewoon in de grote steden wonen dan is het niet zo ver maarja ik moet wel elke keer van Eindhoven naar Maastricht rijden je moet er iets voor over hebben he!!
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2010
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Maastricht had het anders wel moeilijk met Leiden:+
     
  3. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    ...

    die playoff wedstrijd is om snel te vergeten dit zal ons dit jaar niet meer overkomen
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2010
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik train nu overigens sinds een week of 2 mee met de Groningen Giants. Ik geloof dat ze nog een pre-season game tegen Leiden willen spelen de komende 2 week... Echter geloof ik ook dat de enige beschikbare datum, 7 februari was. Dus zal dat verhaal wel niet doorgaan.

    Edit:

    Hier
    de steeds langer wordende lijst met AF films trouwens. Allen makkelijk te downloaden, lekker veilig, goed & makkelijk. Zitten eigenlijk maar 1 of 2 mindere tussen, de rest is echt top.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou je snel inschrijven daar. 14 Februari spelen wij (Hilversum Hurricanes) namelijk tegen de Giants.

    Lijkt me dus zeer onwaarschijnlijk dat ze tegen leiden gaan spelen 7 februari.
     
  6. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel kan wel 1ste divisie teams spelen op 21 feb eerste wedstrijd dan moeten wij tegen de eagles!
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar het lijkt me niet verstandig om een oefen wedstrijd te spelen een week voordat het seizoen begint.
     
  8. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    ja oke. wel leuk trouwens dat jullie tegen elkaar spelen jammer dat hilversum niet meer in de 1ste divisie speelt want dan was ik je zeker op het veld tegengekomen als Qb:p maar Ypuh wat voor positie train je nu?? altijd moeilijk om met american football te beginnen eerste jaar moet je nog die mentaliteit krijgen dat je niet stopt voordat je een tackle maakt of zelf een tackle krijgt!
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wij verwachten toch wel binnen 2 seizoenen terug in de eerste div te zijn. Dit jaar is voor ons een goed jaar om rookies te werven en te trainen. Dat is altijd het probleem bij Hilversum geweest.

    Morgen gaan wij voor een weekend op trainingskamp ergens in de buurt bij Assen. Ben erg benieuwd en heb er super veel zin in!
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    7 februari zal sowieso niet door gaan in verband met de Giants Superbowl Party. Ik wou alleen even noemen dat er wel aan gedacht was :+.

    Ik speel nog geen wedstrijden, en helaas moet ik de eerste wedstrijd al missen (Zou gewoon meegaan als supporter). Ik heb 9 maand geleden al kaarten had gekocht voor de finale van het ABN AMRO tennis tournooi in Ahoy. Als een kado voor mn vader die 50 werd en tennis gek is (Overigens ben ik zelf Nadal fan, dus ik sta ook al weken te popelen hoor).

    Ik train als Linebacker. De positie die me zelf het leukst toe lijkt en waarschijnlijk ook het beste bij mij past. Inderdaad heel veel gewoontes die je moet afleren, echter heb ik het idee dat het wel redelijk gaat.
     
  11. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    het komt wel goed denk ik! haha ik hoop voor je dat nadal dan niet geblesseerd is!!! ik hoop dat jullie snel terugkomen ja beter dan de teams die er nu inzitten.. assen?? Barcelona was wel beter :9 haha nee is goed voor de teambuilding
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    sja.. wij worden niet door een coffeshop gesponsord:+
     
  13. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha zoals elk team in NL zegt maarja ik ben er blij mee:D
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja zou het ook niet erg vinden nee:+

    Maar hoelang zijn jullie geweest?
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik zie trouwens dat 4 April, Hilversum in Groningen komt spelen. De kans is aanwezig dat ik dan ook een wedstrijd kan spelen.
     
  16. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    een week :cool: 19 graden mooie zon goed veld dus eigenlijk perfecte voorbereiding op het nieuwe seizoen
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Perfecte voorbereiding voor het nieuwe seizoen krijg je in Miami/Ft. Lauderdale op het strand:+

    Toen ik daar vroeger woonde zag je in de zomer altijd hordes nfl spelers daar op de stranden trainen.
     
  18. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha oke miss is honolulu nog beter maarja dat is natuurlijk ook heel vet om de atleten dan te zien.. maar voor afbn begrippen is het perfect
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Florida is beter ivm de lucht vochtigheid.
    In de tijd dat ik daar zat heb ik heel veel op het strand gejogged etc. Daar kan je het max 30 min volhouden dan was je echt gesloopt en liep je tegen uitdroging aan.
    Toen ik weer terug in NL kwam had ik echt het gevoel alsof ik 3 maanden lang nonstop kon rennen8)
     
  20. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog mensen de Pro Bowl gekeken?
    Was in slaap gevallen.....
    |:-
     

Deel Deze Pagina