De Grote Voetbaldraad [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Klinkt misschien raar, maar vind het altijd wel leuk als er iets gebeurd. Ben dan ook een grote sensatiehoer ;)

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    :'-(

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Aww, jammer.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    wtf8)

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Tuurlijk, zij denken van wel, en jij denkt van niet. Klinkt allebei buitengewoon overtuigend. Altijd maar weer die slachtofferrol begint ook wel een beetje vermoeiend te worden.

Da's algemeen bekend.

Laatst bewerkt: 19 feb 2010
  6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Met Stekelenburg hebben we een hele goede vervanger :) + nog een drietal goede jonge reserves erbij zie ik in de aankomende jaren geen grote keepersproblemen.

Desalniettemin had ik 'm er ook graag bij gehad in Zuid Afrika

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik wel. Ik vind Stekel nog redelijk, maar Vermeer, Vorm en Velthuizen vind ik maar matige keepers. Ze missen allemaal de degelijkheid om topkeepers te worden. M'n hoop is gevestigd op Tim Krul.

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik vind dat je Vermeer daar zeker te kort doet. Die jongen heeft Stekelenburg een hele tijd goed vervangen en heeft een prima EK <21 gespeeld.

Ok, geen/weinig ervaring op internationaal topniveau, dat is waar.

Probleem tov. van Van der Sar is dat die gozert een uitstraling heeft waar je als spits al bang van wordt. Dat mist Vermeer wel imo.

Tim Krul heb ik niets van gezien maar wel veel goeds van gehoord.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Met Stekelenburg win je het WK niet. Met Van der Sar had dat wel gekund. Laatste hoop op wereldkampioen is voor mij dus definitief vervlogen.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Vermeer is een prima reactiekeeper, maar hij maakt te veel dubieuze fouten. Het is gewoon een typische zwarte keeper (niet lullig bedoeld), die zijn vaak te ongecontroleerd op bepaalde momenten, net als veel Afrikaanse voetballers. Het is niet iemand die zekerheid uitstraalt op alle punten. Stekelenburg heeft dat al veel meer, maar ontbeert ook de absolute kwaliteit om top te zijn in mijn ogen.

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dit is natuurlijk complete bullshit..

Kan ik me opzich wel in vinden. Hélé goede lijnkeeper, maar niet altijd een zekerheidje met corners/voorzetten/vrijetrappen etc. Zit trouwens wel veel potentie nog in. Hij is pas begin 20 dus valt hem nog veel te leren ;).

12. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Hoezo is dat bullshit? Op het WK heb je een topkeeper nodig en helaas is Stekelenburg dat niet. Nederland had een kansje om hoge ogen te gooien, maar die kans is zonder van der Sar wel weer afgenomen.

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Alsof vd Sar garant staat voor een WK winnen?

Dat deed hij, om even met die ogen te bekijken, tegen Rusland ook niet?

14. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb eerlijk gezegd liever Boschker in het doel dan Stekelenburg.. Boschker keept de laatste paar weken echt goed bij Twente hoor!

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Stekelenburg keept ook prima. Boschker ben ik nooit van onder de indruk geweest. Leuke clubkeeper, maar ook op dat niveau rare fratsen. En hij is al tegen de 40 ofzo, kom op hé. Leuk als je dan iemand met internationale ervaring hebt, maar dat heeft ie ook niet.

16. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Rare switch. :eek:

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Toch zat het er al een tijdje aan te komen.

Groningen-supporters zullen wel weer gek worden, hopelijk houden ze hun eigen stadion dit keer wel heel. :thumbs:

18. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik weet niet op wie je reageerd maar volgens mij zegt niemand dat vd Sar garant staat voor het winnen van het WK. Volgens mij is het wel zo dat je met een betere keeper meer kans hebt om te winnen. Van der Sar is beter dan Stekelenburg dus heb je met van der Sar meer kans.

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Nou ja, ik concludeer iets uit een mening van jou.
    Je zegt dat je een kans had om hoge ogen te gooien en dat die nu (flink) is afgenomen.
    Hoewel ik van der Sar een uitstekende keeper vind, deel ik zijn mening dat het nu de tijd is aan Stekelenburg om te laten zien wat hij waard is.

No offence uiteraard ;)

20. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Stekelenburg is beter op deze leeftijd als dat van der sar was.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina