De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Welke Nederlandse clubs gaan door in de Europa League?

1. Ajax, PSV en FC Twente

20,3%
  2. Ajax en PSV

7,6%
  3. Ajax en FC Twente

10,1%
  4. PSV en FC Twente

12,7%
  5. Alleen Ajax

7,6%
  6. Alleen PSV

20,3%
  7. Alleen FC Twente

2,5%
  8. Alle drie vliegen eruit

19,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Hoezo? Winnen ze dan ook meteen van Feyenoord/Twente? :+

Alleen de winnaar krijgt een ticket, behalve als de winnaar van de beker ook Europees speelt, geloof ik. In dat geval krijgt de andere finalist het ticket.

En Feyenoord gaat natuurlijk niet een Europees ticket verdienen in de eredivisie, dus nee. :p

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Zo gedurfde uitspraak. :+

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom denk ik ook dat GAE sowieso de scheids tegen zich heeft tegen Ajax. Lijkt me niet dat de KNVB het leuk vindt als er een Jupiler League-club in Europa uit gaat komen. Maar misschien is dat te paranoide gedacht.

4. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Feyenoord valt dus buiten de top 4?
    Stel dat Go Ahead ajax uitschakeld mogen ze zich gaan voorbereiden op Europees voetbal denk ik hoor.

5. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht toch wel dat Feyenoord en Twente beide in de top 4 eindigen. Dus als Go Ahead in de finale komt spelen ze europees :)

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ajax verliezen van GAE _0/
    kan gebeuren, maar niet in de halve finale ;)
    feyenoord-twente wordt denk wel mooie pot 50-50

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Je gaat nu wel even de top van de eredivisie vergelijken met een jupiler league club? ;)

Uitkaarten zijn bijna overal €12,50 in de jupiler league. Maar volgens mij denken ze in volendam dat ze nog eredivisie spelen.

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    20 euro met de bus erbij zei je toch?

Zondag 32 euro betaald voor buscombi naar sparta (jupiler league niveau) en feyenoord uit is 39 euro. Bijna 40 euro om als een varken met een trein vervoerd te worden, je bent wel de hele dag ermee bezig om heen en weer naar rotterdam te gaan. Ach ja, je moet er wat voor over hebben.

Groningen uit is dan weer 30 euro. Vaste busprijzen dus zijn verre ritten voordeliger. Kan vrij nemen dinsdag maar zit nog te twijfelen. Zijn tot nu toe 15 kaarten verkocht |:-

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Bauke gefeliciteerd. Hoe was het uitvak? Kon je het een beetje zien allemaal?

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nee, 20 euro kost alleen het kaartje, zonder de busreis. In totaal kom ik rond de €38,50 uit.

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oke, dat is wel erg hoog. De uitvakken in de eredivisie zijn idd ook zo'n 12 euro. Dacht dat de combi 20 euro was. Klonk al zo cheap :)

12. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd dan heb ik ook niks gezegd..
    Bij Feyenoord betaal je altijd incl dus heb ik t nooit over het losse kaartje. We hebben dan natuurlijk ook 13 of 14 van de 16x combi...

13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Dankjewel! :)

Ik vond het echt enorm meevallen, al had ik me door al die verhalen op het ergste voorbereid.
    Uiteraard heb je niet het beste zicht ooit, maar daarom zit je ook in een uitvak.
    De beste plekken zullen toch altijd voor het thuispubliek zijn.

Gewoon een wand van plexiglas waar je prima doorheen kunt kijken en daarboven een net.
    Er hangen zelfs verwarmingsdingen aan het dak! Al voel je daar niks van, maar het gaat om het idee. :+

Zullen vast wel foto's gemaakt zijn, als ik die tegenkomt PM ik je wel even! :)

14. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    haha die denken GAE? Wie is GAE, maarja wordt een mooie partij bij de buren in Deventer.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Balotelli _O_ Flikken ze het hem toch in de laatste minuut. Inter - Juve 2-1.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Egypte 4-0 gewonnen van Algerije en weer in de finale Afrika Cup. Heel leuk, maar de AC boeit ook geen reet meer. Die henkies hadden die extra wedstrijd gewoon moeten winnen van Algerije, WK is interessanter. :'-(

17. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister het hoofd van de politiebegeleiding van de supporters van ajax gesproken.
    En als feyenoord en ajax de finale beiden halen, dan mogen er waarchijnlijk maar 6000 ajacieden mee.
    Er wordt hier nog druk over vergaderd.

18. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mogen ze blij mee zijn, 1600 man geeft normaal al veel problemen en extreem veel veiligheidsmaatregelen, bijna 4x zoveel al helemaal.. Maar nog steeds is het niet de politie die erover gaat maar wel de Burgemeesters.

19. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De burgemeester beslist idd, maar overlegt met de politie.
    Met 6000 man mis je toch de echte bekerfinale sfeer...
    Ik vind het veel mooier als de ene helft twente supporters zijn en de andere helft ajaxsupporters.
    Dus nu maar duimen dat Twente doorgaat!

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb net 10 pagina's gelezen vanaf het moment dat Ajax-Nec was begonnen om de reacties te lezen en heb maar één reactie gevonden die me deed denken aan een echte clubfan:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina