1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb de pro bowl zelf nog niet gezien. Was te stuk van trainingskamp.
    Wel heb ik de Pro bowl training recap gezien.

    Ben nu de Senior bowl aan het binnenhalen. Training recaps heb ik al gezien en die waren wel leuk. Ben erg benieuwd naar wie er schitteren en voornamelijk wie er gedraft gaan worden.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2010
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik wacht nog ff op de 720p versie van de Pro Bowl... Had geen zin er voor wakker te blijven en heb geen zin in alle reclames tussendoor.
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja daar wacht ik zelf ook nog op ja.
    Kijk niets meer onder 720p mits het echt niet anders mogelijk is.
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De Pro Bowl is niet echt geweldig dit jaar heb ik begrepen. B & C spelers in plaats van AAA, iedereen die oog had op de Super Bowl heeft afgezegd.

    Overigens ga ik volgende week naar een SuperBowl party... All you can eat (Steak, spareribs etc) & drink en natuurlijk American Football. Word leuk gok ik zo :)
     
  5. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm....
    Heb ik 4 van die nieuwe division Madden 10 picture packs gekocht, zodat ik wat kan wisselen met mn gamerpicture.

    Nu zijn er gewoon meerdere van die pictures die doen het wel op je dashboard, maar via xbox.com of mygamercard zie je een algemeen EA Sports logo.......
    :confused:
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Just 4 days until Super Bowl 2009. Flix, jij bent overigens de QB van Hilversum? Ze hadden het vandaag even over jullie team aangezien de wedstrijd over een dikke week is.
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Nope ben niet de QB. Ben die jaar Rookie LB.
    Wat werd er dan gezegd over onze QB?:+
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Was daar even mee in de war. Wat er gezegd was is natuurlijk prive, want het ging niet over de mooie blonde haren van 'die ene speler'. Ik hoorde ook dat Hilversum vorig jaar nog 1e divisie speelde?
     
  9. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maarja was toen nog een jong team met wel een enkele leuke plays tegen ons moet ik zeggen jullie zullen het wel zwaar krijgen denk ik..

    ja ik speel Qb ja flix is zo iemand die de lijn beschermd en af en toe mij komt proberen te pakken haha
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zeg maar gerust regelmatig:+
    Hebben vorig jaar beetje kut seizoen gehad in de eerste Div.
    Dit off-season hebben we er een aantal boosdoeners moeten gooien helaas voor het bestwil van het team.
    Nu is de sfeer weer geweldig en is ons doel dit jaar is om de lading rookies goed op te leiden zodat we weer onze weg terug kunnen vechten naar de eerste div waar wij gewoon thuis horen.
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Cool. Zoals je al wist moet ik helaas de eerste game in Hilversum missen.

    Hoe vaak trainen jullie overigens? En tijdens het wedstrijdseizoen ook vaker oid?
     
  12. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    of ik de eerste wedstrijd speel tegen alphen eagels ligt nu in de handen van de afbn ze hebben 2 weken om mijn dispensatie aanvraag goed te keuren hoop dat het op tijd is haha maarja afbn kennende hou ik rekening met alles..

    ja jullie moeten gewoon terugkomen volgend jaar kom ik je miss nog tegen in het veld als je door onze o line komt :+ haha

    dus jullie moeten meteen tegen groningen? die speelde vorig jaar toch ook 2e divisie??
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je je medische keuring al doorgestuurd dan?
    Heb zelf ook dispensatie aan moeten vragen omdat ik op m'n 15e al naar de junioren ging.
    Toen was ik er geloof ik zo doorheen nadat ik m'n keuring gehad had.

    Heb gister gehoord gekregen dat ik van weak inside naar weak outside ben gegaan:D
    Dus lekker off the egde rushen:cool:
     
  14. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    haha dat lijkt me ook wel vet alleen hou ik niet van om te vechten om maar miss 1 of 2 x een kans te krijgen om een sack te maken

    ja dat moest ik toen ook maar voortaan moet je een keuring van een sportarts hebben dezelfde keuring die jeugdspelers bij PSV ondergaan enz
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dat juist geweldig van die 1 op 1 gevechten tussen 2 personen.
    Heb op trainen ook al een aantal "would-be-sacks" gehad. Heerlijk gevoel is dat_O_

    Ik heb mijn keuring door een bedrijfs-arts laten doen:+
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Vandaag een Under Armour shirtje ontvangen... Voorheen altijd Craft shirts gedragen (met o.a. wielrennen, maar dagelijks zitten ze ook heerlijk), maar UA is ook echt een super fijn shirtje!
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja, ik heb nu een stuk of 3 T-Shirts van Craft, dit is mijn eerste UA kleding, hier een linkje naar het gekochte shirt. Ik denk zeker dat UA mijn nieuwe merk word. Duur, maar doet niets onder voor het 'duurdere' Skins.

    Overigens heb ik tijdens de afgelopen 2 jaar dat ik mijn kledingkast uitbreid met gepaste sportkleding nog geen enkele keer spijt gehad van een dergelijke aankoop. Het is echt heeerlijk tijdens het sporten en ook tijdens het stappen :p!

    Nike Pro is overigens ook prima spul, gezien de verhalen.

    Wat houd het eigenlijk in, die retrofit? Ze gaan de binnenkant van je pads opnieuw bekleden? Kun je dat ook in Nederland doen dan? En wat voor pads heb je dan, als ze deze investering waard zijn? Ik ga over 2 weken even naar Forelle, om een complete nieuwe kit aan te schaffen. Ik train namelijk nog maar een maandje mee met de Giants en wou pas een kit aanschaffen als ik zeker wist dat ik bleef en zeker wist dat ik LB ging spelen. Heb je nog tips? (Ik ben wel gebonden aan een aantal kleuren, maar dat maakt ook niets uit).

    Edit: Wil deze ook nog graag eens proberen (net als sommige andere UA kleding). Het probleem is de extreem slechte leverbaarheid in Nederland & ik heb geen creditcard.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2010
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Zeg, die Superbowl, is dat nog ergens te volgen op de reguliere televisiezenders?
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het is altijd ergens op de Nederlandse televisie live te volgen. Ik weet nog dat ik het eens gezien heb op een van de kanalen, maar in slaap viel omdat ze een minuut spelen en dan weer 5 minuten niks aan het doen zijn. :+
     

Deel Deze Pagina