[Algemeen] Nike SB Bapestas Ice Creams etc

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dionskateboarder, 23 dec 2006.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Niet van mij, maar werkt toch:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan kijken in den haag in de schoolstraat, daar zitten wel wat urban store's die van dat soort hoodie's verkopen. hoe die merken heten weet ik niet, t lijkt een klein beetje op bape/bbc, mr dat is t niet, tis ook geen fake ervan, meer een soort rip off, maar wel vet, doen ze denk ik alleen omdat bape/bbc hier gwn haast niet te krijgen is :9
     
  3. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ben ff deze thread aan het doorspitten en kwam deze tegen, waar zijn deze precies te koop?
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben 'em alleen nog bij Wheredidyougetthose.com tegengekomen wat betreft Nederlandse webshop, maar misschien zijn er meer. Je moet alleen niet kijken naar de eerste pic die ze gebruiken, want dat was die van de sample voor het uiteindelijke product. Ze hebben wel de juiste pics gebruikt aan de rechterkant van het scherm. Site is verder 100% betrouwbaar volgens mij. Ik moet ze ook nog hebben, maar ik ga ze denk daar ook binnenkort maar ff bestellen.
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Weet iemand die nikes met de roze swoosh (onder aan) waar je die kunt vinden?
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Die bruine met blauwe swoosh zijn Summer '08 releases, dus ik verwacht dat die met die roze swoosh dat ook zijn. Zul je nog ff moeten wachten denk ik. Die bruine vind ik trouwens best nice.
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze allebei echt dope, maar vind die roze swoosh wel appart en dat vind ik wel tof :9
     
  8. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    vast al lang voorbij gekomen maar zijn er mensen die ervaring hebben met www.nikeid.com wil zelf een paar dunks bestellen voor de zomer maar hoe lang duurt dat ongeveer voor ze er zijn etc? zijn trouwens echt toffe creaties mogelijk.
     
  9. rhijbeek

    rhijbeek Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik die Nike SB Caps kan halen>?
     
  10. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kwam hem een keer in een nike sb store in Belgie tegen, dus ik denk dat je die in alle nike sb stores kan kopen maar weet het niet zeker.
     
  11. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zoek de onderste met dezelfde kleuren maar dan in SB vorm.
    Weet iemand toevallig hoe die heet?


    Ik heb atm:

    [​IMG]
     
  12. Remco

    Remco Guest

    Is deze thread toch niet stiekem een klein beetje overbodig. Ik bedoel, het gaat in het Show je schoenen topic 9 van de 10 keer over Nike's. Daar kun je je vragen over Nike's ook prima kwijt imo.
     
  13. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    die heb ik ook :) die je nu hebt dan he:D
     
  14. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    deze heb ik zojuist van mijn vriendin gekregen voor mijn verjaardag :eek: nieuw in doos !!!!!!!!
    echt ziek

    [​IMG]
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Geef mij ook eens zo'n vriendin. 8) (Weet je trouwens zeker dat ze 100% legit zijn? ;))
     
  16. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Uhu, zijn 100% echt ik vroeg het me ook al af. aangezien ze moeilijk te verkrijgen zijn maar met alle foto's op internet ( ook de nikesb site ) ben ik tot de conclusie gekomen dat ze 100% real zijn. alles klopt. inclusief de binnenkant. ze zijn echt zo gruwlijk. mijn vriendin wil alleen niet zeggen hoeveel ze er voor betaald heeft haha.

    edit: heb net nog even wiki gekeken en het productie nummer komt exact overeen alleen de productie datum niet maar zit er wel in de buurt dus zo echt als het maar wezen kan.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2010
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan het verhaal te horen betwijfel ik het ten zeerste dat ze legit zijn. Ook gezien de gemiddelde leeftijd op dit forum, lijkt me niet dat je vriendin 250+ voor een legit paartje heeft neer gelegd op ebay (normale prijs voor een ds paartje op de baai, lijkt me niet dat je vriendin ze ergens anders vandaan heeft gehaald). Just saying.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2010
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Njah Cliff zit dan wel boven het gemiddelde met zijn 22 jaar jong :+
     
  19. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    En cliff woont met zijn vriendin op zich zelf met een nieuwe auto en 2goed betaalde banen dus... En ze komen niet van ebay. Maar goed over de sb's ze zijn 100% legit. Ben er mee naar mijn sneaker dealer gegaan om ze te laten bekijken. Er zit een mooi verhaal aan vast hoe ze er aan komt als iemand het wilt horen let me know.
     
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Post het hier gewoon ;)
     

Deel Deze Pagina