1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel uur hebben jullie er nu op zitten?
    Ik 14 :)
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.625
    Leuk Bevonden:
    130
    Zooo:)

    Maar waar komen de meeste punten vandaan bij jjullie?

    Ik ben vrijwel altijd Assault en een 'normale' kill levert me 50 punten op, en een spot/kill 20. Dus ga ik alleen killen (want die attacker tickets moeten naar 0) en ik maak 30 kills, wat al redelijk veel is, dan heb ik nog maar 1500 punten of zo

    Maar jullie hebben samen 20.000+ punten en dat zijn 400 assault kills (die bijna niet te maken zijn tenzij de attackers medic veel revived en de match tot aan stage 4 loopt of zo)

    Dus, waar komen die extra punten vandaan? Veel voertuigen? Of extreem veel spotten? of zo
     
  3. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Medkits, ammokits rondstrooien, voertuigen repareren, defusen, bombs planten, in tanks bij turret zitten (groepsbonus) :p
     
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    1. constant op BACK drukken ja, dat is de basis.
    2. Daarnaast moet je in een squad SAMENWERKEN dus 1 iemand assault, 1 iemand medic en 1 iemand engineer.
    3. partychat aan en locaties doorgeven van vijanden
    4. ammo uitdelen en health uitdelen.
    5. veeel enemies killen (uiteraard mét headshots, wat meer punten oplevert). (deze pot was geloof ik wel 60 kills de man, normaal tussen de 35 en 50)
    6. werken in een team en als een team. Soms heb ik nog maar 2 kills gemaakt maar dan al 700 punten aan ammo, spotten, assists en een tank killen etc.
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2010
  5. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook zoiets, moet er alleen niet aan denken weer overnieuw te beginnen. :+
     
  6. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was echt alleen maar bezig te kogels te ontwijken, helaas krijgen steeds meer mensen door die bitching UAV vol te pompen met kogels. Ik blijf er dan ook voortaan maar vanaf. Pak het grotere geschut wel :9

    Gisteren werd nog even de opmerking gemaakt dat er wel wat meer tegenstand mocht gaan komen. En inderdaad je ziet met 1 goede squad (gisteren dan met Striker, Frenzor en Phalanx) hoeveel je kan uitrichten. Volgens mij hadden we geen een potje verloren en constant de "beste squad" medaille.

    Squad is the key word!
     
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.625
    Leuk Bevonden:
    130
    Je zou ook een keer niet als squad kunnen gaan.

    Laatst ook zo'n paar matches met Sloober, schil en jou dat je er als een gek doorheen vliegt. Was zeker gaaf, maar als het te vaak zo 'makkelijk' is wordt het toch saai. Winnen en punten is leuk maar elke keer 8-0 winnen is saai.

    Begrijp me goed, ik vond het fab om in een goeie squad te spelen, want ik zat me net te irriteren aan al die n00bs in mijn team, maar na wat leklere 'squad' matches kan ik nu ook wel weer gewoon ff in een semi-n00b team spelen zonder irri's, gewoon kijken of je ook met zo'n team nog ergens kan komen. Attacken zal meestal niet lukken, maar een n00b team kan meestal nog wel een beetje verdedigen, want ja, dat is toch gewoon zoveel mogelijk kills maken en er hoeven maar 2-3 gasten te zijn die op de objectives letten en dan is de defend al gauw (enigzins) geregeld.

    Met een echt goeie squad is toch een beetje als PSV constant tegen eerste divisieclubs spelen. Je bent de beste, je weet dat je wint, je wordt met 20 punten voorsprong kampioen. Maar wat is de lol? Hopen op een gelijkwaardige tegenstander? Dan moet je echt mazzel hebben als je die toevallig treft, ik zou niet weten hoef je met 'quick match' daar enige invloed op kan uitoefenen.

    (bv je gaat alle 4 als assault en je pakt eens geen tank, kijken hoe ver je dan komt ... tis maar een idee. Ik snap wel, het gaat om het winnen, maar uiteindelijk gaat het om de fun, dus moet je ff zlf checken wat nou precies de meeste fun oplevert. Ik denk dat een spannende shootout die erom hangt wie er wint HET gaafste is wat je bij BFBC2 kan meemaken, dus werk daar naartoe)
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2010
  8. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik kan redelijk meekomen met je verhaal, maar ik zie het niet zitten om mezelf handicaps op te leggen om het "uitdagender" te maken. Zou het niet zo zijn dat er in de full-game gekeken wordt naar je level en dat ze je dan in game stoppen op jouw niveau? (al zeggen deze punten natuurlijk niets over het Squad samenwerkverband).

    Maar wat ik altijd heb gemist in deel 1 (een aantal Friends die serieus spelen) is nu al helemaal top in deze demo. Mijn mening is dat naarmate het spel langer uit zal zijn dat er steeds beter gespeeld zal gaan worden. En zolang ik nog steeds een aantal keren (lees te veel) doodga in een ronde moet ik gewoon blijven oefenen en is er nog genoeg uitdaging.
     
  9. SuFFz

    SuFFz Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    @ azzkickr: Ik heb je FR verstuurd. Ik wil ook graag serieus spelen op BFBC 2.
     
  10. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal hem accepteren zodra ik online ben!


    Als het zo doorgaat kunnen we straks een volledig team met Xbw'rs op gaan stellen \o/ Weet iemand of het ook mogelijk is met bijv 8 man (2 squads)tegelijk een game binnen te gaan of wordt het met zo'n groter aantal moeilijk om een plek te vinden?
     
  11. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Je kan wel vanaf 16 man in 1 server. dus dan 8 tegen 8 xbw.
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Als jullie mij dan ook even toevoegen!:+

    Ben nog niet bijzonder goed :x.
     
  13. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook een serieuze speler... Wat is jullie gamerstag? Of staat dat bij jullie profiel ofzo..? (Sorry ik ben nieuw op dit forum.)
    Dan voeg ik jullie ook toe :)
     
  14. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er al achter gekomen. Maar toch bedankt :)
    Accepteren jullie mijn vriendenverzoek?
     
  15. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had laatst 2 kills met 1 sniper shot8) echt zieke shit was dat! Vroeg me af of iemand dat hier al had meegemaakt?!?

    jullie kunnen me toevoegen--gm---> The Stig FXX
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik geloof niet dat dat nog heel bijzonder is, helemaal niet nu iedereen dat op het begin op Highrise probeert :9. Buiten de Highrise spawn heb ik het zo af en toe, om de dag denk ik.

    Edit://

    NVM, dacht dat ik bij MW2-topic zat 8).
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2010
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.847
    Eigenlijk zou een soort Forge zoals in Halo 3 wel tof zijn hierheen. Niet qua maps veranderen maar het plaatsen van explosies en voertuigen in een map. Lijkt me gewoon geniaal om dan een map te maken met alleen maar tanks als voorbeeld. Zie het al voor me, private match en dan 12 tanks tegen 12 andere tanks. _O_
     
  18. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ook 1x meegemaakt. Maar dan moeten die vijanden wel precies dicht achter elkaar staan. Sowieso vet. Ik werd trouwens gister uit mn chopper geschoten :cool:
     
  19. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Is mij ook ooit gelukt. Puur geluk was dat xD
    ik drukte op back toen ik naar een rookwolk keek, zag alleen 2 rode pijltjes staan en zonder echt te aimen schoot ik gewoon een double kill :p
     
  20. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Secure Lock <--- Gamersea is namelijk momenteel niet Gold :9
     

Deel Deze Pagina