De Grote Voetbaldraad [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ze hebben geld nodig, maar gaan wel met shirtjes strooien en kortingen geven op seizoenskaarten. :+

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Ze krijgen subsidie voor hun spelers, iets met ouderdomskorting ofzo. Als de gemiddelde leeftijd van je spelersgroep boven de 55 jaar ligt krijg je een bepaalde subsidie. Volgens mij financieren ze het daarvan.

3. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij bent zoooooooooooooooooo grappig:emo:

4. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    :emo:

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Nee hoor, helemaal niet. Vraag maar aan Flix ;)

Maar goed, beter een hele slechte grap dan het zielige azijnpissen over Ajax zoals hier de trend blijkt te zijn. Ik vind het Calmerosyndroom van veel niet Ajax fans hier veel storender dan mijn beroerde grappen. Maar ook daarover zullen de meningen verschillen denk ik.

Ik zou kunnen zeggen dat Been zichzelf en zijn ploeg nogal overschat heeft. Gisteren vol goede moed zeggen dat ze vol op de aanval gaan spelen en dan nipt met 0-1 winnen. Respectloos naar RKC toe natuurlijk. Want RKC uit is altijd lastig. Dus waar hij die grote mond vandaan haaltt? Ik zou bijna zeggen dat het een Amsterdammer is.......

6. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, hij kan het natuurlijk wel willen, maar als het op het veld niet gebeurt, kan hij daar weinig aan doen denk ik. Spelers zullen het toch zelf moeten doen. Hij zei ook na de wedstrijd dat hij niet tevreden was. En terecht, als je ziet hoe Feyenoord de eerste 25 min van de 2de helft overheerste, hadden ze met 4 doelpunten verschil kunnen winnen. Helaas zakte het daarna weer wat in. Maar toch, ze zijn eigenlijk geen moment echt in de problemen gekomen. Ik geloof niet dat RKC in de 2de helft meer dan 1 noemenswaardig schot op doel heeft gedaan.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    [yt]zoUf0msv--w#t=0m56s[/yt]

Aanname van Suk, Bruce lee! 0:58.

Wat een held! :D

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    gast is wel lenig, mij lukt dat niet en ben 10 centimeter kleiner dan 'm.

9. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het de laatste tijd juist een stuk leuker hier in de thread. eindelijk zie ik nu een echte voetbaldraad, het leek eerst vooral een ajaxdraad. zolang de niet-ajacieden blijven posten blijf ik voorlopig ook posten, iets waar ik eerst geen zin in had met de overvloed aan ajacieden hier. en we kunnen maar beter ophouden met de ajax bevoordeel/benadeel discussie, want het is gewoon duidelijk dat ajax vaak wordt bevoordeeld en zelden wordt benadeeld, maar de fans hebben gewoon oogkleppen voor.

az nieuwe shirtsponsor voor dit seizoen, buko.

10. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Landzaat 3 wedstrijden geschorst, waarvan 1 voorwaardelijk :emo:

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat had hij nou precies gedaan? Ik heb alleen het doelpunt van Tomasson gezien, die er overigens wel lekker in zat. Al had de keeper hem wel kunnen hebben.

12. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1

Gele kaart imo, speelt nl de bal.

// Ik dacht trouwens dat de tuchtcomissie alleen op maandag samenkomt?

Laatst bewerkt: 5 feb 2010
  13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Holy crap dat is gewoon diep rood hoor. 8)
    Van achter en met 2 benen. Maar niks uit of die de bal ook raakt want hij raakt nog veel meer de speler.

14. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Maar met zijn linkerbeen raakt hij de speler absoluut niet, met rechts schopt hij naar de bal, en raakt daarbij ook de speler. Geel dus. En kijk eens hoe die 2de RKC-er in komt springen. Had ie ook voor moeten fluiten.

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat hij hem niet met beide benen raakt is een wonder, dat is echt gewoon rood dit. Hij komt met 2 benen keihard in van achter = rood.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is geeneens het discussiëren waard. Dit is gewoon rood. Kan er niet veel meer van maken. :)

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Als je geen discussie wil moet je vooral zo'n opmerking plaatsen.

Het valt me dermate op dat niet Ajaxfans meer bezig zijn met Ajax dan met hun eigen club. Waarom is mij niet geheel duidelijk. Ik kom niet vaak in deze thread maar het is echt behoorlijk opvallend.

Ik kom niet zo vaak in deze thread, ondanks dat ik wel van voetbal hou. Ik kom hier juist niet zo vaak omdat mensen zo ontzettend zielig kunnen doen als het om voetbal en clubs gaat.

Ik kan als als Ajax speler niet normaal praten over mijn club en haar laatst gespeelde wedstrijd, omdat al die gasten hier met het Calimerosyndroom het alleen maar hebben over alle voordelen die Ajax wel niet allemaal hebben gehad tijdens de wedstrijden.

Het is gewoonweg zielig. Mij hoor je niet als Ajax een penalty wordt onthouden, al is het tegen Feyenoord. Dat is simpelweg voetbal. Soms heb je mazzel en soms niet. Geldt ook voor Ajax.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ach man zet die bril af, het is duidelijk donkerrood. Die speler mag blij zijn dat hij niet zwaar geblesseerd van het veld stapt. Kan je wel leuk lopen klagen over een eerdere overtreding, maar dat maakt die sliding van landzaat niet minder erg 8)

19. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, ik loop niet te klagen, zeg alleen dat ie daarvoor ook had kunnen fluiten. Ik lig er niet wakker van, Landzaat is een speler die we imo kunnen missen bij Feyenoord. Maar wel grappig dat ze bij Eredivisie Live ook van mening waren (niet alleen Been) dat geel ook had volstaan. En in dat laatste heb je idd gelijk.

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Gast 8)8)8)8)

Vind je dat echt geel? En dan zeg je dat Ajax fans hun oogkleppen af moeten doen?

Dat is nou precies waarom ik hier niet graag kom. Grote mond hebben over alles wat Ajax is, maar vervolgens blind zijn als het over je eigen club gaat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina