Wie is de Mol '10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Wie is de mol?

1. Arjen

9,4%
  2. Barbara

3,5%
  3. Erik

8,2%
  4. Frits

18,8%
  5. Hind

7,1%
  6. Kim

24,7%
  7. Loretta

1,2%
  8. Manuel

9,4%
  9. Sanne

12,9%
  10. Tim

4,7%
  1. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Erik was de gene met het idee om de code van die bordjes verkeerd om te draaien, dat werd verhindert. Met het ketting spel moest hij hopen dat iemand anders voor hem de vrijstelling zou pakken, hij kon zelf niet omdat hij anders teveel in het vizier te komen. Vaak probeert hij subtiel invloed te hebben zonder opvallend gedrag in quiz opdrachten. 90% zwarte kleding plus zonnebril, vaak de hand voor ogen (blind/mol) gebaar etc

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Bij die foto opdracht stond Erik zo verdacht in het donker met zijn "mol shirt", viel me echt direct op. Morgen maar even kijken wat het mol forum over die opdracht heeft te zeggen want ik ben toch wel benieuwd naar de juiste weg en hoe men denkt dat die opdracht uitgevoerd moest worden.

Wat een heerlijk seizoen trouwens weer. Ik vond het vorige seizoen niet super maar de opdrachten zijn echt weer als vanouds. Echt respect voor het team wat achter dit programma zit en alles bedenkt en organiseert. Na 10 seizoenen weten ze nog steeds een heel tof programma neer te zetten _O_

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Arjen is echt een held :9

Ik verdenk nu sanne en erik

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Hehe, dure ronde :9

5. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Prachtig zo'n einde! Er is alleenmaar geld uit de pot gegaan uieindelijk!:lol:
    sanne heeft het nu toch wel heel bont gemaakt met r 5 jokers en dan ook nog een vrijstelling kopen8). Vind het wel jammer dat er nu een gap van 2 week is :mad:

6. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vette aflevering weer. Ik denk zelf dat Arjen dit seizoen gaat winnen. Wat een actie van m op t einde!

jammer dat de volgende aflevering pas over 3 weken is =(

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
  8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  9. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Gisteren haat aan sanne gekregen. En weer de cursor van erik ][. Mijn mol is nog steeds frits waarom weet ik niet.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Toffe aflevering. Arjen is het dus zeker niet. Hij kan geld uit de pot halen maar wil toch het scherm zien. En als die de Mol is was die toch al door gegaan. En idd weer die cursor, heel raar.

Idd mij ook.

11. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij gooide wel overduidelijk dat muntje in het water, kijk nog maar eens terug. Maar idd, hij kan het bijna niet zijn, want het lijkt erop dat hij zeer zeker is wie de mol is (Hij verdenkt Erik), anders had hij het scherm ook niet willen zien. Terwijl hij zich wel erg verdacht maakte tijdens de vorige afleveringen.

Maar ik vind Erik toch niet erg verdacht. Hij wilde wel graag naar boven, maar hij molt gewoon erg weinig in mijn ogen.

Sanne verdenk ik het meest, want hoe kan je nou met 5 jokers toch nog voor de vrijstelling gaan. Dat met de verdachtmakingen van de vorige afleveringen.

Mijn mollen zijn Sanne en Arjen, maar ik tast volledig in het duister. :+

Oja en dat met die cursor bij de naam van Erik lijkt me echt bullshit, iedereen gebruikt de cursor op zijn eigen manier.

Laatst bewerkt: 12 feb 2010
  12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Niets is wat het lijkt 8)

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd dat weet ik. :)
    He kan ook zijn dat Arjen de Mol is en natuurlijk van plan was om geld uit de pot te halen.
    Maar had misschien niet verwacht dat de mensen voor hem dat ook gingen doen en toen dacht er is nu wel genoeg eruit. Nu kan ik gewoon ik gewoon het scherm zien en dan ben ik helemaal niet verdacht meer. :)

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Een hint richting Sanne, die zijn echt zeldzaam :+:

Je ziet hier dat Arjen door de scope kijkt en als enige staat er hier "Bird Land" op. (Sanne Vogel)

Ook zegt ze bij de opdracht: 'Ik blijf lekker in mijn eigen tunnel zitten, en als het niet goed is heb ik dikke vette pech.' (Mol...tunnel)

Ik volg hier wel even het forum, dus dit keer heb ik het niet gecheckt, maar ik ga er vanuit dat het gewoon klopt.

Maar Erik is toch de mol O-)

15. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, dat viel mij ook op, maar Erik (of een ander) had het later ook over tunnelvisie en blabla, dus waarschijnlijk gebruiken ze die term ook gewoon onderling de hele tijd of zo.

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Erik is mijn nummer twee, maar:

"Aflevering 1

Opdr 2: Kocht een vlinder voor zichzelf en wist zeker dat Manuel dat zou herkennen.

Opdr 2: Seinde met Kim (en niet met Barbara) naar de andere items zodat Manuel de bal van Barbara ziet liggen verderop in de rij.

Aflevering 2

Opdr 1: Vindt beide kokers voor zijn team

Opdr 1: Ziet als enige de laptop in de tram en gaat er ook gelijk mee aan de slag

Opdr 1: Komt op de link Lennon - peace - vredespark Nagasaki

Aflevering 4

Opdr 1: Doet erg zijn best om de schilderij-opdracht goed op te lossen. Komt ook met het juiste antwoord - Vermeer
    Probeert Barbara er nog van te overtuigen naar beneden te gaan ipv verder te zoeken.

Aflevering 5

Opdr 2: Zegt tegen Frits dat hij de cijfers verkeerd aan het invoeren is en zorgt hiermee dat de codes alsnog op juiste wijze worden ingevoerd.

Opdr 3: Is zeer actief met het spel bezig en heeft veel liedjes geraden, sommige hadden volgens mij niet gehoeven (zoals Skaterboy bijv.)"

Daar zitten wel een paar acties tussen die je niet kunt verantwoorden als mol, imo.

Ook las ik een paar posts over de trailer in de bioscoop vorige week. Die leek volgens sommigen op een vervormde versie van de stem van Frits. Je kunt het bestand downloaden en ik sluit de mogelijkheid vooralsnog niet uit. Zou een gave hint zijn als het zo is.

Overigens ben ik nog steeds niet overtuigd van dit seizoen. Ik mis het ongeloof, de twijfel en verrassingen bij mezelf. De plotselinge overgang naar Jordanië en de fenominale locaties daar waren ongekend vorig jaar!

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ook niet. Die Tokio aflevering(en?) lijken me wel heel gaaf trouwens :)

18. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Aanstaande donderdag toch weer? De Olympische spelen zijn namelijke weer afgelopen. Ik denk dat Sanne het is trouwens door een artikel/interview dat ik in de Vara gids heb gelezen:)

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad donderdag weer, ein-de-lijk. Desalniettemin heb ik ook heel wat van de spelen gezien, maar toch jammer dat we 2 weken zonder WIDM zaten.

20. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah joh, nog 3 dagen. als je t zo bekijkt zijn die 2 weken best snel gegaan :+ heb er iig weer zin in!

Deel Deze Pagina