1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Die is al een stuk goedkoper, ik ga voor dat ik ook maar een telefoon haal nog even wat winkels bijlangs (niet online :+), zodat ik hem nog in het echt kan zien en niet alleen van plaatjes.
     
  3. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n Canadeze telefoon.

    Eigenlijk nog wel een fijne telefoon

    Nokia 2730
    [​IMG]
     
  4. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn oude Samsung U600 verkocht.

    Nou opzoek naar een andere voor een goede aanbieding :)

    Heeft iemand ervaring met de nokia 5230?
    En of Nokia maps goed werkt?
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2010
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb een Nokia E52 en Ovi maps werkt wel goed voor een mobiele telefoon. Laatst een paar keer wezen navigeren in de auto en wist de weg wel prima te vinden. Ook nieuwere wegen staan erop. Nu is de E52 een hele snelle telefoon (zelfde processor als de N97) dus ik weet niet hoe snel Ovi GPS op andere telefoons werkt.
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nog even een vraagje aan de HTC Hero gebruikers hier :)

    [yt]oNRk7PwLfrg[/yt]

    Deze beste man heeft het op het eind over een vast lopende interface en het feit dat de telefoon muziek van de SD kaart nog wel eens traag wil af lezen. Is dit nog steeds het geval of zijn er inmiddels updates voor uitgekomen die dit hebben verholpen?
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Trage interface heb ik soms, al zou een custom rom veel sneller moeten zijn.

    Muziek heb ik geen last van though.



    Waar ik wel last van heb is dit : :mad:
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1385741

    Godverdomme, 2 maanden geen kut aan de hand en nu opeens vanmiddag dit geval :emo:
     
  8. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb nu een abbonement bij vodafone lopen en ik vroeg me af of ik dit telefonisch kan opzeggen. Of moet ik hiervoor naar de winkel?
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Goeie vraag, ben namelijk ook van plan mijn abonnement bij Vodafone op te zeggen over een tijdje (en over te stappen naar T-Mobile voor een iPhone :))! Ik dacht dat het zelfs alleen schriftelijk kon?? Maar wie weet weet iemand t antwoord?
     
  10. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Iemand?
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een paar geleden kon je het abonnement nog telefonisch opzeggen bij Vodafone.

    Op de site van Vodafone kan je een opzegging formulier downloaden en deze kan je via de post of fax naar Vodafone sturen.
    --

    Info van site Vadafone.

    Hoe zeg ik mijn abonnement op?
    Het is mogelijk dat er voor jou verschillende opties zijn om je abonnement te annuleren.
    Neem voor informatie contact op met onze Klantenservice via het nummer 1200, optie ‘verlengen of beëindigen van uw contract’.
    Of bel met een vaste lijn naar 06 54 50 01 00.
     
  12. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  14. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan dus beide is maar net wat je makkelijker vind. ;)

    Maar no offens naar Maluku lijkt logisch dat je eerst op de site gaat kijken ipv hier vragen om na 2 dagen nog geen antwoord te hebben? :+
     
  15. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sinds gister de sony ericsson w995. ik heb net dus ff een gratis filmpje gedownload via www.playnow-arena.com/movies heb die film net op mijn telefoon gezet, en er staat dat ik de film moet unlocken. als ik dat wil doen start mn telefoon opnieuw op. weet iemand wat ik moet doen? laat maar, het is me al gelukt. maar ik vind wel dat er maar weinig films zijn op het moment.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2010
  16. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Zul je natuurlijk zien dat zoiets bij mij al gelijk gaat gebeuren :+
     
  17. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe bevalt deze telefoon je? Ik wil deze namelijk volgende maand los (zonder abonnement) kopen.
     
  18. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    hij bevalt me echt heel goed. hij is makkelijk te gebruiken, camera is echt:thumbs: kan er zeer goed mee filmen. ik zou wel een abo nemen met internet. ik kreeg er ook nog iets bij zodat ik 60 films ervoor kan downloaden en dat is goede kwaliteit en ziet er goed uit op dat schermpje.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Na lang van alles te hebben bekeken sta ik op het punt om een HTC Touch Diamond 2 te gaan kopen. Heb me er al aardig in verdiept en lijkt voor mij een hele mooie keuze, iemand die hem hier heeft gehad en eventueel nog zijn mening erover kwijt wilt?

    Gaat in ieder geval zonder abbo. En dan gewoon mijn simkaartje erin voor SMS'en en bellen. Met WiFi kan ik gratis op het internet toch?
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2010
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb sinds 2 weken een nieuwe telefoon (Blackberry Bold 9700) met KPN abbo. Nu heb ik iets heel raars.

    Vorige werd ik opeens gebeld door een 06 nummer dat nog niet in me telefoon boek stond en ik neem op. Blijkt het mijn moeder te zijn die zei; "Ja. Je belde me net"? Ik wist echter van niets. Haar nummer stond niet in me telefoonboek en ik ken hem niet uit mijn hoofd, dus het is erg raar dat ik haar kon bellen. De telefoon lag die hele middag op mijn bureau, dus niet in me zak wat per ongeluk bellen in mijn broek onmogelijk maakt. (Nou lijkt het wel heel sterk om precies de goede random nummers in te typen zodat ik mijn ma bel, maar goed 8))

    Nou was ik gister uit. En rond 2 uur 's nachts belt mijn pa me opeens op. Dus ik schrik me rot, ik terug bellen. Zelfde verhaal! Ik had blijkbaar gebeld naar huis zonder dat ik dat wist. Het rare is ook hier weer dat mijn thuis telefoon nummer niet in me telefoon boek staat :confused:

    Iemand enig idee hoe dit mogelijk is?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina