Ervaring:
Ik speel nu zo'n 3 a 4 dagen online. Ik had al een keer met een vriend op mijn account gespeeld en middagje bij hem voordat ik het spel had en begon op 12. Ik ben nu 34. Mijn spel is nog heel wisselvallig en heeft veel pieken en dalen. Met als top de 15-2 en 22-5 en als dal 4-14. Hierdoor staan mijn aantal kills ongeveer in verhouding met het aantal deaths. Levels ken ik nu ook allemaal wel redelijk en ik loop wat doelbewuster.
Class:
Scar-H + Red Dot Sight (+ FMJ/Heartbeat Sensor)
PP2000 + Red Dot Sight / Spas + Red Dot Sight
Claymore
Stun Grenade
Bling Pro
Stopping Power Pro
Commando Pro
Motivatie:
Heartbeat Sensor gebruik ik liever niet, maar het zorgt er toch voor dat ik minder vaak door de tegenstander verrast wordt. Scheelt dus een hoop onnodige deaths. Verder heb ik de scar vanaf het begin af aan gebruikt en vind hem eigenlijk wel relaxed. Weinig andere wapens nog echt getest, maar ik denk dat ik pas als ik de ACR vrijspeel of de M16A4 dat ik eens wat anders ga testen. Verder gebruik ik sniper maar sporadisch en LMG zijn volgens mij het meest nutteloos in deze game (of worden deze toch nog best vaak gebruikt?).
Ik vind deze perks voorlopig nog de beste voor all-round zeg maar. Ik kan echt nog niet zonder Stopping Power en kan me ook haast niet voorstellen dat een maat van mij altijd met Hardline speelt. Misschien heeft hij al dusdanig sterkere wapens dat hij het niet meer nodig heeft of aan FMJ genoeg heeft.
Laatst bewerkt: 30 jan 2010