Nogmaals, dit zegt enorm veel over jou. Mensen die mij kennen zullen mij niet bepaald als een wigger typeren, daar ben ik zeker van. Blijf jij maar lekker in je hokjes denken, want verder dan dat kun je blijkbaar niet komen. Wat dat betreft moet je denk ik maar eens bij jezelf te rade gaan m.b.t. dat volle verstand verhaaltje van je.
Het lijkt echter nu meer alsof je het over de sound van de desbetreffende hiphop hebt. Verder is die beatsopmerking van Modder inderdaad voor een groot gedeelte subjectief. Dat mensen in deze thread die beats niet zo diggen en dat dat voor hen een grote streep door de rekening is als het aankomt op het totaalplaatje moet jij dan toch zeker wel begrijpen, zeker met die opmerking over Rick Ross. Dat album luister je immers zo te lezen puur voor de beats. At the end of the day moet je gewoon rekening houden met de mogelijkheid dat niet iedereen dezelfde muziek echt goed vindt, zelfs niet wanneer een bepaald album binnen het genre valt waar die mensen van houden. Live with it en vraag gewoon wat anderen van zo'n album vinden i.p.v. direct in de aanval te knallen en iedereen hier te "beschuldigen" met teksten zoals "hoe deeper de underground in hoe beter de cd". Namelijk totaal onnodig.
EDIT: Die nieuwe mixtape van Jay Electronica moet inderdaad eens komen.
Laatst bewerkt: 6 feb 2010