De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik zat op de beurs ook al te kijken waar de sleutel in moet :+
    Maar hoe start je de multi dan?

    Vingerafdruk ofzo :p
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    "Start engine" voice command :+

    Nee dit volgens mij:

    HANDS FREE
    The Multistrada 1200 ignition is not actuated with a normal key. Instead, an electronic key in the rider's pocket communicates with the Multistrada within a distance of approximately 2 metres, recognising the dedicated key code and automatically enabling the ignition. Pressing the key-on switch then activates the motorcycle's electrics and the engine can then be started.

    The electronic key, which consists internally of a circuit with two radio systems, externally doubles as a mechanical flip-key, required to open the seat and fuel tank cap. When parking the motorcycle an electric steering lock, which is actuated by pressing a button, is automatically disabled upon the next ignition-on..

    http://hellforleathermagazine.com/2009/11/everything-we-know-about-the-2.html

    //edit, hmmm wit:
    [​IMG]

    Stiekem ook mooi (dit is de S?)!
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is een soort afstandbediening met nog een sleutel erin die je eruit kan klappen. Kan je lekker in je zak houden en heb je alleen nodig voor de koffers en het zadel. Alles gaat verder automatisch.

    http://www.multistrada.net/modules/mx_smartor/album.php?smartor_mode=album_pic&pic_id=107307

    Bovenstaande link is een foto van de sleutel in uitgeklapte stand.

    En dit http://www.youtube.com/watch?v=TxzCdQ6bz9M is een filmpje van hoe het dashboard werkt enzo.

    Die witte is inderdaad een S, kan je zien aan de gouden voorvork, en volgens mij is de witte ook alleen als S verkrijgbaar.
     
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Pff hou nou eens op met die ouwe lullen Ducati GS1200 :+

    Echte mannen rijden KTM!

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2010
  5. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    sjorrit nu niet gaan janken want ik zet zo mijn scootaahhh in als we echt gaan scheuren \o/
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 21 feb 2010
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ze ook zo wild in bed is.........
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Haha die xbox is niet eens aangesloten, kijk maar als ze hem optilt zit er geen voeding en snoer naar de tv aan.
     
  9. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgende week heb ik mijn theorie examen, iemand nog tips naast goed leren en gokken?
     
  10. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Als je het echt niet weet.. en de buurman ziet er enigszins slim uit.... AFKIJKEN}:]:+
     
  11. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Niet onderschatten en echt heel erg goed leren.


    /edit: Het 'sneaky kutvraag' gehalte is een stuk hoger dan bij auto of brommer theorie (en daar is het al wat twijfelachtig soms).
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2010
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Liever niet gokken en op je eerste gevoel afgaan.
    Bij twijfel, niet meer verbeteren. Kans is groot dat je dan net te weinig tijd hebt om het andere antwoord in te vullen, of dat je hem fout verbeterd. Tenzij je direct ziet dat je het verkeerd hebt.
    Kunnen hele knullige vragen in zitten, zoals of er nou een rijbaan of rijstrook is aangegeven, en of de berm tussen rijstrook/-baan en vangrail wel of niet bij de weg hoort etc.
    En je zal de nodige vragen kunnen krijgen over voorrangssituaties (uitrit/erf constructies, voetgangers wel/niet bij zebrapad (oudjes), wel/niet doorgaand of afslaand etc.

    Oefenen met oefententamens helpt ook veel.

    Edit:
    Oh, en als je een leeg plekje naast je hebt, vooral niet een keer op een knopje van het lege kastje drukken. Had ik toen met auto theorie, dat iemand er op drukte, voor de lol. Heel gedoe voordat we de uitslag kregen.

    Regent hier nu volop deze dagen. Hoop stiekem dat het morgen beetje droog is, wanneer ik motor op ga halen.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2010
  13. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Zal wel niet, maar nu regent in ieder geval dat vervloekte zout weg. \o/


    En dat is mooi, want dat betekent dat ik binnenkort m'n YZFje eens uit ga proberen.
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap het nu even niet meer. Ik dacht dat ik helemaal 100% multistrada was. Maar ik begin toch wel ergens te twijfelen.

    Het idee dat je al snel 22.000 euro kwijt bent voor een nog niet eens volledig uitgeruste Multi is best wel bizar... Zit nu te denken of ik niet beter een Hyper 1100 evo sp moet gaan proberen en dan nog een tweede motor voor woon-werk gebruik.....

    *Luxe probleem moe
     
  15. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    22.000 euro is echt teveel ja.


    Durf m'n 998 al nergens neer te zetten en die heeft minder dan de helft gekost.
    Terwijl het toch een mooiere fiets is :p
    . Ik zou een betaalbare 848 zoeken met een cheap fietsje er naast voor die heidense pekel neigingen van je :D.
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Supersport zal ik niet zo snel gaan rijden, ben meer van de rug recht, armen breed. Vind het wel erg gaaf maar niet m'n 1e keus.

    Maar feit blijft dat ik elke dag hetzelfde ritje over de a12 doe. Helemaal niet lang hoor, met z'n 18km per rit. Maar iets wat die kilometers door het jaar elke dag heen wegvreet, en waarbij ik ook nog wat mee kan nemen zou geen overbodige luxe zijn. En voor de leuke ritten... ja dan denk ik al heel snel aan de Hypermotard.
     
  17. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok, ehm een Suzuki Vstrom met een paar koffers? Een oudere BMW?

    Opzich heb je ook wel weer gelijk dat je je dure spullen gewoon moet gebruiken, maar ik weet niet of ik zo asociaal veel geld neer zou leggen voor die Multistrada. En wetende dat hij zoveel gekost heeft zou ik hem in de winter ook niet in willen zetten. Ducati voelt voor mij nou eenmaal niet als het werkpaard :).


    Maar, het is jouw feest natuurlijk.
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat is nou net het probleem haha. Wil ik zoveel geld neerleggen voor één motor, maar welke wel alles heeft wat ik zoek.

    Uiteraard wetende dat de Hypermotard rond de 13-14 zweeft...
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2010
  19. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, ik zou het wel weten.

    Koop een Hypermotard, eigenlijk het liefst een 2e handse, op deze manier schrijf je wat minder af en hoef je ook niet zelf in een uitlaatsysteem van 1500 tot 2500 euro te investeren. Koop er een praktisch pekelfietsje naast van 2 tot 3000 euro en doe dan de vreugdige ontdekking een slordige 10000 euro bespaard te hebben.

    :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2010
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm m'n gevoel gaat nu wel die kant op ja. De motor koop ik sowieso pas oktober, dus misschien kan ik dan al een 2e handse evo sp met termi's op de kop tikken voor net wat minder dan nieuw :+

    Pekelfiets moet ik even over nadenken wat dat dan moet worden.

    En dan moet ik ook even nadenken wat voor auto ik kan kopen voor het geld wat over is :+

    Ik heb er weer zin in ineens :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina