Je kan er voor kiezen om adem in te houden of niet, in de tijd dat jij je schot maakt moet dit weinig verschil maken. Het doel achter dragshot/scope is om zo snel mogelijk iemand te doden(vanzelfsprekend) en het is in feite gewoon iemand op lijnen tussen je crosshairs, dus zo dicht mogelijk bij je tegenstander inzoomen en je stick naar zijn hoofd/bovenlichaam bewegen.
Ik mis meer wanneer ik mijn tijd neem dan wanneer ik "drag shot" en zo krijg ik ook geen tunnelvisie, ik weet wat er om mij heen gebeurd. Als je dit onder de knie krijgt kan je inplaats van je sniper alleen voor long distance gevechten te gebruiken het ook tot medium en close combat nemen.
Puur quickscopen vind ik meer een "party trick" in MW2 want hier beweeg jij je scoop gewoon niet en zoomed alleen in en schiet, erg onhandig op langere en medium afstanden. Voor close combat is het bijna een noscope maar door in te zoomen(al is het maar een beetje) worden de crosshairs kleiner en je schot precieser, dus de kans groter dat je hem dood.
/rant
Laatst bewerkt: 2 feb 2010