De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Je weet het maar nooit met dat Jan Everse-Effect hea :+

2. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Gast, ga niet lopen ijlen over vals beschuldigen. Hij vond het een schwalbe, jij niet. Ik vond het ook een schwalbe. Had niet het idee dat ik iets zag in de herhaling wat een kaart waard was.

En de reputatie van Suarez is vrij terecht hoor. 8) Of ga je dat ook ontkennen?

3. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik ontken niet dat die meer makkelijker valt dan anderen maar ik vond dit dus absoluut niet zo, ik wacht wel totdat een herhaling staat op youtube.

4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Leuke wedstrijd. Heb veel op de Jong gelet. Wat speelde hij slecht zeg :p
    Liep veel in de weg 8)

5. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax heeft verdiend gewonnen vandaag, Twente begon goed maar maakt de kansen niet af. Na het eerste doelpunt voetbalde Ajax echt goed en hadden wij niks in te brengen. Na de rust begon Twente weer redelijk maar hielden ze het niet vol. Jammer dat we vandaag verloren hebben maar we staan nog steeds 6 punten voor :)

6. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat we hebben verloren van Az. Eerste helft was van beide kanten een ramp, Feyenoord wel enigzins gelukkig 1-1. 2de helft Feyenoord veel kansen gecreeërd, nog een strapschop onthouden, en Az dat op het doelpunt na 1 schot heeft gelost. We verdienden te winnen, maar helaas. Twee dode spelsituaties deden ons de das om. Zaak is die 4de plaats vast te houden, en de beker te winnen.

7. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax mooi gewonnen maar Napoli in de laatste minuten met 3-1 verliezen is toch wat minder moor. Maggio, de man in vorm, krijgt laat in de 2de helf z'n 2de geel anders hadden we waarschijnlijk 3 punten gepakt, jammer..

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke wedstrijd van Ajax. Het eerste half uur was wel een beetje jammer moet ik zeggen, Twente had zeker 2x moeten scoren via Perez. Al was die eerste een mooie ingreep van Van der Wiel. Na de 1-0 van Demy de Zeeuw(die nogal uit het niets viel) ging Ajax even flink los en zette het Twente vast op hun eigen helft met goed spel wat ik sinds november niet meer had gezien bij Ajax. De 2-0 kon dan ook niet uitblijven: na een geniaal schot van Suarez kon Pantelic de bal erin tikken net voor rust.

Tweede helft kwam Twente nog aardig terug in het begin en dacht ik toch wel dat er misschien nog wat in zat voor Twente. Gelukkig bleek het mee te vallen: Van der Wiel vond ik het goed doen tegen Stoch die er niet vaak langs is gekomen. Daarnaast deed Vertonghen het geweldig, ook aanvallend deed hij een aantal mooie dingen(die Zidane _O_). Na die druk van Twente kwam Ajax toch weer aardig terug en werd een goal van Suarez nog afgekeurd. Rommedahl maakte het uiteindelijk af na goed doorjagen van Lindgren en de wedstrijd was gespeeld. Leuk ook dat Lodeiro nog ff zijn minuten mocht maken en dat held Gabri weer eens binnen de lijnen stond. En natuurlijk mooi dat Twente eindelijk die ongeslagen status kwijt is, begon al te lang te duren. :+

Hopelijk gaat deze nederlaag doorwerken in de hoofden van de spelers van Twente en gaan ze steeds slechter spelen waardoor we nog 2e kunnen worden.

Laatst bewerkt: 7 feb 2010
  9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Of eerste!

En die actie van Van der Wiel Vertonghen (zidane) was echt nice idd! Die was ik alweer vergeten 8)

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vertonghen maakte toch de zidane

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja. Gabri was wel weer goed hoor, die gozer moet in de basis vind ik.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    zeker, jol vind dat of de zeeuw of gabri in de bais moet maar niet allebei. Van mij mag hij ze er lekker beide opgooien, gabri zou met zijn kwaliteiten altijd in de basis moeten staan

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik dan lees dat Ajax hem probeerde te slijten aan Portsmouth.. dat vind ik dan weer jammer. Tuurlijk telt zijn mentaliteit, trouw aan de club, en dat het gewoon een goeie vent is mee, maar ook voetballend gezien is hij toch wel een versterking voor ons.

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Heerlijke wedstrijd en geweldige sfeer in het stadion:D De openingsfase was voor Twente, maar na de goal was Ajax heer en meester. Genoten_O_

15. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    feyenoord heeft op een paar afstandschoten zelf niks gecreeerd. feyenoord heeft geeneens een goal gescoord. az heeft 2 goals gescoord, en er zijn 2 ballen van de lijn gehaald, niet te vergeten nog wat andere kansen. ook al dacht de samenvatting-maker hier heel anders over, die vond het nodig om elk pietluttige kansje van feyenoord in de samenvatting te stoppen. 1 van de ballen die van de lijn gehaald was zat geeneens in de samenvatting. en dan kunnen been en jij wel zeuren over al dan niet een penalty, jullie hebben zeker niet gezien dat braamhaar de hele wedstrijd voor soortgelijke overtredingen wel steeds voor feyenoord floot en niet voor az.

heb ajax-twente niet gezien, maar ajax heeft dus blijkbaar terecht gewonnen. ook al had het heel anders kunnen lopen als twente in de beginfase had gescoord. opvallend moment: suarez wordt aangeraakt (of niet), ligt op de grond te huilen alsof ie net heeft gehoord dat zijn ouders zijn overleden, krijgt 10 seconde later een pass aangespeeld en kan een wonderschone doelpoging van zijn voet laten springen. toch vreemd, nietwaar?

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je zegt net zelf dat zij niet moeten zeuren over één moment en zelf pak jij er nu één moment uit van Suarez wat resulteerde in één van de goals. Er was een stuk meer gebeurd in de wedstrijd maar aangezien het Ajax is zie je dat niet en moet je dit voorbeeld weer noemen, begint een beetje scheitirritant te worden aangezien dit de vorige keer ook al de hele thread verziekte.

Ben toch blij met de 3 punten omdat ik er van te voren niet echt een lekker gevoel over had. Ik hoop alleen wel dat Lodeiro Suarez, die het net aardig heeft afgeleerd, niet achterna gaat want hij stond er net in en lag al weer 2 keer op de grond. Ook was die ene buitenspel pass niet echt handig van hem naar Luis terwijl Rommedahl ook vrij stond. Maar goed, zoveel heeft hij nog niet gespeeld dus ik neem aan dat het incidenten waren in deze korte 10 minuten en dat hij al snel door heeft dat er meer spelers bij Ajax spelen naast Suarez.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    +1 voor Cookie

18. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    :confused:

Ik weet niet of jij de hele wedstrijd gekeken hebt, maar de tweede helft heeft Feyenoord behoorlijk gevoetbald, en hebben ze een aantal kansen gehad om de winnende treffer te maken, waar Az eigenlijk helemaal niks creeerde, op een schot dat van de lijn werd gehaald na. Ook die opmerking over Braamhaar is onzin imo, ik vond hem niet onaardig fluiten, op de penalty na. En als je hem krijgt, sta je 2-1 voor, en heb je een hele andere wedstrijd. Had Az een paar keer geel kunnen geven. Verder niks interessants.

19. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Braamhaar floot gewoon een degelijke wedstrijd.
    Xbox3604life heeft wel een punt aangezien AZ bijna net zoveel doelpogingen had als Feyenoord maar in die samenvattingen kwam daar bijna niks van terug. Ook kwamen beide kanten een paar keer goed weg. Feyenoord speelde het slecht/AZ stond goed compact. AZ zag 2 ballen nog op de lijn gestopt zien worden. Dat ik dan op sommige fora lees dat AZ op de goals na geen ballen op doel heeft geschoten dan denk ik echt van: Welke wedstrijd heb jij gezien :x

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Werd wel hard geraakt door Douglas dus snap wel dat ie viel. Bleef idd wel een beetje lang liggen. Verder kon je al gelijk zien dat deze jongen talent heeft. Heeft in 10 min al meer steekpassjes gegeven dan Aissati normaal in een hele wedstrijd. Verder leek zijn techniek ook zeker in orde. Maar goed, waren maar 10 min natuurlijk dus kan een vertekend beeld van zijn echte kwaliteiten zijn. We zullen het zien, ben iig wel redelijk onder de indruk van hem.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina