De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad een saaie pot, gelukkig was The Mentalist wel tof O-)

Beter schaffen ze die extra scheidsrechters af en komen ze met iets wat eindelijk eens richting het gebruik van camerabeelden gaat, al is het maar een camera op de doellijn.

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ehm ja, sfeer en italiaans voetbal.
    De zogenaamde "ultras" zijn in Italië ontstaan...... ultras waren daar al een begrip voordat vak410 bestond, die zichzelf ook graag "vak410 ultras" noemen. Ofwel; die zogenaamde huidige sfeer van Ajax (liederen, staanders, megafoon etc.) is grotendeels overgenomen uit Italië....

Know your facts :+

Enneuh, als Ajax een tegenslag heeft/verliest heb ik een mooie avond. Of moeten we hier allemaal pro ajax zijn :+.. sorry dat ik van de massa afwijk :emo:
    support your locals.

3. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Er is een verschil tussen provoceren en niet pro Ajax zijn. Jij beheerst voorlopig nog geen van beiden waardoor er continu deze reacties komen. Als je dit niet ziet dan zie ik het somber in voor de toekomst want elke keer volgt er weer een hele reeks posts en dat gaat ten koste van de thread.

Brugge heeft het nog lang volgehouden trouwens, helaas werd de verlenging hen te veel. Misschien komt er dan eindelijk eens een kleine boost voor het Belgisch voetbal. Ze zijn in ieder geval beter vertegenwoordigd in Europa dan ons nu :emo:

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ze zijn er ontstaan, maar betekent dat dan ook dat ze er nog steeds zijn? Kan me nog herinneren dat ik ergens gelezen heb dat doordat de serie A zoveel op tv wordt uitgezonden iedereen lekker thuis naar het voetbal is gaan kijken en er geen hond meer naar het stadion gaat.. Er kan best sfeer zijn maar als er tussen elk gezang een gapend gat van 50 meter zit waar niemand zit noem ik niet echt sfeervol..

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    En dat komt door mij? :+
    Lees een pagina terug. Ik stel een heel normale post op;
    Niks mis mee toch? Vanwaar dan al die reacties?

Zelfde geld voor eerdere posts dat ik Ajax een arrogante club vind en niet in Europa thuis vind horen... daar sta ik echt niet alleen in geloof mij maar. Maar het lijkt wel alsof het hier wordt opgelegd dat je altijd pro Ajax moet zijn, geen kritiek mag hebben want anders kijk je tegen een waarschuwing oid aan.. :emo: moet niet gekker worden.

Over arrogantie van Louis van Gaal of van AZ mag van alles gezegd worden... maar als je aan het machtige "ajax" komt...

6. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer eruit tegen Valencia in de verlenging,die Villa voor zo een grote speler wat een lul ze,altijd meer gaan liggen in de 16.
    Ach ja het is mooi geweest europees,geen geluk in de loting,als je ziet wat een zwakke ploeg Bilbao is,erg dom dat ajax zomaar anderlecht liet winnen.

7. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Djibril Cisse!! _O_

Prachtig mijn avond kan niet meer stuk.
    toch jammer, had wel graag gezien dat Panathinaikos tegen een Nederlands team moest. :'-(

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Standard nu,is te kloppen.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Pff Juventus dus tegen Fullham, had Ajax makkelijk kunnen winnen van Fullham met Suarez imo.

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Fulham;)

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    PSV had tegen Anderlecht gemoeten, was ook relatief makkelijk geweest....

12. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    inderdaad ik had echt niet gedacht dat ze AS Roma gingen kloppen

maar standard is wel te doen ja :b:

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Jammerlijke wedstrijd vanavond. Ajax kon geen vuist maken en Juve heeft nooit z'n reserves aan hoeven te spreken. Schrijnend om te zien dat we zelfs tegen het zwakste Juve sinds mensenheugenis eigenlijk kansloos zijn.

Heb genoten van PSV-HSV trouwens. Prachtige wedstrijd.

Knap van de Belgische ploegen ook. En wat is Roma weer aan het doen =(

Als je weet dat er veel Ajacieden zijn en je gaat provoceren moet je ook niet in complotten gaan denken als je een weerwoord krijgt, slimpie. Jij geeft de term self fulfilling prophecy wel een erg letterlijk invulling.

Laatst bewerkt: 26 feb 2010
  14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De Ultras zijn volgens mij ontstaan in voormalig Joegoslavie, niet in Italie

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zo zie welke tegenstanders we nu hadden gehad, kan ik alleen maar concluderen dat die makkelijker zijn dan wat we eerst hadden geloot. Dus gewoon pech gehad bij de loting denk ik dan. Lijkt me niet de bedoeling dat de teams steeds makkelijker worden.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Gewoon dom dat we ons er met een jantje van leiden vanaf maakte tegen Anderlecht bedoel je. Belachelijk nog steeds, die wedstrijd.

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina