1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? ‎

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SysanApse

    SysanApse Guest

    Yep.

    Het probleem is dus nu dat ik nergens de optie kan vinden om DHCP uit te zetten.
    Ik ga naar 192.168.1.100 en log in met admin:admin, maar zie er geen optie.
     
  2. LittlePriest

    LittlePriest Transform

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (Meestal disconnected hij als ik gta game wil joinen)?:
    Welke provider?: Ziggo
    Wat voor soort (kabel)?:
    Wat zijn je up en download snelheden (idunno snelste van ziggo) ?:

    Modem

    Welk merk modem heb je?: -
    Modem type?: -
    USB/ Ethernet?: ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: geen

    Router

    Welk merk router heb je?: sitecom
    Welk router type?: dunno
    Welke firmware?: dunno
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: disconnected heel vaak als ik gta game wil joinen
    Wat heb je geprobeerd?: upnp aangezet
    Waar stopt de test?: nergens hij kan alles vinden etc
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): geen

    Wat ik dus graag wil is gewoon een game kunnen joinen
    thnx

    IK WEET NIET OF DIT NUT HEEFT MAAR OP DIE STEKKERTJES ZITTEN TOCH ALTIJD PINNENTJES DIE KLIK MOETEN ZEGGEN.
    Die is bij mij boven wel afgebroken, weet niet of dit iets uitmaakt?
    Maar op de pc werkt ie wel dus XD
     
  3. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Oi,

    Vandaag verliep mijn Gold, dus ik had voor 3 maanden gekocht op www.xbox360gold.nl Code binnen 2 seconden gekregen en hij deed het ook, maar toen ik MW2 opstartte, veranderde m'n account opeens weer in Silver. Dus ik bij CoD4 proberen, en daar kon ik wél gewoon op Xbox Live spelen. Hoe kan ik dit oplossen? Het is dus echt alleen bij MW2...
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De stekker hoeft maar iets los te zitten en de verbinding valt meteen weg.
    Kan je de stekker niet met een stukje papier of cocktail prikkertje vast zetten.
     
  5. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb de laatste week opeens last van dat mijn xbox steeds na 5 min in een game te zitten disconect met xbox live of soms na 30 min pas. En vandaag duurt het super lang om een game bij mw2 te joinen. Hij vind geen games en gister vond hij er nog 40 of meer.

    Ik heb router al opnieuw aangesloten enzo
    Hoe komt dit?
     
  6. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Even wat (waarschijnlijk onnozele) vraagjes :

    Als je bepaalde poorten hebt geopend,moet je dan je computer,router of xbox eerst weer uit en aanzetten om deze poorten te 'activeren'? Of zijn ze gelijk na het openen al ‘geactiveerd’?

    Als je bepaalde poorten hebt geopend,en je reset je router.. Zijn deze poorten dan weer gesloten?

    Ik loop al tijden te klooien met mn router en poorten.
    Ik kan bijv. Call of Duty : Modern Warfare 2 gewoon online spelen,maar bij PES 2010 krijg ik als ik online wil gaan áltijd de melding ‘De PES2010 server is momenteel niet bereikbaar,probeer het later nog eens’,
    Overigens werkt PES wel gewoon online als ik mn 360 rechtstreeks op het modem aansluit,maar dan zou ik dus elke keer snoertjes moeten wisselen en daar heb ik geen zin in,ik heb niet voor niks een router.

    Gister weer geprobeerd ; alle benodigde poorten geopend. Maar vervolgens kon mn 360 geen verbinding meer maken met Xbox Live.
    Pas na het resetten van de router deed ie het weer,maar toen waren vervolgens die poorten weer gesloten.
    En dan kun je weer opnieuw beginnen en dat blijft zich dan herhalen…
    Wat doe ik fout?

    Edit : Nu kan ik alle poorten toevoegen behalve de 3074 udp.. Hoe kan dit?
    Edit 2 : Nu vind ie weer geen 'good games' bij MW2
    Edit 3 : Is er niet iemand uit Eindhoven die dit tegen vergoeding ff kan komen fixen want ik word hier helemaal gestoord van...
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2010
  7. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    vriend zit hier, en ik vroeg me af of hij nu op zijn XBL account kan inloggen zonder dat hij op zijn eigen xbox thuis problemen krijgt?
     
  8. Nofear

    Nofear Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje. Als ik online speel met cod mw 2 dan hapert het beeld heel de tijd en als ik bijvoorbeeld een deur inloop en hij gaat schokken sta ik opeens weer buiten. Soms gaatie ze eigen leven leiden door te schieten en te draaien/lopen terwijl ik me controller niet aanraak. Me verbinding op me PC staat op uitstekend en is gewoon snel maar bij cod staat het maar op 1 geel blokje. Wie weet de oplossing?? tnx

    Oja, en als ik poorten moet openen o.i.d. graag uitleg hoe ik dit moet doen, heb namelijk geen computer kennis. Heb een Sitecom WL172 draadloos verbinding. Ik lees ook ergens dat ik me NAT open moet zetten omdat het nu op Moderate staat. Maar hoe krijg ik dat in godsnaam open? Via de site van portforwarding lukt het ook niet want mijnes staat er niet tussen. Word er helemaal gek van.....
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2010
  9. SysanApse

    SysanApse Guest

    Yep.

    Het probleem is dus nu dat ik nergens de optie kan vinden om DHCP uit te zetten.
    Ik ga naar 192.168.1.100 en log in met admin:admin, maar zie er geen optie.
     
  10. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag mijn gamertag veranderd via het Xbox Dashboard, aangezien daar een hele vage stond op mijn e-mail adres die ik blijkbaar een keer had aangemaakt.
    In principe is dit goed veranderd, alleen als ik via de Xbox aanmeld op Windows Live Messenger staat er in het persoonlijke bericht nog mijn oude gamertag?

    Iemand die weet hoe dit in elkaar zit? Duurt dat wat langer voordat dat veranderd is of moet ik nog ergens een instelling veranderen daarvoor?
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hoe is je xbox verbonden, draadloos of via de kabel? En heb je wel perfect internet op je PC bijvoorbeeld, of is er zwaar netwerk/internetverkeer (downloaden/streamen/etc.)?

    Als je de xbox live connectie test doet krijg je dan enige melding van moderate/strict NAT problemen? En heb je op je router UPNP aanstaan, dan moet je je niets aantrekken van poorten. Normaal eenmaal ingesteld blijven ze open, ook bij portfwding. Tenzij je xbox's IP zou veranderen. PES servers zijn op zich bekend nogal raar te doen. Dat kan dus ook een tijdelijk probleem zijn, of heb je het echt altijd?

    Kan, door te recoveren en terug te recoveren.

    Ondersteunt je router geen UPNP? Zo ja dit eerst proberen activeren en dan je router en modem even uittrekken en terug aanzetten. Is je NAT nu open?

    Kan je je xbox niet in router 1 gewoon steken? Of een goedkope switch kopen? Ik zal eens zoeken of je DHCP niet via een pc commando kan instellen bij je router dan.
     
  12. SysanApse

    SysanApse Guest


    Hij kan wel in router 2 direct, maar dan kan ik niet meer met mijn PC op het internet.
    Als het nog niet duidelijk is kan ik het wel even tekenen ?

    De XBL test geeft trouwens aan dat ik mijn DNS server niet naar de XBL servers kan connecten.
     
  13. SysanApse

    SysanApse Guest

    Ik heb nu de data handmatig ingevoerd.
    En nu doet alles het weer ^^

    DiaL, bedankt voor je hulp.
    Word heel erg gewaardeerd.

    :b:
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Is maar een kleintje! Blij dat het werkt! Dus ook geen (moderate) NAT problemen meer? Zo moet het :)
     
  15. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Net contact gehad met de Xbox helpdesk, die zei dat je de gamertag moest verwijderen en recoveren. Dat geprobeerd, werkte niet. Daarna de cache geleegd, probleem opgelost :thumbs:
     
  16. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik zit met een probleem. Vanaf gister lagged MW2 heel erg, ongeveer 20 seconden 4 groene balkjes, dan weer 2 seconden een rood balkje en zo steeds opnieuw. Ik heb nergens niks verandert, NAT staat nog altijd open. Ik heb een modem van UPC en router van Belkin. Als het nodig is kijk ik wel even naar het type, maar aangezien alles het sinds gister gewoon deed neem ik aan dat het iets kleins is?
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Standaard vraagje, maar er is toevallig toch geen zwaar netwerk/internetverkeer (downloaden, streamen) vanaf andere netwerkapparaten?

    En hoe is je xbox verbonden; ICS, networkbridge, homeplugs, wireless adapter of gewoon via ethernetkabel van router/modem?

    Heb je ook lag bij andere spellen?
     
  18. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, er wordt niks gedownload of gestreamed. Mijn xbox is verbonden via een wireless adapter en blijkbaar heb ik het alleen in MW2. (UT3 deed het gewoon goed)
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Als het enkel bij MW2 is en nog maar heel recentelijk zou ik me er geen zorgen over maken. Waarschijnlijk ligt/lag het probleem gewoon elders. Als het probleem aanhoudt kan je eventueel eens testen met ethernetkabel om wireless interferentie uit te sluiten, of je MTU size wat verhogen.
     
  20. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt alleen maar erger, krijg de hele tijd connection interrupted in beeld.. ik ga er een internetkabel in poppe
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina