Ja, ik heb nu een stuk of 3 T-Shirts van Craft, dit is mijn eerste UA kleding, hier een linkje naar het gekochte shirt. Ik denk zeker dat UA mijn nieuwe merk word. Duur, maar doet niets onder voor het 'duurdere' Skins.
Overigens heb ik tijdens de afgelopen 2 jaar dat ik mijn kledingkast uitbreid met gepaste sportkleding nog geen enkele keer spijt gehad van een dergelijke aankoop. Het is echt heeerlijk tijdens het sporten en ook tijdens het stappen !
Nike Pro is overigens ook prima spul, gezien de verhalen.
Wat houd het eigenlijk in, die retrofit? Ze gaan de binnenkant van je pads opnieuw bekleden? Kun je dat ook in Nederland doen dan? En wat voor pads heb je dan, als ze deze investering waard zijn? Ik ga over 2 weken even naar Forelle, om een complete nieuwe kit aan te schaffen. Ik train namelijk nog maar een maandje mee met de Giants en wou pas een kit aanschaffen als ik zeker wist dat ik bleef en zeker wist dat ik LB ging spelen. Heb je nog tips? (Ik ben wel gebonden aan een aantal kleuren, maar dat maakt ook niets uit).
Edit: Wil deze ook nog graag eens proberen (net als sommige andere UA kleding). Het probleem is de extreem slechte leverbaarheid in Nederland & ik heb geen creditcard.
Laatst bewerkt: 6 feb 2010