Ik ervaar precies hetzelfde
MW2 was zeker leuk maar ben er nu echt 'klaar' mee. Echter mijn friends, zelfs die ook BFBC1 speelden, zijn nog zo 'into' MW2 dat ze zich bijna niet durven wagen aan BFBC2, en degene die dat deden knapten stuk voor stuk af. Deze goeie vriend van me speelde zegge en schrijven 26 minuten en ...
Moet zeggen dat ikzelf ook ff moest omschakelen, maar HET VERSCHIL was dat ik MW2 al had uitgekotst en echt met BFBC2 aan de slag wilde. Ik wilde er tijd in investeren en ja, na een puur uur begon zich dat tiendubbel uit te betalen.
Ik heb een aantal vrienden die zeggen rond release aan BFBC2 te beginnen. Maar ze hadden helemaal niets met de demo. Nou ik hou me hart vast. Als je als MW2 fanaat zomaar in BFBC2 wordt gedump, dan haak je af ... simpel.
En dat zal het grootste probleem zijn voor DICE. Ze hebben echt de veel betere shooter in huis, maar de massa zullen ze ermee niet bereiken denk ik.
Veel van die massa kan ook maar beter bij MW2 blijven, maar een aantal vrienden zou ik toch graag overhalen naar BFBC2. Echter MW2 is een soort junkie stuff. Die gameplay gaat zo in je zitten dat je bijna niets meer anders kan. Je moet dus echt van die zooi afkicken
Laatst bewerkt: 23 feb 2010