De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee man, De Jong speelde een prima wedstrijd, hij had gewoon erg veel pech, maar was bij de gevaarlijkste aanvallen betrokken. Ik zou eerder Enoh eruit halen, die speelde in mijn ogen, voor zijn doen, echt slecht. Veel balverlies, geen balcontrole en zwakke passes. Nee dan zie ik liever een middenveld van Eriksen, De Jong en De Zeeuw. Eventueel nog Lodeiro een kans geven. En dan een aanval met Pantelic en Sulejmani.

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Damn youuu, heb dit altijd in de laatste 10 min van een wedstrijd dat m'n stream begint te flippen. En dan loopt m'n beeld vast hoor ik YEAA en dan niks meer. Zit ik dik te stressen of er een tegengoal is gevallen 8)

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    PSV had al lang moet en scoren.. Pieters heeft een 100% rode kaart ontlopen, hij wordt ook meteen gewisseld door Rutten

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Komt psv weer goed weg :eek:

5. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ah Twente gewonnen,daar wil ik wel tegen in de volgende ronde,lekker Ruiz uitmaken;)

6. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Athletico Bilbao - Anderlecht 1-1
    Athletico Madrid - Galatasaray 1-1
    FC Kopenhagen - Olympique Marseille 1-3
    Fulham - Shaktar Donetsk 2-1
    HSV - PSV 1-0
    Hertha - Sporting Lissabon 1-1
    Liverpool - Unirea Urziceni 1-0
    Panathinaikos - AS Roma 3-2

Panathinaikos, knap zeg

7. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dit was ook de eerste wedstrijd waar de Jong redelijk speelde in al die tijd bij Ajax 1. Vond hem vandaag ook goed spelen hoor zeker. Maar toch vind ik dat er te weinig dreiging van hem komt.
    Als hij zondag weer zo speelt mag hij van mij uit tegen Juve wel weer in de basis, zolang hij de ballen er dan maar wel in knalt.
    Eriksen sowieso een basisplaats tegen Juve. We moeten er vol op knallen. Het is alles of niets.

8. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Daar ben ik het niet mee eens, hij was dreigender dan Suarez, bal langs de kruising, bal op de paal..

Afgelopen.
    We lopen iig uit op de Roemenen en de Oekrainen maar de Portugezen lopen licht uit en de enige Russische club gaat door.

Rubin Kazan - Hapoel tel Aviv 3-0
    Ajax - Juventus 1-2
    Club Brugge - Valencia 1-0
    Twente - Werder Bremen 1-0
    Lille - Fenerbahce 2-1
    Standard Luik - Red bull Salzburg 3-2
    Villarreal - Wolfsburg 2-2

Athletico Bilbao - Anderlecht 1-1
    Athletico Madrid - Galatasaray 1-1
    FC Kopenhagen - Olympique Marseille 1-3
    Fulham - Shaktar Donetsk 2-1
    HSV - PSV 1-0
    Hertha - Sporting Lissabon 1-1
    Liverpool - Unirea Urziceni 1-0
    Panathinaikos - AS Roma 3-2

2 overwinningen en 1 gelijkspel voor de Belgen, als land hebgben ze van alle Europese landen de meeste punten verdiend deze week!

Laatst bewerkt: 18 feb 2010
  9. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb gewoon niet zo'n hoge pet op van de Jong. Heeft in mijn ogen te vaak gefaald bij Ajax 1.
    Niet dat dat iets wilt zeggen, dat dacht iedereen ook van Suljemani en kijk wat hij vanavond deed!

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    YES! 1-1 Afgelopen, nu afmaken die handel in Istanbul en door naar de volgende ronde :thumbs:

Wat waren Keita en Arda vandaag geweldig zeg, die acties van ze. Damn :D

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ondanks dat PSV meer verdiend had, denk ik dat ze een prima uitgangspositie hebben.

12. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Zo zonde van Ajax.. Gelukkig wel met goed spel/persoonlijke fouten ten onder dan collectief falen. Bij de 1 - 0 ging het dak eraf bij mij thuis, maar het mocht niet baten.
    Bij de return valt niets te halen (lijkt me duidelijk). Het enige positieve is de ervaring die is opgedaan. Als Suarez volgend jaar niet weg gaat kan Ajax écht weer om de titel meedoen en misschien een stuntje eruit gooien in de Europa League.

PSV heeft het gewoon goed gedaan. Jammer dat ze geen 1 - 1 maakte maar dit is natuurlijk een redelijke uitgangspositie.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Suarez moet dat rot gedrag eens afleren, zo pakt hij elke keer weer een kaart.

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Het was inderdaad een prima wedstrijd van Ajax, maar de Arena was bomvol en ze speelden één van de belangrijkste/mooiste Europese wedstrijden in een paar jaar. Dan is de motivatie heel hoog en dat is niet altijd zo, als je deze thuiswedstrijd naast de thuiswedstrijd tegen Anderlecht zet heb je het Ajax van de afgelopen seizoenen.
    Dus op één wedstrijd denk ik niet dat ze het volgend jaar geweldig gaan doen ofzo.
    Ze hebben het gewoon verneukt thuis tegen Anderlecht, want tegen Athletic de Bilbao ga je wel door naar de laatste 16.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    overigens totaal onterechte kaart hoor, stond zelfs met z'n rug naar de scheids toe en maakt een klein wegwerpgebaartje dat niet eens naar de scheidsrechter bedoelt hoeft te zijn (is het natuurlijk wel, maar het hoeft niet :+)

Vind het ook erg kinderachtig om daar geel voor te geven, dan ben je echt snel op je pikkie getrapt.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje over de teleurstelling heen nu. Nu overheerst toch wel enigszins trots dat we 90 minuten lang duidelijk de betere waren tegen een topclub als Juventus. Toch wel goed gespeeld moet ik zeggen, vooral Van der Wiel viel me positief op. Verdedigend wel wat minder bij de 2-1 moet ik toegeven, maar aanvallend was hij echt goed zeg. Voorzetten in 1 keer voorgeven, goeie passjes en geweldige dribbels. Echt jammer dat we weer door 2 persoonlijke fouten de wedstrijd vergooien. Vertonghen ongelofelijk zeg, 1 m 90 en dan zo het kopduel ingaan. Ook wel weer typisch natuurlijk.

Ook nog aparte vermelding voor Eriksen trouwens, ongelofelijk hoe snel die zich heeft aangepast. Telkens aanspeelbaar, inzicht, alleen jammer van dat schot.

Oh ja en de sfeer was fantastisch. Sowieso beste sfeer sinds een jaar ofzo. _O_ Die laatste 5 minuten vond ik wel het mooist, blijven aanmoedigen en iedereen stond op.

Laatst bewerkt: 18 feb 2010
  17. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Mooie sfeeractie van 410 trouwens.

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zo moet het ook met de sfeer.

Ik zeg het niet graag, maar KUT Ajax! Ze hadden godverdomme moeten winnen. Juventus presteerde geen kut. Laf voetbal, lekker liggen en janken ... Scheids was ook niet echt zuiver.

Hoop dat ze in de return 3-0 winnen van Juventus.

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Als ze hun kop erbij kunnen houden in Italie en gewoon zo kunnen tikken als vandaag moet een 1-2 te doen zijn, 0-2 zie ik niet gebeuren maar een verlenging afdwingen en daar een doelpunt in scoren zou ultiem zijn.
    Jammer dat we Leonardo niet meer hebben als supersub, vorig jaar HSV uit was geniaal.

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Het was gewoon dom van Suarez. Je zag de hele wedstrijd al dat de scheids voor elk klein dingetje gelijk een kaart trok. Dan moet je gewoon zo professioneel zijn om je in te houden. Nu moet Ajax hun sterspeler missen omdat hij het niet op kan brengen. Vond Suarez sowieso wat tegenvallen zoals wel vaker in grotere wedstrijden. van der Wiel speelde wel aardig, is erg goed aanvallend, maar verdedigend is hij zwak, vraag me af of hij niet beter middenvelder kan worden. En die 2 goals van Juve, gewoon dom verdedigt. Je weet gewoon van te voren dat Amauri levensgevaarlijk is in de lucht.

Del Piero was ook wel weer genieten, vooral die eerste goal. Wat is het toch een held.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina