1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch kom je af en toe spelers tegen die met een Intervention je gewoon inmaken. Dan heb ik het niet over degene die stil liggen, maar met hun Intervention rondlopen, en je neerleggen voor nog maar je loop hebt proberen op te heffen om te richten. Die zagen ook niet over campers, die leggen die gewoon neer, en lopen naar de volgende.
    Als jouw Barret geen recoil heeft, zou ik die blijven gebruiken, mijn Barret heeft anders genoeg recoil om hem nooit te gebruiken, tenzij ik gaten in de lucht wil vlammen. Nog meer recoil en ik schiet bij de 2de kogel recht achter mij.
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ervaring:
    Ik speel nu zo'n 3 a 4 dagen online. Ik had al een keer met een vriend op mijn account gespeeld en middagje bij hem voordat ik het spel had en begon op 12. Ik ben nu 34. Mijn spel is nog heel wisselvallig en heeft veel pieken en dalen. Met als top de 15-2 en 22-5 en als dal 4-14. Hierdoor staan mijn aantal kills ongeveer in verhouding met het aantal deaths. Levels ken ik nu ook allemaal wel redelijk en ik loop wat doelbewuster.

    Class:
    Scar-H + Red Dot Sight (+ FMJ/Heartbeat Sensor)
    PP2000 + Red Dot Sight / Spas + Red Dot Sight

    Claymore
    Stun Grenade

    Bling Pro
    Stopping Power Pro
    Commando Pro

    Motivatie:
    Heartbeat Sensor gebruik ik liever niet, maar het zorgt er toch voor dat ik minder vaak door de tegenstander verrast wordt. Scheelt dus een hoop onnodige deaths. Verder heb ik de scar vanaf het begin af aan gebruikt en vind hem eigenlijk wel relaxed. Weinig andere wapens nog echt getest, maar ik denk dat ik pas als ik de ACR vrijspeel of de M16A4 dat ik eens wat anders ga testen. Verder gebruik ik sniper maar sporadisch en LMG zijn volgens mij het meest nutteloos in deze game (of worden deze toch nog best vaak gebruikt?).

    Ik vind deze perks voorlopig nog de beste voor all-round zeg maar. Ik kan echt nog niet zonder Stopping Power en kan me ook haast niet voorstellen dat een maat van mij altijd met Hardline speelt. Misschien heeft hij al dusdanig sterkere wapens dat hij het niet meer nodig heeft of aan FMJ genoeg heeft.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2010
  3. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    De Spas en de Thumper zijn hele mooie side arms, vooral de Thumper als je Danger Close gebruikt.
    Stopping Power is heel handig natuurlijk, maar de Scar heeft al damage zat van zichzelf.
     
  4. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Heart Beat Sensor heb je niet echt veel aan, aangezien de meeste mensen met Ninja Pro rondlopen. Gebruik beter een ander ding op je wapen. Ik let tenminste altijd op dat irritante ding, zodat ik mensen die Ninja Pro gebruiken niet opmerk. Je gaat er veel te veel op af en op vertrouwen. Spas-12 roeleert en de PP2000 + silencer of zonder roeleert ook zondermeer. Je krijgt ze allebei in het begin maar ik gebruik niet anders. PP2000 is net een primary, hij roeleert!
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Even me post verbeterd :+

    PP2000 vind ik wel relaxed, maar ik heb te vaak dat ik tegen iemand met een shottie kom en ik dan toch kansloos ben helaas. Ik vind Commando overigens echt superrelaxed. Heb echt een hekel aan fall damage. Ik weet echter niet of die extra knife distance die je krijgt echt zo'n significant verschil geeft?!

    Buiten deze class heb ik nog een snipe class met een Barret en een PP2000, maar ik weet niet echt welke perks goed zijn voor Snipers. Op mijn Barret heb ik trouwens nu ACOG + Silencer geloof ik. Ik vind ACOG in ieder geval wel heel erg kut, maar is noodzakelijk om thermal vrij te spelen natuurlijk.

    Ook heb ik een "ninja" class die gebaseerd is op Close combat met een SMG en knifen. Ook hiervoor weet ik niet wat de ideale perks zijn. Marathon + Cold Blooded + Commando ???
     
  6. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Commando geeft je een lunge vergelijkbaar met het energy sword in Halo. je schiet naar voren met die perk, niet normaal.

    Over de Barret, het is persoonlijke keuze natuurlijk, maar ik raak veel meer met de intervention. Kan ook voor geen meter quickscopen met dat ding. De Als je met ACOG speelt zou ik de silencer eraf doen, aangezien je vaak een One Shot Kill nodig hebt omdat je behoorlijk close range moet zijn om wat klaar te maken met de ACOG. Je bent het lulletje als het niet lukt in 1 shot.
    Over de Ninja class, zou ik inderdaad Marathon kiezen, misschien Lightweight erbij, Commando is een goede, anders Ninja Pro.
     
  7. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Oh Oh Oh wat een heerlijk potje TDM op Estate zojuist! geeindigd met 26-1 omdat ik uiteindelijk gedood was tijdens mn AC130 besturing :D
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hmz die carepackage en emergency airdrop glitch is zo lame. Maar goed ze zullen hem wel snel patchen.

    Net was het zo frustrerend dat ik het zelf ook maar ging doen. MWII zuigt echt met al die schijt glitches elke keer :mad:
     
  9. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Net wéér in een potje met 3 gasten die die care package glitch gebruikten...
    Mijn god man, mensen betalen 60 euro voor een spel, en wat krijg je? Alleen maar glitches en hacks als je online gaat.
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Eerste free for all game waar ik in kom scoor ik 30-8 en ik gebruikte de Intervention, nu zegt zo'n andere Nederlander dat ik een camper ben terwijl ik niets anders deed dan rondrennen over de map, oftewel het is ook nooit goed.

    2e ronde FFA die ik join is de game direct afgelopen met een nuke in me gezicht....geweldig.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2010
  11. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Het begint mij ook inderdaad te irriteren. Het haalt de lol uit het spel.
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben het anders nog geen enkele keer tegen gekomen 8).
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik ben helemaal hooked on S&D. Echt veeeel leuker dan andere gametypes. Deed het ook altijd al in CoD4
     
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het de laatste tijd ook steeds vaker, had laatst op Estate in m'n eentje 4 man uitgeschakeld met alleen een Intervention en een Spas en twee ervan waren ook nog close range quickscope kills. Daarna lekker rustig de bom defusen.. :D
     
  15. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Deze game blijft vet.
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Maakte net een 360 met me intervention :)
    Was op rundown zag iemand lopen en ik sprong vanaf 3 meter naar beneden, draaide 360 graden en gaf hem die no-scope. :cool:
     
  17. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi heb een vraag,

    als ik een harrier, CG of ac130 uit mijn care packge krijg zijn die kills die ik daar mee maak geldig voor de volgende killstreak of niet

    zou iemand dit a.u.b aan mij uit willen leggen
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  19. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat sommige mensen het niet uit willen leggen zal ik maar even antwoord geven. Nee, ze tellen niet mee voor je volgende killstreak.

    Oh, wat heb ik weer een gevoel voor humor.
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze beunhaas heeft een vraag:

    Je kan toch wel splitscreen online ofniet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina