Kabinet Balkenende IV gevallen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Yellow 13, 20 feb 2010.

?

Als er nu verkiezingen zouden zijn, waar zou je dan op stemmen?

1. CDA

2 stem(men)
    1,2%
  2. PVDA

13 stem(men)
    8,1%
  3. VVD

28 stem(men)
    17,4%
  4. D66

40 stem(men)
    24,8%
  5. PVV

35 stem(men)
    21,7%
  6. Christen Unie

2 stem(men)
    1,2%
  7. SGP

0 stem(men)
    0,0%
  8. Groen Links

11 stem(men)
    6,8%
  9. SP

2 stem(men)
    1,2%
  10. Partij voor de Dieren

5 stem(men)
    3,1%
  11. Trots op Nederland

1 stem(men)
    0,6%
  12. Blanco

7 stem(men)
    4,3%
  13. Niet

15 stem(men)
    9,3%
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Als je nog even wacht komen ze allemaal met een gloednieuw partijprogramma ;)

2. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Hele mooie lijst hoor :thumbs: maar dit zijn VRAGEN en geen VOORSTELLEN. Iedereen weet dat Wilders goed is in problemen aankaarten, hierdoor identificeert de gewone man zich met hem.
    En hoeveel van deze dingen zijn ook werkelijk gelukt? :9
    mooi partijprogramma(ookal is dit niet volledig) maar wist ook dat wilders tegen het gedoogbeleid is en hete liefst iedereen direct z'n jointje zou afpakken? en dat het tegen de liberalisering van de zorg, niet wat je noemt liberaal. wat mij betreft is het gedoogbeleid deel van de Nederlandse cultuur en zou een nationalist die juist moeten beschermen ;)

Vind het eigenlijk best wel goede vraag, het waren beelden van een bewakingscamera waar alleen beveiliging en politie toegang toe hebben het is dus relevant met betrekking op het idee om overal maar bewakingcamera's neer te gaan zetten

:emo::emo::emo:

natuurlijk heeft je sociale positie te maken met je manier van denken en je politieke voorkeur, omdat ik als scholier nog weinig belangen heb in de maatschappij/arbeidsmarkt/huizenmarkt is het voor mij makkelijker om problemen en oplossingen te zien zonder dat ik daarbij uit moet kijken of ik miss niet mijn eigen belangen ondermijn.
    Het 'links' wat jij ziet bestaat allang niet meer, je kan het beter indelen als Liberaal-Conservatief-Sociaal en dan nog vallen sommige partijen hier gewoon buiten, wat jij links noemt is nou juist voor het behouden van de belastingen zoals ze zijn ipv ze te verlagen. Het duurder maken van autorijden lijkt mij idd een goed idee, PVV omschrijft de auto als een eerste levensbehoefte :lol: daar word je toch niet goed van? alle PVV stemmers zijn blijkbaar bang om naast iemand te gaan zitten die ze niet kennen?

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou 9 Juni mogen we. :)
    Gelukkig lekker snel.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Over een tijdje krijgen we in ieder geval een concreet getal over hoeveel idioten er zitten onder de stemmers in Nederland.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    volgens mij weten we dat al heel lang, aangezien balkenende keer op keer word herkozen:emo:

6. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag die vent (bakellende) opzouten. |:-

7. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop in ieder geval niet dat Balkenende wéér terugkomt. Een volstrekt ongeloofwaardige leider die qua visie nogal afwijkt van wat ik wenselijk zou achten. Als ik zou moeten kiezen, dan maar Bos als premier, afgezien van zijn partij. Dat vind ik wél een daadkrachtig politicus die ondanks zijn beroep eigenlijk altijd helder en redelijk blijft. Waar ik op ga stemmen weet ik echter nog niet.

Nationalisten zijn in bijna alle gevallen fel tegen drugsgebruik en voor de verzorgingsstaat.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat is juist een goed iets man =(

Ik geloof in marktwerking maar zaken als openbaar-vervoer en zorg moeten in de handen van de overheid zijn.

Wel jammer dat Wilders tegen softdrugs is. Ik vraag me dan ook af wat zijn definitie van Vrijheid is? Het recht om zomaar dingen te roepen zonder het te onderbouwen misschien?

9. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Een lege huls denk ik. Vrijheid is sowieso een term die door iedere politieke stroming wordt gebruikt en misbruikt. Iemand die zegt dat hij de vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel staat en vervolgens boeken wil gaan verbieden doet echter geeneens z'n best om een beetje geloofwaardig over te komen.

10. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het wel zuur. Ik zei pas nog tegen mijn collega die op de PVV wilde stemmen (of nee, Geert Wilders zeggen ze dan, het besef van een partij is er niet echt), dat wanneer Wilders in de Regering zou komen ik wilde gaan verhuizen. Ik had alleen toen niet verwacht dat dat misschien dit jaar nog is. 8) Kut.

Maar ik denk dat het wel goed komt. Ik hoop op iets van D66, VVD en eh, PvdA of zo. Best wel linksig op zich, maar dat moet dan maar. Beter dan de andere optie, extreemrechts.

En D66 is trouwens zo links nog niet hoor. D66 is pragmatisch dus denkt niet vanuit een vaste ideologie en heeft ook best wel hier en daar wat rechtse standpunten.

11. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en waarneer is iemand een idioot dan volgens jou? In nederland heb je maar 1 stem en ben je niks meer of minder dan een ander. Jammer dat mensen tegenwoordig als idioot of voor andere dingen worden uitgemaakt. Ga een discussie aan met de mensen waarmee je het niet eens bent maar stop met veroordelen

12. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind Wilders een idioot. Mag dat niet?

Oordelen is trouwens niet iets van deze tijd of zo hoor, dat is altijd al geweest.

13. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Je bent een idioot als je op iemand stemt omdat hij veel in de media is, een paar punten van hem daar naar voren komen, en de rest van zijn agenda/programma niet kent.

Voor de rest ben je een idioot als je op een persoon stemt en niet op een partij. Regeren doe je namelijk niet alleen, maar met een groep mensen. Ik ga de discussie aan met mensen waar ik het niet mee eens ben, maar vaak zijn deze nog dommer dan een baksteen.

Jou geliefde partij van de vrijheid doet trouwens niets van wat je zelf vraag :) Stop met veroordelen van mensen en ga de discussie aan, maar als Wilders/PVV word aangevallen op punten of een kans krijg om eens echt een discussie aan te gaan loop meneer vrolijk de kamer uit. Ook blert hij lekker in het rond zonder ooit echt met iets concreets te komen.

14. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, want dit is ook waarom iedereen op hem stemt. :emo:

15. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ja.Dezelfde soort idioten die een paar maanden terug op TON zouden stemmen. Maar ja daar hoor je niets meer van...dus schakelen ze naar de volgende partij met een wat rechtse uiting..

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat Sven nu rechts gaat stemmen. ;)

17. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    PVV. :)

Laatst bewerkt: 24 feb 2010
  18. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Een groot deel van de PVV-stemmers komt van de SP.

19. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Lol. :lol:

Laatst bewerkt: 24 feb 2010
  20. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Wat alleen maar meer aangeeft dat het mensen zijn die alleen maar in extremen kunnen denken. 8)

Deel Deze Pagina