De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Welke Nederlandse clubs gaan door in de Europa League?

1. Ajax, PSV en FC Twente

20,3%
  2. Ajax en PSV

7,6%
  3. Ajax en FC Twente

10,1%
  4. PSV en FC Twente

12,7%
  5. Alleen Ajax

7,6%
  6. Alleen PSV

20,3%
  7. Alleen FC Twente

2,5%
  8. Alle drie vliegen eruit

19,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst maar eens zien of Feyenoord en Ajax de finale wel halen, en dan is het nog afwachten of de burgemeesters het niet tegenhouden.

Zou wel een beetje raar zijn als ze een paar duizend man niet toestaan tijdens competitie wedstrijden maar wel 20.000 ajacieden tijdens een bekerfinale. Als ze dat toelaten bewijzen ze alleen maar dat het niet toestaan van uitsupporters tijdens competitie wedstrijden onzin is.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo anders maakt Ajax het even spannend. Maar gelukkig wel gehaald.
    Heel knap van Feyenoord en ze verdiende het ook, ze waren gewoon beter. :)

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    True. Mochten beide teams de finale halen (weer zo'n kutwedstrijd waar die verwende leipo's zich waarschijnlijk niet voor kunnen motiveren), dan verwacht ik wel dat de heren Cohen en Aboutaleb er nog eens een stokje voor willen steken....

4. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Tering zeg, wat was vandaag een geniale dag. Eerst feest vieren in het uitvak, en dan als je bij de Kuip aankomt met 24 bussen, net de spelersbus binnen ziet rijden. Eerst tien minuten voor de hekken de spelers toezingen, daarna komen ze in de auto naar buiten. Babovic z'n auto uit een meefeesten _O_

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Dankjewel! :D

Eindelijk thuis, na een heerlijk heet avondje Breda!
    We konden pas tegen half 12 daar weg aangezien er een aantal supporters van NAC Breda nog gefrustreerd waren. :+

Wat een avond zeg! Heb geen stem meer over maar het was het allemaal waard!
    Begin was NAC veruit de sterkste en lag de bal al bijna na één minuut in ons doel, of was het ook gewoon een doelpunt?
    Na een twintigtal minuten kregen we wat meer grip op de wedstrijd. De tweede helft begonnen we net als de eerste helft, zwak.
    Inmiddels was al wel Donny de Groot erin gewisseld, en in zijn debuut wedstrijd scoort hij gewoon twee keer!

De penalty kreeg ik niet helemaal mee omdat er rellen waren op de tribune.
    Al is rellen een groot woord, er werden een aantal supporters van de Go Ahead Eagles in elkaar geslagen omdat ze op de thuis tribune zaten..
    Twintig van de opgefokte kinderen vonden het nodig om klappen uit te delen aan vier supporters van ons.
    Daardoor de penalty compleet gemist, dus dat moeten we even terug kijken.

Maar fuck, gewoon in de halve finale tegen Ajax hier in de Adelaarshorst!
    Beloofd een leuk avondje te worden!

Oooh Go Ahead,
    Is wonderful,
    We're going crazy after every fucking goal,
    We're gonna win!
    We're gonna sing!
    Supporting Go Ahead is everything!

6. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De Knvb heeft er zo goed als niks over te zeggen... De burgemeesters beslissen het... Ik gok dat ajax wel supporters mee mag nemen bij een eventuele Feyenoord-ajax finale. Alleen geen 12-15.000 (meer krijg je niet) maar eerder misschien zelfs maar 1600 of anders iets meer. Zodat het te regelen valt met combi en alles afzetten.. Zoals normaal altijd bij Feyenoord-ajax. 15000 man kunnen ze nooit regelen, dan hebben ze hulp van het leger nodig + een manier om heel nederland af te zetten om ze van amsterdam naar rotterdam te vervoeren.

Ik ben net een half uur terug van de wedstrijd, GEWELDIG!!!
    Heb echt de mooiste wedstrijd van m'n leven gehad, uitwedstrijden zijn toch altijd extra speciaal. En dan zo winnen bij de club die al 38 wedstrijden ongeslagen was! 0-3, 2x El Ahmadi :eek:
    Ik ga zo maar is slapen, dan merk ik morgenochtend vanzelf of het geen droom is:+

EDIT: Jammer dat ik van dat verhaal van Fibroidduck bij de kuip niks heb meegekregen, was erg snel weg en had verwacht dat de spelers al thuis waren aangezien wij pas een minuut of 40 na de wedstrijd gingen rijden..

Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vergeet niet dat ze ook nog uit speelden tegen Dordt, WHC en nu weer Go Ahead.

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Heerlijke wedstrijd van Feyenoord. Mooie goals en heel knap blijven storen 90 minuten lang. Vlaar was ook weer heel goed in de verdediging.

Ajax was beter. Maar die 2 rode kaarten gingen echt nergens over. Logisch dat de scheids niet wilde reageren voor commentaar. Die gast was echt totaal de weg kwijt. Een vrije trap werd te vroeg genomen en hij komt even dat hele veld over gerend om een kaart te trekken 8)

Twente was ook weer wat beter. Alleen ze leken niet echt blij met hun goals, N'Kufo en Ruiz vertrokken nauwelijks een spier na de doelpunten^^

9. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Was idd prachtig. Auto van Vlaar (en Babo) lekker heen en weer schudden :+ Echt genoten gisteren. Feyenoord speelde ook weer eens echt goed. Hopen dat ze nou extra gemotiveerd zijn voor zondag. Gelukkig een andere scheids dan Ajax gisteren had. Ze hebben hun bijnaam 'lucky' weer even bewezen.

Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Gefeliciteerd! \o/

Heb je de samenvatting ofzo voor me? Mag eventueel ook via pm.

Lijkt me wel geweldig om in de halve finale te staan. :cool:
    Zullen wel weer flinke rellen met Ajax worden.

Morgen middag om 16:00u met de bus naar Volendam, uitkaartje kost €20,-:emo:

11. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Go Ahead dik verdiend gewonnen, NAC speelde een slechte wedstrijd. Er werd hard gewerkt maar gewoonweg niets lukte. De penalty kregen we nogal cadeau naar mijn idee.

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Heel vet van Go Ahead! Zou leuk zijn als ze ook van Ajax zouden winnen :)

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    niet echt :9

14. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Ga zometeen even op zoek naar een samenvatting, als ik wat gevonden heb stuur ik je wel een PM.
    Eventuele sfeerbeelden zal ik ook even jou kant opsturen. ;)

Denk dat er 25 maart aardig wat politie op de been zal zijn in Deventer.
    Geeft het duel wel een extra lading mee! :cool:

Jullie waren in het begin van beide helften echt een stuk sterker dan ons.
    Was wel erg tof toen jullie, jij stond in vak G toch?, heen en weer gingen zingen met de overkant!
    Kwam aardig wat geluid vanaf! _O_

Hehe. :cool:

:D

15. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Op RTL Gemist staat een samenvatting, al wil ik er liever niet aan herinnerd worden :mad:

ProficiRAT trouwens nog, Bauke! NAC heeft er, behoudens de eerste twintig minuten, niets van gebakken. Dan vraag je om problemen en ik kan de zege van Go Ahead dan ook niet onverdiend noemen.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Hoe vet zou het zijn als Go Ahead de beker wint en Europees moet spelen. _O_

Maarja, als het aan Modder ligt mag Ajax eindelijk weer eens een prijs winnen. :)

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Om er meteen uit te vliegen, we moeten wel onze tickets behouden. ;)

18. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Vanaf minuut 17:30 is inderdaad de samenvatting van NAC Breda - Go Ahead Eagles.

Thanks, jullie hebben na de wedstrijd aardig huisgehouden trouwens!
    We moesten eerst drie kwartier in het uitvak blijven zitten en vervolgens nog een uur in de bus voordat we weg konden. 8)

Met z'n allen naar een pauper club uit Azerbeidzjan ofzo, geniaal! 8)

19. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    20 euro is niks, Feyenoord uitkaartjes kosten altijd rond de 30,- tegen psv zelfs 38,50... Kan jij naar 2 wedstrijden van.

20. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Als Go Ahead van ajax wint spelen ze toch al Europees Voetbal?:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina