[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Omdat MW2 de best verkopende game ooit is, dus BFBC2 vergelijkt zich graag met de game om een beetje van de hype mee te pikken.. Daarom lijken de hoesjes ook zoveel op elkaar.. Oh, en het zijn allebei oorlogs shooters :)
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dat snap ik maar echt tijdens elk (p)review wordt er steeds gelink naar MW2. Ze snappen toch dat je het niet kan vergelijken ?
     
  3. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik vind dat vergelijken ook bullshit maar toch doet iedereen het , vrienden van mij had ik ook al gewaarschuwd (bij deel 1 ook al) dat het niet te vergelijken is maar zij vinden het te traag en niet fijn spelen.

    is gewoon wennen want dat had ik ook weer in het begin , als ik nu weer af en toe MW2 speelt erger ik me juist aan MW2 .. gaat nergens over eigenlijk dat spel 8) was leuk voor een paar maanden maar dat was het dan ook.

    ik heb dus geen vrienden die het spelen :'-( , ze willen maar niet wennen of ze zijn gewoon bang dat ik ze own :lol: , maar ik neem aan dat ik straks wel een
    vast clubje heb met jullie ;)
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.625
    Leuk Bevonden:
    130
    Ik ervaar precies hetzelfde

    MW2 was zeker leuk maar ben er nu echt 'klaar' mee. Echter mijn friends, zelfs die ook BFBC1 speelden, zijn nog zo 'into' MW2 dat ze zich bijna niet durven wagen aan BFBC2, en degene die dat deden knapten stuk voor stuk af. Deze goeie vriend van me speelde zegge en schrijven 26 minuten en ...
    Moet zeggen dat ikzelf ook ff moest omschakelen, maar HET VERSCHIL was dat ik MW2 al had uitgekotst en echt met BFBC2 aan de slag wilde. Ik wilde er tijd in investeren en ja, na een puur uur begon zich dat tiendubbel uit te betalen.

    Ik heb een aantal vrienden die zeggen rond release aan BFBC2 te beginnen. Maar ze hadden helemaal niets met de demo. Nou ik hou me hart vast. Als je als MW2 fanaat zomaar in BFBC2 wordt gedump, dan haak je af ... simpel.

    En dat zal het grootste probleem zijn voor DICE. Ze hebben echt de veel betere shooter in huis, maar de massa zullen ze ermee niet bereiken denk ik.

    Veel van die massa kan ook maar beter bij MW2 blijven, maar een aantal vrienden zou ik toch graag overhalen naar BFBC2. Echter MW2 is een soort junkie stuff. Die gameplay gaat zo in je zitten dat je bijna niets meer anders kan. Je moet dus echt van die zooi afkicken:)
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2010
  5. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    afkicken :lol: maar is wel waar , alles gaat bij MW2 op de autom. piloot ...
    eigenlijk allemaal hetzelfde. Bij Battlefield stap je nog eens in een tank, auto, heli e.d. is toch een afwisseling wat het spel leuker maakt en waarmee je het langer vol mee zal houden... denk ik dan ;)

    en niet de Demo spelen en dan in 1x stoppen met MW2 en dan de full game spelen en niet het geduld hebben zal veel mensen de kop kosten idd
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maar gaan jullie ook SP spelen? Of puur MP.
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Natuurlijk, alhoewel ik niet weet of ik gelijk de SP ga doen. Normaal wel, maar ik vind dit spel online zo vet he :9.
     
  8. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop wel dat de sp wat boeiender is dan deel 1 , daar vond ik de sp een beetje saai.
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    meestal begin ik met een game altijd door de SP door te lopen.
    Daar ben je vaak hooguit 2/3 dagen mee bezig. Dan heb je ookongeveer wel het gevoel voor de controlles en dan uren lang in de MP rondhangen:)
     
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, de humor in de game was ook het enige wat me door liet spelen.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zal me volgende week toch niet in kunnen houden en mezelf BC2 als verjaardagscadeau geven. :+
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Helemaal mee eens. Was niet echt spannend ofzo.
    De humor vond ik ook wel een beetje tegenvallen.
     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    De humor was wel ok maar het was de hele tijd hetzelfde.

    Beetje rondrijden..schieten..doorrijden.. en dan 6 levels lang ofzo.
    Niet echt afwisselend behalve dat je een heli moet besturen.
     
  14. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik speel altijd eerst de SP uit en dan de MP , of halverwege en dan de MP

    gewoon het feit dat ik dan wat meer aan de controls kan wennen (zeker die heli :+) en als ik direct aan de MP gaat dan zal ik die SP niet meer aanraken ben ik bang :D
     
  15. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zei ik toch , dat je gekkkkkkkkk was mang 8)

    Zo gek dat je hem toch haalt

    Wel een lekker idee dat ie volgende week al in de winkels ligt !!
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd!

    Verveel me helemaal kapot op gamegebied dus dat ie er volgende week al is maakt me blij :)
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik verveel me ook qua gamen , en heb deze map nu ook wel gezien en wil hem ook niet teveel spelen ,anders kots je die map straks uit als je de full game hebt.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Volgende week geen gemeenteraadsverkiezingen in Sneek, dus ik kan gerust op zoek naar de game.

    Voor wie het willen weten: Ze zijn uitgesteld omdat Sneek gaat fuseren met 4 andere gemeentes. Hierdoor word Sneek, met Sneek als hoofdstad waarschijnlijk, een van de grootste gemeentes van het land. ;)

    Maar 4 maart dus geen verkiezingen voor mij, maar wel een vette game en lekker knallen. Hoop dat ik hem beter vind dan deel I. Vond de demo namelijk zwaar tegenvallen. ;)
     
  19. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    wat hebben de gemeentes en deze game met elkaar te maken dan vraag ik me af ?

    Of ben je aan het solliciteren voor Burgemeester ?
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zie die samenhang ook niet echt. :+
     

Deel Deze Pagina