[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Niks mis met die class, hoewel ik liever Commando vervang met Ninja Pro en Lightweight met Stopping Power :p.
     
  2. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben nu voornamelijk om het leuk te houden aan het snipen, en dan vooral quickscopen in TDM (tussen de linies door flanken en dan zo snel mogelijk proberen te schieten, haha) en aan het flankwhoren met mijn silenced UMP. Vooral die de rushclass is echt heel leuk om te spelen. Je wordt daar sowieso beter van, omdat je op grote afstand te pakken bent moet je jezelf zo positioneren dat je niet van afstand gepakt kan worden.

    Edit: Hoe noem je het als je in zoomt met een sniper en net voordat je schiet de scope even een zwiep meegeeft? Een twick-shot of een drag-scope ofzo? Het werkt erg effectief, niet normaal.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2010
  3. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg net een message van iemand die zegt dat er een nieuwe glitch is waarbij je al je xp verliest als je iemand dood. Is dit waar?
     
  4. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Al heel lang bekend. Als dit je overkomt gewoon naar dashboard gaan en er is niets aan de hand.
     
  5. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie je da eigelijk meteen dat je level omlaag gaat?
     
  6. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Mneeh je ziet alleen dat je tien miljoen miljard xp verliest. Zodra je de game leaved, of zodra de game end, wordt dit opgeteld, en dan ga je dus terug naar level 1. Maar idd, gewoon je Xbox uitgooien of naar de dashboard gaan om het te voorkomen.
     
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Je ziet dat je een triljoen punten in de min komt te staan, haha. De stats worden pas verwerkt als je de game quit of als de game afgelopen is. Als je gewoon je groene xbox knop indrukt en dan naar dashboard is er niets aan de hand.
     
  8. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    andersom is leuker, heb je gelijk je prestige:p
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    In BF2 heette dit Dragshot, dus denk hier ook. Filmpje waarin je dragshots ziet;



    Edit; WTF, ik heb m'n Xbox Live Gold vernieuwd, maar als ik MW2 opstart en naar ''Xbox Live'' ga onder Multiplayer, staat; ''The current profile is not allowed to play Xbox Live''. Heb het geprobeerd bij CoD4, en die doet het wel gewoon.....
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2010
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
  11. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    In gears of war noemde ze het een sweep shot :p

    En misschien even je xbox aan en uit gooien? Wil bij mij nog wel eens helpen..
     
  12. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, niet waar. Ik denk dat ik nog liever naar level 1 gezet zou worden, dan in 1 klap naar level 70. M'n score moet MIJN SCORE blijven, en anders nix.
     
  13. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje gaat een beetje snel dus snap er niks van? Verder sniper ik met Cod MW2 ook alleen maar, maar ik zie het nut er niet van in? Kill je dan sneller of wat?
     
  14. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hit eerder, dus je kilt eerder:cool:
     
  15. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je eenmaal op hem gericht staat hit je hem tog ook gwn? als je je adem inhoudt, of is dat drag-shot zonder je adem in te houden?
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Je kan er voor kiezen om adem in te houden of niet, in de tijd dat jij je schot maakt moet dit weinig verschil maken. Het doel achter dragshot/scope is om zo snel mogelijk iemand te doden(vanzelfsprekend) en het is in feite gewoon iemand op lijnen tussen je crosshairs, dus zo dicht mogelijk bij je tegenstander inzoomen en je stick naar zijn hoofd/bovenlichaam bewegen.

    Ik mis meer wanneer ik mijn tijd neem dan wanneer ik "drag shot" en zo krijg ik ook geen tunnelvisie, ik weet wat er om mij heen gebeurd. Als je dit onder de knie krijgt kan je inplaats van je sniper alleen voor long distance gevechten te gebruiken het ook tot medium en close combat nemen.

    Puur quickscopen vind ik meer een "party trick" in MW2 want hier beweeg jij je scoop gewoon niet en zoomed alleen in en schiet, erg onhandig op langere en medium afstanden. Voor close combat is het bijna een noscope maar door in te zoomen(al is het maar een beetje) worden de crosshairs kleiner en je schot precieser, dus de kans groter dat je hem dood.

    /rant8)
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2010
  17. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Quickscopen bij BF is pas mooi:cool:
     
  18. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    en moeilijk
     
  19. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is het toch een heerlijk wapen eigenlijk, die intervention. Heb nu twee classes ermee, één met thermal voor de grotere maps, en voor de kleinere maps (quickscopes) één met standaard scope en FMJ _O_
     
  20. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Thermal ook voor derail? Das zwaar kut zie je niks
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina