[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    't Zou wat zijn.

    Nog wat leuks gespot online, Dulle??
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [yt]RUki-07sp2E[/yt]

    hoop niet dat dit waar is...
     
  4. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Allemaal verzonnen.. het is haast overduidelijk dat die gast in zijn jeugd iets traumatisch heeft meegemaakt.. misbruik o.i.d.
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb geen verstand van psychologie dus ik kan het verkeerd hebben, maar mij is verteld dat wanneer mensen iets verschrikkelijks hebben meegemaakt dat hun hersenen die informatie vervangen met iets anders. Wat je zegt zou goed kunnen kloppen. Ik vind het wel grof om je mening("allemaal verzonnen") hier op te baseren, ik zou het wat subtieler aanpakken. :eek:

    Opvallend blijft wel de glasscherf in z'n been. Als ik het verhaal goed heb begrepen had ie dat ding in z'n been tijdens z'n eerste ontvoering en sinds de scherf is verwijderd is ie niet meer ontvoerd.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    @Ebrithil: Een ontvoering lijkt me anders ook traumatisch genoeg. :+

    Heb ik ook gehoord, maar in dit geval wordt toch niet 1 gebeurtenis vervangen door andere info, maar een hele reeks gebeurtenissen tot op een behoorlijk late leeftijd. Geen idee of dat ook 'normaal' is?