De Grote Voetbaldraad [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kut filmpje zeg, wordt er gewoon misselijk van. Probeerde de maker zoveel mogelijk effecten erin te gooien ofzo?

Ajax kan nog steeds kampioen worden, maar ik verwacht het niet. Denk zelf dat de top 4 blijft zoals die nu is.

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Muziek in dat filmpje is wel erg vet. Vaak zie je inderdaad dat makers alleen teveel effecten in zo'n filmpje stoppen wat eigenlijk juist tegendraads werkt. Ik geloof er in ieder geval in dat we Champions League (voorronde) halen, of we PSV ook voorbij gaan hangt van 1 wedstrijd af denk ik. Zoals ze bij de VI al zeiden (geloof ik): Dat 1-0 en onterecht winnen dat houd een keer op, en dan slaan we toe! Wie weet, Ajax laat ook vaak onnodig punten liggen, maar zoals het er op dit moment voor staat heb ik ons nog niet helemaal afgeschreven.

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    PSV zie ik wel kampioen worden. Ze hebben even gelijk gespeeld, maar dat zie ik meer als een slippertje. Ik hoop/denk dat als Ajax goed blijft voetballen FC Twente te pakken is. Ik heb namelijk het Twente van voor de winterstop, niet meer zo goed zien spelen als daarna het geval was.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Precies ja. Dit was duidelijk gewoon incidenteel. Op een normale dag had PSV dit gewoon met 3, 4-0 gewonnen gezien al die kansen die ze kregen. Sparta heeft denk ik 2 keer op doel geschoten. Toch wordt het 1-1. Kijk, als PSV nou een dramatische wedstrijd had gespeeld en Sparta ze had weggespeeld dan hadden we er misschien wat aan gehad. Daarom denk ik ook dat Twente, dat weer een droevige partij speelde tegen een Willem II dat 17e staat, wel te achterhalen valt.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Wat een vreemd verhaal. En wat een enorme loser is die gast.

6. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Goed nieuws dus!

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zeker goed nieuws! Het zal erg moeilijk worden, tegen een zwart witte muur, maar het moet te doen zijn..

8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Zeker veel zin in morgen:). Ruud doet (jammer genoeg) niet mee. Van de ene kant jammer maar van de andere kant weer een kans voor PSV:). Jansen en Jarolim spelen ook niet mee, ook wel 2 basiskrachten binnen het elftal van HSV. Denk een 2-0, hoop eigenlijk op een 1-0 en dan penalty's. Laatste keer was alweer tegen Tottenham;)..

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom doet hij niet mee? weer last?

Hoop dat hij binnenkort wel weer speelt want over 2 of 3 weken ga ik naar HSV-Leverkussen :)

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Jup. Lies volgens mij.

Edit: Dijbeen.

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ah balen, hoopte echt dat hij snel weer helemaal 100% zou zijn. Naja ook zonder vendemen wordt het vast een mooie wedstrijd morgen.

12. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    :emo: Jij hebt echt een PSV-bril... Na de winterstop heeft PSV amper goeie wedstrijden gespeeld...(2?) Volgens mij alleen tegen Heerenveen uit in de beker en thuis tegen NEC. Voor de rest is het steeds met pijn en moeite en vooral heel veel geluk winnen. Roda uit een blunder van Castro, tegen Vitesse de mindere partij maar toch winst met veel geluk, tegen Utrecht winst door niet gegeven strafschop aan Utrecht, tegen Heracles de veel mindere ploeg, maar toch winst door heel veel geluk. En tegen Sparta speelde PSV idd wel beter tegen Sparta maar Sparta had nog wel een paar grote mogelijkheden verpruts en had in de 1ste helft recht op een strafschop. En hoe kom je erbij dat PSV op een normale dag met 3-0/4-0 gewonnen zou hebben:confused: Ze hebben na de winterstop één keer met 3-0 gewonnen van NEC en voor de rest met 1-0 of 2-1.

Ik snap echt niet dat je hoopt op strafschoppen i.p.v. doorgaan in reguliere speeltijd. Het staat mooier en je spaart krachten voor in de competitie. O ja, vergeten, PSV krijgt altijd na een zware wedstrijd in Europa een makkelijke wedstrijd, net als Twente.

Laatst bewerkt: 24 feb 2010
  13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Bij die 1e zin nam ik je al niet meer serieus :lol:

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Shin David, Ajax fan ... PSV-Bril?

You lost me there ...

Ik ben NAC-supporter. Maar, ik gun Ajax tegen Juventus toch echt wel het beste. Sterker nog, dat ze die oude-wijven ploeg maar eens flink inmaken...

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad David, zet je PSV-bril eens af.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft me door. Ik kan beter maar gewoon eerlijk zijn: stiekem slaap ik onder een PSV-dekbed. Favoriet is Timmy Simons, waar ik dan ook een poster van in de kamer heb hangen. Hoe hij Isaksson telkens blindelings weet te vinden bij een terugspeelbal is ongekend, iets wat je niet zo vaak ziet in het voetbal. Daarnaast zijn zijn breedtepassjes ook meesterlijk en getuigen van veel inzicht. Ook mooi dat hij gewoon voor altijd bij PSV wil blijven, een toonbeeld van het gemoedelijke 'warme nest' dat PSV heet.

Maar goed, ik bedoelde dus Josh, dat ik de samenvatting van PSV-Sparta zag en dat PSV zoveel kansen had dat ze op een normale dag wel met 3-0 hadden gewonnen. Ze hadden gewoon pech. Ik bedoel niet dat PSV elke wedstrijd normaal met 3/4-0 wint.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Mag toch hopen dat hij lekker bij Ajax blijft, want anders zijn we volgend seizoen weer terug bij af...

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Lijkt me niet dat hij weg gaat.

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel typisch zijn... ontslaan we een trainer een keer niet, wordt ie weer weggekocht door een andere club. :+

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina