De Grote Voetbaldraad [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien hetzelfde geval als met de oudere Ajax fans die nog weten hoe het is om superieur te zijn dat het bij PSV'ers ook blijft hangen? Er is sowieso altijd wel iets met Brabanders en alles van 'boven de rivieren'. Bij veel mensen wordt dat ook een soort van doorgegeven door de ouders. Daardoor krijgen sommigen hier het idee dat alles wat uit de randstad komt maar arrogant is en ze op ons neerkijken alsof wij maar de mensen uit 'de provincie' zijn.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    God, wat kost het me toch een moeite om figuren als jij niet tot de grond toe af te branden. Wees eens kritisch op je eigen perceptie, denk eens wat breder dan pro-Feyenoord en anti-Ajax, of beter nog: ga psychologie studeren.

Echt, dat je zulke dingen zonder argumenten of onderzoeken beweert onder het mom van 'dat is gewoon zo' is werkelijk te stupide voor woorden.

3. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax en zijn spelers/fans zijn altijd al arrogant geweest. Als ze verloren lag het nooit aan hun maar altijd aan iets of iemand anders. Met als topzeikers de boertjes, hebben ze een verkeerd signaal afgegeven aan de generatie die niet zo makkelijk en dominant kon spelen. Oude tijden komen niet meer terug, maar als de generatie de boer,davids enz wat meer respect gehad hadden zat het bij de huidige spelers/fans wat beter in balans

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    God, daar hebben we hem ook weer.

Termen als 'altijd' en 'nooit' zou je misschien eens kunnen nuanceren. En aangezien jij ongetwijfeld geen 110 jaar bent (je avatar doet anders vermoeden) kan je niet eens zeggen of Ajax altijd arrogant is geweest. Zelfs als jouw mening klopt het niet, laat staan dat je het als feit kunt brengen.

Laatst bewerkt: 5 feb 2010
  5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Quoted for the motherfucking truth.

6. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Volgens mij is er al ongeveer 50 jaar televisie en daarvoor hadden ze al een paar honderd jaar de drukkunst. Je zou dus in principe met zeker kunnen stellen of ajax altijd arrogant is geweest. Volgens mij was ajax in het begin een arrogante, eliteclub en tegenhanger van AFC (?) dat een volkse club was.

Nu weer ontopic want deze discussie is redelijk nutteloos. Ook al zou er een club zijn die bewust, dan wel onbewust veel meer mee krijgt, nog doe je er niks aan.

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    nieuws uit het az kamp

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    BUKO, leveren die niet eco-toiletten? 8)

9. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Het zijn ondernemende dienstverleners. Volgens hun site.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De BUKO Groep heeft vestigingen door heel Nederland en in België. Bij onze organisatie werken ongeveer vijfhonderd medewerkers. Het hoofdkantoor is gevestigd in het Noord-Hollandse Beverwijk.

BUKO Autokraantransport
    BUKO Bouwplaatsinrichting
    BUKO Bouwsystemen
    BUKO Infrasupport
    BUKO Transport
    BUKO Verhuur
    ECO Toilet
    Flash Services

:+

11. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze uitspraak getuigen van weinig respect. En ook het begin van nerazurri's quote: daar heb je hem weer, neigt naar arogantie. Ik voel me dus niet geroepen om mijn mening toe te lichten. Omdat ook de van oudsher amsterdamse bluf is doorgedrongen tot dit forum.
    Misschien kan de discussie een graadje warmer met de forumleden onderling. Zo geweldig gek was mijn conclussie toch niet ?

12. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord - AZ, dat wordt een interessant duel. Ik hoop op een verhit thuispubliek dat ons team wat moed inzingt, ik ben er jammer genoeg niet bij om dat te doen. Thuis moet je winnen van AZ om in het spoor te blijven van Ajax. Ajax moet tegen Twente en ik denk niet dat er een afgetekende overwinning voor onze amsterdamse vrienden in het verschiet ligt. Het is dan ook leuk om bij een gelijkspel of mogelijk zelfs een verlies in de nek van de amsterdammers te blijven hijgen. AZ zal mogelijk wraakgevoelens aan het bekerverlies over hebben gehouden, maar dan zijn ze toch echt in het verkeerde stadion. Feyenoord heeft al een groot aantal wedstrijden niet verloren en het lijkt me onwaarschijnlijk dat AZ, een tegenstander waarvoor je je goed kan opladen, ons thuis kan overmeesteren.

Jammer trouwens dat we Landzaat moeten missen, geheel onterecht overigens, die had gewoon geel mogen vangen. Een rode kaart is overdreven en kost ons een speler die de laatste weken weer wat minder speelt, maar verder wel prima in vorm is i.t.t. vorig seizoen. Het wordt jagen naar de derde plaats en in de nek blijven hijgen van Ajax, we zullen zien hoe ver het zal komen.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    wtf mensen, het was gewoon rood. Ik snap niet dat het gros van de feyenoorders dat niet kunnen inzien.. als De Zeeuw zo een overtreding maakt, zeg ik gewoon dat het terecht rood is en het een oerdomme en gevaarlijke sliding was.

14. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Precies. En Feyenoord doet het thuis tegen de topclubs toch niet slecht tot nu toe (op PSV na). Overigens denk ik dat Landzaat prima te vervangen is, op het middenveld zijn er voldoende opties en mogelijkheden een beetje te schuiven, bv El Ahmadi naar achteren en Babovic aanvallend laten spelen. Maar toch jammer van die rooie kaart.

15. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou, het is niet voor niets dat een commentator (een die lijkt mij niet partijdig) er ook van opkijkt dat de scheidsrechter rood i.p.v. geel uit zijn borstzak haalt, ook na de herhaling kan je erover blijven twisten. Maar goed, iedereen kijkt er anders naar, maar ik vond dit geen pure rode kaart.

Ik vind het nogal nutteloos verder om hierover te discussiëren, maar goed, mijn kijk hierop is duidelijk.

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    als er een iemand is waar je niks van moet aantrekken is het wel een commentator, durven ook vaak niet toe te geven als ze fout zitten bij hun eerste ingeving (wel of geen overtreding/penalty/buitenspel etc).

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat heeft eigenlijk die Assistent van Roda gekregen?
    Die gast ging echt helemaal door het lint.

18. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus:

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    5 wedstrijden, 1 voorwaardelijk. Vond het eigenlijk best veel voor KNVB begrippen.

Edit:// *Slaat JoJo*

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah oke thanks.
    Terecht ook wel, niet normaal hoe die door het lint ging en het was geeneens een speler. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina