De Grote Voetbaldraad [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oef, als hij er niet bij is.. Sulejmani en Suk in een 4-4-2 opstelling? :D

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    dan zie ik het treurig in voor ajax zondag

3. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hopelijk spelen ze sowieso 4-1-2-1-2.

Van der Wiel - Alderweireld - Oleguer - Vertongen
    Enoh
    de Zeeuw Eriksen/Lodeiro
    de Jong
    Suk/Pantelic Suljemani

Ook zonder Suarez en Pantelic kunnen we scoren. Is wel moeilijker dan normaal maar we hebben genoeg scorend vermogen in het team.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    'Ajax heeft meer fans dan PSV, Feyenoord en AZ bij elkaar'
    Maandag, 1 maart 2010 om 21:30 |

Ajax zit al een tijdje zonder hoofdprijs, maar blijft de meest geliefde club van Nederland. Uit een onderzoek van Voetbal International blijkt dat de Amsterdamse club nog altijd veruit de meeste supporters heeft van de clubs uit de Eredivisie. Volgens het praatprogramma heeft Ajax meer dan PSV, Feyenoord en AZ samen.

De club uit de hoofdstad, qua prijzenkast ook de grootste club uit het land, zou in Nederland 3,7 miljoen supporters hebben. Daarmee blijft Ajax de concurrentie ver voor. Minst populaire ploeg uit de Eredivisie is hekkensluiter RKC Waalwijk, met slechts 9000 fans. Willem II is ook op deze ranglijst voorlaatste.

Voor de verdeling van de tv-gelden is het aantal supporters slechts één van de factoren. Ook de sportieve prestaties van de laatste drie seizoenen spelen een rol, maar ondanks dat Ajax in deze periode geen titel won, staat de club nog bovenaan bij de verdeling van de tv-gelden. FC Twente is volgens het onderzoek de club die het meest gegroeid is.

Zo, hoeven we die discussie in het vervolg ook niet meer te voeren. En nu niet meer klagen dat er zoveel Ajacieden overal reageren en Ajax zoveel media aandacht krijgt (wat nog nooit is onderzocht overigens): het is logisch en verklaarbaar.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Er zullen inmiddels ook wel weer heel wat kazen zijn teruggekrabbeld. Over gloryhunters kan je in ieder geval ook niet meer spreken. Maar Ajax is al tijden de grootste club en dat zal ook nog wel lange tijd zo blijven, hoe goed of hoe slecht de prestaties ook zijn.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gelukkig zijn we met zoveel. Anders kunnen we echt niet de KNVB blijven betalen. ;)

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Voor wie heb jij Enoh op de plek van de #10 bij Sparta? ;)

Ik vind Strootman niet echt een #10....Hebben ze die wel bij Sparta?

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Wat is er zo speciaal aan die Suk trouwens? Volg Ajax niet, dus weet het niet. Zit echt een hele hype rond die jongen, iemand?

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft een positieve uitstraling, vrolijke jongen
    verder nog weinig laten zien .. maar als hij niks zou kunnen maak je niet zo snel je debuut bij Ajax

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Falkenburg.

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Materazzi reageert met provocerende foto op uitlatingen Zidane
    Dinsdag, 2 maart 2010 om 11:24

Marco Materazzi heeft provocerend gereageerd op de uitlatingen die Zinedine Zidane maandag deed. De Fransman weigerde zijn excuses aan te bieden aan zijn voormalige tegenstander, die in de WK-finale een kopstoot te verduren kreeg. Op zijn officiële website bedankte Materazzi Zidane voor de wereldbeker.

Zidane reageerde in de WK-finale van 2006 op enkele vervelende teksten van Materazzi, die zijn tegenstander uitdaagde en een kopstoot kreeg. De Fransman kreeg rood voor zijn actie, waarna de Italianen met een man minder aan het langste eind trokken. Voor Zidane betekende het zijn laatste wedstrijd als profvoetballer en een vervelend afscheid.

“Natuurlijk heb ik er spijt van, maar als ik mijn excuses zou aanbieden, dan zou ik toegeven dat hij niets verkeerds had gedaan”, zei Zidane maandag in El Pais. “Maar dat idee heb ik niet. Wat hij deed, was voor mij niet normaal.” Tegenover Italiaanse media weigerde Materazzi te reageren, maar op zijn officiële website deed hij dat wel. Via een uitdagende foto (klik op de foto voor een vergroting) bedankte hij Zidane voor de wereldbeker. Het zal nooit meer goed komen tussen beide kemphanen.

_O_

12. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Het is meer dat ik Enoh graag als laatste man voor de verdediging bij Ajax zie. Mede omdat de Zeeuw en Eriksen en de Jong erg aanvallend zijn ingesteld en dus veel naar voren zullen gaan. Dan staat Enoh er altijd nog om een dreigende counter er uit te halen door weer eens iemand door midden te schoppen.

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien een link voor straks? (nederland-VS) zit in duitsland maar wil wel graag kijken.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hou http://www.atdhe.net/index.html in de gaten. Zit vast wel een link tussen straks.

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
  16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Niet op tv?

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel op sbs 6.

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Even nog over dat van der Meyde naar PSV gaat.

Heeft hij geen Ajax tattoo op zijn kuit? Kan me daar iets vaags van herrineren.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina