Je zou ook een keer niet als squad kunnen gaan.
Laatst ook zo'n paar matches met Sloober, schil en jou dat je er als een gek doorheen vliegt. Was zeker gaaf, maar als het te vaak zo 'makkelijk' is wordt het toch saai. Winnen en punten is leuk maar elke keer 8-0 winnen is saai.
Begrijp me goed, ik vond het fab om in een goeie squad te spelen, want ik zat me net te irriteren aan al die n00bs in mijn team, maar na wat leklere 'squad' matches kan ik nu ook wel weer gewoon ff in een semi-n00b team spelen zonder irri's, gewoon kijken of je ook met zo'n team nog ergens kan komen. Attacken zal meestal niet lukken, maar een n00b team kan meestal nog wel een beetje verdedigen, want ja, dat is toch gewoon zoveel mogelijk kills maken en er hoeven maar 2-3 gasten te zijn die op de objectives letten en dan is de defend al gauw (enigzins) geregeld.
Met een echt goeie squad is toch een beetje als PSV constant tegen eerste divisieclubs spelen. Je bent de beste, je weet dat je wint, je wordt met 20 punten voorsprong kampioen. Maar wat is de lol? Hopen op een gelijkwaardige tegenstander? Dan moet je echt mazzel hebben als je die toevallig treft, ik zou niet weten hoef je met 'quick match' daar enige invloed op kan uitoefenen.
(bv je gaat alle 4 als assault en je pakt eens geen tank, kijken hoe ver je dan komt ... tis maar een idee. Ik snap wel, het gaat om het winnen, maar uiteindelijk gaat het om de fun, dus moet je ff zlf checken wat nou precies de meeste fun oplevert. Ik denk dat een spannende shootout die erom hangt wie er wint HET gaafste is wat je bij BFBC2 kan meemaken, dus werk daar naartoe)
Laatst bewerkt: 15 feb 2010