De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad. Ik wil lucky Ajax weer terug zien, dan wordt Ajax ook weer eens kampioen :x Dat beetje extra geluk wat je nodig hebt zie je echt nog maar zelden in Amsterdam. PSV wint bijna elke week op deze verschrikkelijke wijze en al tig seizoenen continu met 1-0/2-0.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ze winnen wel erg vaak met een gelukje en/of een 1-0 winst. Ook vaak in de 89'ste minuut. :emo:

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik bij PSV nog wel meevallen. Winnen doorgaans wel verdiend, behalve de laatste paar wedstrijden is het allemaal wat slechter.

Het is meer Twente dat telkens in de laatste minuten de winst pakt.

4. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dat is de laatste 5 jaar al het geval. Voor de rest zal dit wel weer over komen als "jaloerse" of "gefrustreerde" Ajacieden maar het is gewoon zo :emo: Ik word het zo beu om hier elk seizoen weer naar te moeten kijken.

Edit:// Twente vond ik lange tijd juist de meeste attractieve ploeg van de competitie.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ajax heeft gewoon ook 20 doelpunten meer gescoord dan Twente, dat zegt inderdaad wel wat.

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dat geeft ook wel weer de wisselvalligheid van Ajax aan. De ene keer speel je gelijk met 20 kansen in de Arena en de andere keer win je weer met 5-1. Zo gaat het ook al de laatste paar seizoenen, een openingswedstrijd winnen met 1-8 en een paar dagen later weer hopelijk voetballen en de 3 punten mislopen. Twente is minder productief qua goals maar niet qua punten. Bij Ajax heeft het er, imo, ook wel mee te maken dat Suarez erg wisselvallig speelt. Als ze hem nodig hebben dan zie je hem lang niet altijd en dat is toch een belangrijke factor die je dan mist.

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo wint PSV altijd met 1 of 2-0? Ze hebben op Ajax na het meeste gescoord. :emo: Ik ontken niet dat die wedstrijden er genoeg tussen zitten, maar ze hebben ook gewoon hun 'grotere' scores. De afgelopen 3 jaar is het inderdaad niet spectaculair van PSV, maar daarvoor was het nog gewoon goed (dus die 5 jaar is ook overdreven). Na vorig jaar mag je ook niet meteen een heel spektakel verwachten imo. Vergeleken met vorig jaar vind ik ze al in ieder geval degelijker. Nu moeten ze daarop verder bouwen en meer kansen gaan creëren in het gros van de wedstrijden (want bij een ander deel gaat ze dat gewoon goed af).

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Heracles Almelo PSV 0-1
    Roda JC PSV 0-1
    PSV AZ 1-0
    PSV Sparta Praag 1-0
    PSV Vitesse 1-0
    PSV FC Kopenhagen 1-0
    PSV SC Heerenveen 1-0
    PSV CFR Cluj 1-0
    PSV Bnei Yehuda 1-0
    Bnei Yehuda PSV 0-1
    PSV Cherno More Varna 1-0

Dit is gewoon PSV is een notendop en datgene wat Ajax mist. Ajax kan maar zelden kut spelen en alsnog winnen, PSV "beheerst" dit veel beter, vooral die Europese wedstrijd waren verschrikkelijk. Dat is net dat extra beetje wat je moet hebben om kampioen te worden. Maar als je geen lampie bent dan is dit zo ontiegelijk frustrerend.

9. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Toen NAC 3e werd twee seizoenen geleden, toen waren ze ook kampioen 1-0 overwinningen. Vaak niet om aan te zien, maar het resultaat telt.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Yes dit is tof, nu hebben ze de CL wedstrijden verplaatst naar twee weken inplaats van 1. Dus 4x CL kijken in twee weken. \o/ Al zend NOS alleen maar een wedstrijd per week uit. En dan Donderdag eerst Ajax - Juve en daarna HSV - PSV op RTL. _O_

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind juist dat Ajax de laatste paar wedstrijden ook richting de PSV-mentaliteit gaat. Steeds begint de tegenstander aantrekkelijker maar krijgt Ajax na 20 of 30 minuten de eerste kans en die maken ze dan gelijk. Vervolgens stort de tegenstander in elkaar en dan krijgt Ajax wel weer kansen en lijkt het alsof ze best goed waren, maar ik vind het de laatste tijd net zo irritant als PSV om te zien.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind het nog knap dat jij ze best goed vindt lijken, achteraf :+

13. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    WOOW wat een goal van RKC!

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja de tering, van Boerrichter, die was echt mooi!

15. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Napoli - Inter, begint nu, kom op Napoli!

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nou, Napoli - Inter ... ben benieuwd :+

EDIT
    Zonder Eto'o? :eek:

EDIT II
    Jezus, knal op de lat. Inter staat te dromen. Eerste 10 minuten is Napoli toch de betere ploeg.

Laatst bewerkt: 14 feb 2010
  17. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GVD, had 2-0 moeten staan, maken dat doelpunt Napoli!

Edit: Wat een redding van Julio Cesar!

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... 3-0 zeg maar :+

19. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat speelt Zuniga heerlijk zeg!

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Atletico staat trouwens 1-0 voor tegen Barca, mooie pass van Reyes op Forlan die hem in 1 keer schiet.

Edit: Aguero verneukt een 1-op-1 kans met de keeper
    Edit2: Gaat hard zo, 2-0 Simao vrije trap. :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina