Even wat (waarschijnlijk onnozele) vraagjes :
Als je bepaalde poorten hebt geopend,moet je dan je computer,router of xbox eerst weer uit en aanzetten om deze poorten te 'activeren'? Of zijn ze gelijk na het openen al ‘geactiveerd’?
Als je bepaalde poorten hebt geopend,en je reset je router.. Zijn deze poorten dan weer gesloten?
Ik loop al tijden te klooien met mn router en poorten.
Ik kan bijv. Call of Duty : Modern Warfare 2 gewoon online spelen,maar bij PES 2010 krijg ik als ik online wil gaan áltijd de melding ‘De PES2010 server is momenteel niet bereikbaar,probeer het later nog eens’,
Overigens werkt PES wel gewoon online als ik mn 360 rechtstreeks op het modem aansluit,maar dan zou ik dus elke keer snoertjes moeten wisselen en daar heb ik geen zin in,ik heb niet voor niks een router.
Gister weer geprobeerd ; alle benodigde poorten geopend. Maar vervolgens kon mn 360 geen verbinding meer maken met Xbox Live.
Pas na het resetten van de router deed ie het weer,maar toen waren vervolgens die poorten weer gesloten.
En dan kun je weer opnieuw beginnen en dat blijft zich dan herhalen…
Wat doe ik fout?
Edit : Nu kan ik alle poorten toevoegen behalve de 3074 udp.. Hoe kan dit?
Edit 2 : Nu vind ie weer geen 'good games' bij MW2
Edit 3 : Is er niet iemand uit Eindhoven die dit tegen vergoeding ff kan komen fixen want ik word hier helemaal gestoord van...
Laatst bewerkt: 5 feb 2010