De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Welke Nederlandse clubs gaan door in de Europa League?

1. Ajax, PSV en FC Twente

20,3%
  2. Ajax en PSV

7,6%
  3. Ajax en FC Twente

10,1%
  4. PSV en FC Twente

12,7%
  5. Alleen Ajax

7,6%
  6. Alleen PSV

20,3%
  7. Alleen FC Twente

2,5%
  8. Alle drie vliegen eruit

19,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Goeie :+
    Ja klopt, maar dat komt gewoon door het weer joh daar zullen de andere wedstrijden vandaag ook wel last van hebben.

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    doelpunt rijke zondag tot nu toe..

3. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een iets beter feyenoord gezien, vooral in de eerste helft. een heel irritante tomasson gezien, gaat bij elk tikkie liggen. een heel misselijk mannetje gezien in de zeeuw, feyenoord publiek meteen uitdagen na de goal (handen achter de oortjes) en pijn hebben aan je gezicht terwijl je op je achterhoofd 'geraakt' wordt. eindelijk een scheids gezien die in het nadeel floot van ajax, namelijk de 2 gemiste penalties, ook al had ie enoh ook zijn 2e geel kunnen geven, nog een compliment aan het adres van vink voor de gele kaart die hij gaf aan tomasson.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat baseer je zeker alleen op afgelopen woensdag?

En ach, publiek uitdagen. Dat hoort erbij. Babovic zou het hetzelfde hebben gedaan in de Arena.

5. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, dat baseer ik op het hele seizoen. en babovic zou er dan nog een goede reden voor hebben na zo genaaid te zijn in de eerste wedstrijd.

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Heb je het toch fout. Als Ajax wint, dan is het doorgaans met grote cijfers en/of goed spel. Daar zit weinig aandeel in van de desbetreffende scheidsrechter. Echter is dat ook zo als Ajax verliest. Het blijft een welles-nietes spelletje.

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Er wordt echt matig gescoord in de eredivisie sinds de winterstop, vorige week zondag werd er geloof ik 3x gescoord in 4 wedstrijden en nu gebeurt er ook weer vrij weinig...
    Dikke pluspunt voor de verdedigers (laten we dat er maar van maken).
    Wel grappig dat Blom woensdag een prima partij floot en hij meteen in verband met de finale werd gebracht en gister was hij weer dé scheidsrechter die de wedstrijd teveel manipuleert.

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Kevin Blom vind ik een aanfluiting voor het Nederlandse scheidsrechterskorps. Geldt overigens voor wat meer lullo's.

Oh en:
    De reacties op de achtergrond blijven toch goud:)

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Haha inderdaad, ik had trouwens het idee dat bij elke close-up van een ajax speler met een stukje publiek er zichtbaar achter ik dezelfde feyenoorder met de middelvinger in de lucht zag, ze zullen daar allemaal wel lamme vingers hebben

10. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    1-0 twente door perez

11. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    2-0 voor FC Twente ...

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    haha inmiddels 2-0 ruiz

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Kutzooi! Wat een poepwedstrijd zeg!

14. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Psv 0-0 gebleven :)

heb 2e helft beetje gezien, en zag dat vitesse het goed deed.

15. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    haha ongeveer heel de top 6 gelijk gespeeld, alleen twente de 3 punten gepakt.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Deze was ook wel nasty van Suarez:

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Haha suarez kan zich dan ook nooit inhouden ook :)

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Mooi is dat:D

19. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik betwijfel het of je het nog steeds zo mooi zou zijn als jullie deze speler zouden kwijtraken. Hetzelfde geldt voor de Zeeuw, zonder die twee spelers zijn jullie vrij weinig meer, er is dan amper iemand om de spits te bedienen en van Rommedahl word je ook niet bepaald gelukkig. Wat Suarez doet is oliedom, je roept door zo'n gebaar weer een discussie op en riskeert een langdurige schorsing (2 á 3 wedstrijden scheelt echt een slok op een borrel voor dit Ajax). Ik was er overigens bij en tien minuten na het doelpunt van Ajax was de sfeer toch echt even in een dip, de rust kwam dan ook als geroepen, we konden ons weer even opladen. De goal van Ajax viel namelijk best uit het niets, je kan het er mee eens zijn of niet, maar een goal van Feyenoord was toch enigszins logischer geweest in mijn optiek.

Maar goed, de tweede helft kwam de sfeer weer terug en op sommige momenten was het behoorlijk onheilspellend. Stekelenburg zou geen warme gedachten over hebben gehouden aan deze wedstrijd, wat kreeg die een woorden toegeroepen. Ook Demy de Zeeuw was een target van het Legioen, begrijpelijk trouwens (daarmee wil ik niet zeggen dat het terecht is), dan moet je geen provocerende gebaren maken. Ik ben ook geen heilig boontje geweest, je komt in een soort flow en dan roep je zo nu en dan nog wel iets raars:D. Natuurlijk hadden jullie de scheidsrechter niet mee, Suarez had ZEKER een penalty moeten krijgen (de handsbal van de Cler was bullshit, geen penalty), maar een speler als Enoh mag ook best tevreden zijn dat hij niet met een rode prent van het veld afmoest, die gozer speelt echt met vuur met al die overtredingen.

Waar het bij Feyenoord in ieder geval beter gaat dan de voorgaande jaren is het bij Ajax armoe troef. Men blijft punten verspelen en het kampioenschap is niet realistisch voor zo'n onvolwassen ploeg. Talenten worden langzamerhand gebracht, dat wel, een goede ontwikkeling, maar men blijft maar schuiven met de selectie; dan weer wel Aisatti in de selectie en dan weer geen Sulejmani, dan weer die en dan weer deze speler... Er wordt geen echt team gesmeden en zonder de essentiële spelers, de Zeeuw en Suarez, wordt het toch echt een beetje triest. Alweer wordt er geld over de bank gesmeten voor een speler als Lodeiro en is het weer hopen dat dat ook wat wordt. Alweer geen kampioen en wederom geen Champions League en men moet toch best hun best doen om die derde plek niet kwijt te raken aan een mooie Rotterdamse club.

Feyenoord brengt zijn talenten ook langzamerhand in. Ondanks de vermeende strafschop die bijna werd gecreëerd door de Vrij, beviel deze jongen mij prima. Hij heeft veel durf en is niet zo onder de indruk van zijn tegenstanders en is ook pas zeventien jaar oud. Een jongen voor de toekomst die zeker wat geld in het laatje gaat brengen. Ook jongens als Schenkeveld en Castaignos trainen actief mee met de selectie en zo langzamerhand wordt het wel tijd dat ook Castaignos zijn eerste minuten in de spits van Feyenoord gaat maken. Volgend jaar zal Isoufi er hoogstwaarschijnlijk bijkomen en zullen we afscheid nemen van niet al te veel belangrijke spelers, maar wel spelers die zorgen voor hoge salarissen. Feyenoord komt er wel, het kampioenschap is wellicht te hoog gegrepen, maar volgend jaar zal Champions League voetbal zeker mogelijk moeten zijn (dus de tweede plek halen).

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Pff Arsenal wordt ook ff afgeslacht in eigen huis. Staat nu al 3-0. Tja, het is niet mooi hoe Man Utd het doet maar wel effectief.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina