Let een beetje op je taal Reckuuza
Het verschil tussen full hd en hdready is al moeilijk te zien bij grotere schermen, maar bij kleiner dan 32 inch wordt het bijna onmogelijk.
Bekijk dus gewoon verschillende tv's in je bugdet in de winkel en let gewoon op het beeld.
(Ik durf te wedden dat je de full hd's niet tussen de hdready's uit kunt halen).
De korting is trouwens geen 19%, maar ze hebben de 19% btw eraf gehaald. Dan kom je uit op een korting van ongeveer 16%
(het kostte me wat moeite om dit duidelijk uitgelegd te krijgen
Een apparaat ligt normaal voor €100 in de winkel
De prijs ex btw is namelijk €84 en als je daar 19% btw bij doet kom je uit op €99, 96
Jij mag bij deze aktie het apparaat meenemen voor €84 en dus heb jij een korting van €16.
€16 is echter 16% van de oorspronkelijke prijs van€100
ergo: je krijgt 16% korting.
Daar kan je nou zien dat er toch behoorlijke verschillen zit tussen hdtv's. Vooral bij het laten zien van SD zoals dvd's en gewone digitale tv.
Analoog is eigenlijk geen gezicht en het zal je verbazen, maar dan geeft een crt een beter beeld! Dat komt natuurlijk omdat de crt een kleiner beeld heeft, maar belangrijger: de resolutie van de crt is precies gelijk als die van SD zoals dvd en tv, namelijk 720x576
Één van de redenen dat ik zo ongelooflijk tevreden ben met de Panaonic PX80 in mn huiskamer is dat dvd's en gewone digitale tv met scart er al geweldig uitziet.
Laatst bewerkt: 31 jan 2010