Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Metalsonic: gewoon nuttige bijdrage leveren aan de discussie.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    is 2 maanden niet een beetje veel voor ashavan? Of had hij al een criminal record?

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is niet de plek om dit te bespreken lijkt me. Is geloof ik ook een 'klaag-topic' voor ;)

Daarnaast is de reden uiteraard netjes meegedeeld aan Ashavan.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    zette het dan ook met een reden niet in het klaag topic, maar hier omdat ik niet klaag maar alleen mezelf wat afvroeg ;)

ben trouwens in de zomer van plan om MMA te gaan doen, sowieso al 3x in de week. Wil er nog wel bij gaan fitnessen dan, maar dat ook 3x in de week doen word weer zoveel van het goede (icm school/werk). Is het alsnog effectief om dan gewoon 2x per week te fitnessen (bv dinsdag en vrijdag) en 3x in de week mma training?

Laatst bewerkt: 19 feb 2010
  5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hij heeft hier natuurlijk wel al heel veel waarschuwingen gekregen(miss niet OW maargoed) het zat er wel aan te komen.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Yup alleen je zal je schema wel moeten aanpassen. Eerlijk is eerlijk ik, ik weet niet precies hoe. Als je een goede mma-trainer hebt hij wel. Ik kan wel eens wat freefightjongens bij ons vragen als je wilt.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja zou top zijn, normaal zou ik mijn neef vragen (heeft op redelijk hoog niveau mma beoefend terwijl hij ook veel aan krachttraining deed, maar hij zit nu in uruzgan :+)

lijkt me niet dat ik gewoon mijn schema kan opsplitsen in 2 dagen met bv:

dag 1: Rug/schouders/biceps/buik
    dag 2: Benen/borst/triceps

aangezien ik bij mma training natuurlijk ook al aan (relatief lichtere maar toch) krachttraining doe en zo ook mijn spieren vermoei.

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben er laatst achter gekomen dat ik bij mijn gym ook gratis box/kickbox lessen kan volgen(altans gratis, het zit bij mijn maand abbo inbegrepen)

Denk dat ik dat er ook v/d zomer bij ga doen puur voor conditie en ik denk dat ze me daar ook wel wat extra explosiviteit kunnen geven.

Moet alleen wel ff kijken hoe ik dat ga doen want ben bang dat ik anders m'n lichaam gewoon overload. 2/3 keer in de week football training en daarnaast zit ik ook wel minimaal 3 keer per week in de gym.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja, kan wel een overkill zijn als je zoveel per week doet. Het is iig wel top om je conditie op peil te houden en je explosiviteit kan er ook behoorlijk mee stijgen (natuurlijk essentieel bij een vechtsport)

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat als je het langzaam opbouwt en voldoende rust neemt het uiteindelijk wel te doen zal zijn, maar dan moet je het ook echt opbouwen en niet als een fanatiekeling meteen aan de slag gaan. Vooral kickbox is een fanatieke sport. Drink voldoende water en neem ook pauze wanneer het krijgt, verder zul je alle ins en outs vast wel weten. Maar als je footbll training EN een box/kickbox les op 1 dag volgt, dat raad ik je af.

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet best hoe je moet sporten hoor:+
    Kan van mezelf zeggen dat ik best wel atletisch ben.

Wat ik momenteel nog wel eens wil doen op donderdag is 5 uur eten, dan rond 6 naar de gym. tot 7 daar trainen en dan 15 min fietsen naar de football club. Dan hebben we van 8 tot 10 football training. Gaat ook prima, ben vrijdag ochtend alleen wel een wrak:+

12. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 450 euro heb ik gekocht :

Powerrack, Bankje, Pulley set, 130kg aan schijven, stang + dumbellstangen in 1 pakket bij fitness-seller.

Maar inderdaad als je het los koopt zit je al gauw aan de 1000 euro.

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe kan ik Fitness best combineren met MMA training?
    Trainingen zijn meestal op DI/DO. Betekend dit dat Fitness trainingen terug moet schroeven naar 2 per week? En dan bijv. Zondag en .... (vrijdag?).

14. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Wtf hoe kan dat zo goedkoop zijn? alleen een powerrack is normaal al 400+ euro:eek:
    op die site zie ik geen eens een powerrack van onder de 500 euro trouwens? en wat voor gewichten aan dumbells heb je dan?

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    haha goede timing Aernhem, kevf ging al zoiets vragen aan wat gasten die daar meer verstand van hebben omdat ik ook exact dezelfde vraag als jij had vanmiddag:+

16. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ik doe ook MMA 2 keer in de week en doe daarnaast 4/5 keer krachttraining:+

17. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 's avonds na de training altijd ontiegelijke honger. Wat is verstandig en gezond om dan te eten zodat ik weer een voldaan gevoel heb?

18. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Proteine shake en dan een uur later een bord kwark?

19. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb nog 2 bijna volle potten staan van shakes maar als ik die drink ga ik echt over m'n nek. Zijn zooo ranzig. Moet gewoon kokhalzen tijdens het drinken...

Kwark zou kunnen ja, maar alleen kwark? Weinig smaak...

Nog meer idea's?

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Oja nu je het zegt.. haha

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina