De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Snap geen flikker wat je bedoelt met de eerste zin, maar dat boeit me dan ook echt geen zak, beter voor de kwaliteit dat je uit dit topic gaat, verstandige keuze.
    Elk straaltje geluk dat Ajax in de Eredivisie heeft gehad is hiermee weer kwijtgescholden, ongelofelijk kut.
    Ik hoop dat PSV kan stunten, en de portugezen en roemenen falen.
    Overigens stond Standaard Luik 0-2 achter tegen Red Bull Salzburg, en hebben ze 3-2 gewonnen, respect!

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Niet voor Ajax (Nederlands voetbal) willen juichen omdat het een onsympathieke ploeg zal zijn, maar vervolgens wel een ADO avater dragen / Ado supporten :emo:
    Iets met geloofwaardigheid enzo

Ja, die zal ik als ADO supporter ook wel aandurven :lol:

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Nee man, hopelijk komt Ruudje er snel in en pakt ie PSV aan. :cool:

4. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ja, twee persoonlijke fouten = wedstrijd verliezen in Europa

Maar hoop dat ze in de competitie ook is dit voetbal laten zien. Dan is er iig kans dat we zelf geen punten meer verliezen.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Godverdomme triest kut Ajax, zwaar onterecht natuurlijk weer. Suarez geen penalty, de jong die 3 kansen net aan mist, waaronder 1 op de paal, aldeweireld voor langs koppen, kan het nog erger..

Ajax 12 schoten ofzo, juventus 3.. PFFFF\

Enige positieve lichtpuntje was Sulejmani. Maar die had hem voor 't zelfde geld ook tegen de benen van Buffon aan kunnen schieten ipv afleggen op v/d wiel.

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Beetje overdreven. Vond het spel van Ajax gewoon goed.

7. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    ja inderdaad, plus hij had naar mijn mening ook niet helemaal gelijk

amauri was echt goed

niet dat ik niet wou dat Ajax won ofzo dat niet had ze graag verder zien gaan.

8. Ashavan

Ashavan Guest

Nu de wedstrijd gespeeld is...ik had gelijk. Het is gewoon standaard van Ajax. Maakt niet uit hoe goed ze spelen in Europa ze verzieken het altijd weer op de 1 of andere vage manier. Triest, maar waar. Zit telkens te wachten tot ze het tegendeel gaan bewijzen.

Zie Ajax niet deze achterstand recht trekken in de volgende wedstrijd.

9. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dom genoeg wordt je twee keer op dezelfde manier verslagen het waren twee identieke situaties waar Vertonghen zich makkelijk liet aftroeven. Voor de rest had Juve vrij weinig in te brengen en was Ajax maar constant in de aanval Sulejmani speelde eindelijk sinds tijden weer naar behoren en de Jong was erg sterk vandaag en had gewoon het geluk niet mee helaas.

Suarez was hard aan het werk maar er lukte vrij weinig bij hem vandaag voor de rest was ik aardig tevreden over hoe ik Ajax heb zien spelen.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Als je nou een echte fan bent van Juventus, maar voor het nederlands voetbal is Europees succes gewoon belangrijk en als Affellay dan een hattrick maakt ben ik blij ondanks dat ik het zo'n ongelooflijk irritant mannetje vind en psv niet kan uitstaan.

Verder zat het niet mee helaas, maar we geven niet op.

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Helemaal eens met Derksen. Vertonghen staat godverdomme twee keer volledig uit positie en/of springt gewoon niet mee. Tegen Italiaanse spitsen moet je DEKKEN, niet een dueletje koppen winnen. Die gozer vasthouden, desnoods overtredingen maken als het buiten de zestien is. Vertonghen, net als Vd Wiel, is verdedigend ruimschoots te matig voor de Europese top. Is het verdomme Vd Wiel een keer niet, staan die slome Belg weer madeliefjes te tellen. Daar kan ik zo kwaad om worden.

Maargoed, het zat voorin uiteraard ook niet mee, want dat dien je af te dwingen, en dat deed Ajax niet.

Gemiste kans, met dank aan Vertonghen. En Suárez z'n achterlijke kaarten breken ons andermaal op. Als Luis meegaat naar Turijn is een stunt al lastig, maar nu godsonmogelijk.

Twente wel gewonnen. Fantastisch. Nu maar hopen dat PSV een goed resultaat haalt in Duitsland, zou prachtig zijn!

Brugge-Valencia 1-0 :eek:

12. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben eigenlijk blij dat Ajax eens goed was. Dat ze nu dan niet winnen, oké, jammer, maar het is in ieder geval duidelijk dat er genoeg potentie is voor meer dan dit.

Laatst bewerkt: 18 feb 2010
  13. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Zeer goede wedstrijd van Ajax. Heerlijk om Suljemani weer zo te zien spelen. Eriksen speelde ook weer erg lekker. Ook die 5 minuutjes van Suk kunnen genieten. Komt toch dreiging van die gozer.

Maar godverdomme wat ben ik over de zeik. Speel je zo goed tegen Juve en dan verlies je omdat die kutbelg ineens niet meer kan verdedigen. Je kent de reputatie van Amauri toch? Hoe kun je dan meters van die kerel af verdedigen en spring dan op zijn minst met hem mee. In Europa word gewoon elke fout genadeloos afgeslacht en zijn die dan ook niet te veroorloven.

Ach, 2-0 winnen in Turijn is niet onmogelijk. Als Suljemani weer zo speelt en we starten met Eriksen in plaats van de Jong maken we zeker kans.

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Je mag best voor de tegenstander van Ajax zijn. Maar ze komen pas uit de gaten en kieren gekropen wanneer Ajax achter komt / de gelijkmaker tegen krijgt.

Ik hoop dat Ruud een hele goede wedstrijd gaat spelen, puur met het oog op het WK. Ik zal echter niet schromen om hier een positieve reactie achter te laten als PSV wat moois laat zien / scoort.

Suk in de basis ipv. Suarez :9 Valt toch niets meer te verliezen.

Laatst bewerkt: 18 feb 2010
  15. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, maar helaas. Goed gespeeld en daar ben ik wel blij om. We hadden natuurlijk ook niet het geluk mee, achja gek genoeg kan ik er mee leven omdat ik gewoon is lekker naar Ajax hebben zitten kijken en goed voetbal gezien heb.

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat goede spel was wel te verwachten, je speelt immers tegen een club met een naam dus dan doen die jonkies wel hun best. Zoals altijd was Suarez weer waardeloos in een belangrijke wedstrijd, was de scheids een drama (daar laat ik het ook gelijk bij) en als klap op de vuurpijl kwamen de 2 goals ook nog eens door een persoonlijke fout. Ontzettend zuur en dat na zo'n wedstrijd, zeer frustrerend...

En :emo: @ die lui die nog steeds denken dat je woonplaats je club bepaalt.

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Hey cool man!

Fulham - Shaktar 1-0 :D
    Hertha - Sporting 0-1 :mad:

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Blijft een prachtig uitshirt van PSV, jammer alleen dat de kleur en lettertype van de benummering en naam zo afschuwelijk lelijk is. :+

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En de club zelf :+ Daar is die scheids ook al zo'n sulletje.

20. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme, Galatasaray 1-0 achter door een vrije trap. Heb echt zo'n enorme hekel aan onze keeper, en het leukst is dat hij nog een contract heeft van 2.5 jaar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina