De Grote Voetbaldraad [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Klopt inderdaad, beetje vreemd.

Edit:// ...

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jammer dat de PSV supporters daar zo'n groot probleem van maken. Als Suarez een Ajax tattoo had, en die kwam nu naar PSV, zouden ze dan ook zo erg klagen? :emo:

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt. Dit is hem:

Ik lach me kapot8)

Maar goed, Van der Meyde dus naar PSV. Vind het aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant...wat voor toegevoegde waarde zal hij nog hebben voor de Lampjes? Zag vandaag deze foto en ik dacht dat Alex teruggekeerd was bij PSV.

Goed, hij heeft wedstrijdritme van een zak aardappelen en heeft meer dan een half jaar niet meer op clubniveau getraind. Dat laatste is wel aan hem te zien zeg, wat een dikke kop.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jongens, de rest van de tatoo komt er ook nog ... als hij bij PSV betaald krijgt laat hij hem afmaken;

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    :emo::emo::emo::emo::emo::emo::emo::emo::emo::emo:

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zochten een back-up want ze hebben nu alleen Dzsudszak en Amrabat voor de flanken. Hij was een goedkope optie die direct kon komen. Toch blijf ik het een vreemde aankoop vinden.

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sorry, ik blijf het een rare keuze vinden. Er zijn GENOEG aanbiedingen die PSV had kunnen nemen. Nu zijn ze meer geld kwijt aan het trainen van hem dan aan een jonge kerel. Hell, ze kunnen toch wel iemand in de jeugd vinden?

Hoe dan ook, die fles op z'n kuit zal niet misstaan denk ik.

Dat ben ik met je eens :)

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    psv heeft op dit moment helemaal geen opties want de transfermarkt is gesloten. Verstandig vind ik het niet, maar ze zullen wel niemand in de jeugd hebben lopen als backup. Geen rancune, maar ik hoop dat hij faalt, zodat wij misschien kunnen profiteren. Is het alsnog een Ajacied :+

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Doen! Hij verdient het tenminste.

10. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Tering, ben je 18 verdien je 600.000_O_

Of eigenlijk een :emo:, zeker als je leest over financiële situatie bij Ajax.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Inderdaad maar hij zal voor minder wel geen nieuw contract willen ondertekenen. Beter hem dan nu €600.000 per jaar geven want als hij zich zo door ontwikkeld kunnen ze hem na het volgende seizoen voor veel geld verkopen

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Weet niet of deze ooit gepost is. Maar vond hem erg vet!

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Geniaal. "Don't fear the robot, the robot must fear YOU" :lol:

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Het ging hem vooral om de grap die je maakte, ik snap zelf ook wel dat het geen slimme keuze is van PSV, maar het is hun keuze.

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Leuk stukje van iemand waarvan ik niet weet wie :)
    -------------------------------------------------------------------------
    Tattoo Andy

Ik moest een paar keer kijken. Verdomd, het was ‘m echt. Andy van der Meyde leeft nog. Hij is de nieuwe kooivechter van PSV. Door Thijs Zonneveld
    De coach van de Brabantse koploper van de eredivisie heet Fred. Fred praat zoals een coach hoort te praten: in jargon. Hij heeft het over ‘in de zone spelen’, ‘in de organisatie lopen’ en ‘wedstrijden doodmaken’.
    En na iedere winstpartij zegt hij apetrots dat ‘de kleedkamer zo sterk is’. Voor de duidelijkheid: De Kleedkamer is niet de bijnaam van de Mexicaanse voorstopper Maza.
    Het is Freds manier om te zeggen dat PSV kampioen wordt omdat er echte mannen in de kleedkamer zitten en geen bange jongetjes. Ze zeggen alles tegen elkaar, ze accepteren alles van elkaar en daarna vreten ze de tegenstander op.

Voetbalplaatje
    Fred was afgelopen week boos. Hij raakte zijn rechtsbuiten Danko Lazovic kwijt omdat er een Russische clubvoorzitter met een paar koffers vol olieroebels langskwam in Eindhoven. Arme Fred. Hij heeft een sloot tijd en energie in Lazovic geïnvesteerd.
    Hij veranderde Lazovic van moederneukende egoïst in een welbespraakte teamspeler. Die lieve Danko kreeg zelfs alsnog een eigen voetbalplaatje van meneer Heijn. De supermarkt kan het plaatje meteen weer uit de handel nemen: er moet een nieuwe Danko op de ruilmarkt worden gebracht.

Banaanvoorzet
    De nieuwe Danko heet Andy. Andy is kaal, heeft een oorbel en is een kilo of vijftien te zwaar. Hij is oer-ajacied, komt regelmatig over de vloer bij Tattoo Bob en is in zijn vrije tijd kooivechter.
    Ooit was Andy een frêle rechtsbuiten met een banaanvoorzet; tegenwoordig lijkt hij meer op Bokito. Andy heeft de afgelopen drie seizoenen precies twee wedstrijden gevoetbald.

Designbank
    Ik dacht dat Andy allang gestopt was. En volgens mij dacht hij dat zelf ook. Ik zie hem voor me, zittend op de designbank van zijn veel te grote villa.
    Joggingbroek van Dolce & Gabbana om zijn uitdijende buik, biertje in de hand (de één ontbijt met een boterham met kaas, de ander met een boterham met kaas uit een flesje) en de herhaling van Wigan Athletic – Stoke City op tv.

In de tuin vreten Andy’s zebra’s en de kameel van de coniferen, in de gang kwijlt hond Mac in de pantoffels van Andy’s vriendin. Andy boert, zapt een rondje en krabt aan zijn kuit waarop vier letters staan getatoeëerd: A – J – A – X. De telefoon gaat. Ene Fred van PSV.

Bokito Andy
    Wat Fred ook zegt over zijn kleedkamer: wedden dat Ibrahim Afellay of Timmy Simons niks tegen die dikke kooivechter durft te zeggen als hij met zijn Ajax-tattoo de douche binnenwandelt en in het dichtstbijzijnde putje pist?
    Ze staren naar hun slippers en hopen dat hij niet weer Ajax-liedjes begint te zingen. Ze durven hem niet eens om de shampoo te vragen. En dus ook niet waarom hij Ola Toivonen en Danny Koevermans tijdens de training over de hekken heeft geschopt.
    Bokito Andy geniet van de stilte en trommelt op zijn borstkas. Hij is veel te sterk voor de kleedkamer van PSV.

Andy maakt Ajax kampioen.
    -------------------------------------------------------------------------

:D

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    _O_

Als ik nog 1 goal van Andy kan herinneren dan is het wel de goal in het Champions Leaque duel tegen As Roma die hij er binnen 45 na het fluitsignaal in de kruising peert. En dan z'n pijl en boog 'celebration'. _O_

Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
  17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nou, dan houd hij wel op een vreemde manier zijn boog vast:+

Volgens mij was het een geweer, waarna hij ook de naam 'sluipschutter' kreeg.;)

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geweldige goal was dat. Maar wat is hij dik geworden haha :b:

Hij zegt zelf dat zijn tattoo weg is gehaald, tuurlijk Andy.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

is inderdaad net Alex :+

Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
  20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Thijs Zonneveld geloof ik. Grappig idd, alleen dat laatste zinnetje is wat onrealistisch. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina